We zijn er bijna, maar nog niet he-le-maal!

• 23 augustus 2018
  • 59 Reacties
  • 1052x Bekeken

Reputatie 7
Maandag 27 augustus gaat de Ziggo Community van 12.00 tot 14.00 uur even uit de lucht. Dit doen we natuurlijk niet zomaar. Er staat namelijk een compléét nieuwe Community te trappelen om online te gaan!

Wat kan je verwachten?
De nieuwe uitstraling brengt alleen maar voordelen met zich mee. De categorieën krijgen een betere indeling, waardoor je nog sneller bij het juiste topic terecht komt. Ook werken we aan een nieuwe rankindeling en zijn de badges vers van de pers. De nieuwe uitstraling wordt lekker fris en de Community is straks beter met je mobiel of tablet te gebruiken.

Live vanaf maandag 14.00 uur
Ook zo benieuwd? Nog even geduld, want vanaf maandag kan je vanaf 14.00 uur een kijkje nemen op onze spiksplinternieuwe Community. Uiteraard leggen we maandag precies aan je uit waar we zo hard aan hebben gewerkt.

Ondertussen testen we samen met onze Super Users nog even rustig verder, zodat we er maandag helemaal klaar voor zijn 😉 Wij hebben er zin in!

Tot snel op de nieuwe Ziggo Community.

59 Reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hopelijk kan ik (en ieder ander natuurlijk) dan ook via mijn profiel mijn e-mailadres wijzigen voor de community? Dacht weekje terug dit 'even' te kunnen doen, maar zag tot mijn verbazing dat dit helemaal niet mogelijk was op die manier.

Zag ook dat deze wens er al maanden is, dus vandaar mijn hoop dat het nu wordt meegenomen.
Reputatie 6
Badge +10
Nu maar hopen dat we dan nog kunnen inloggen.....
Reputatie 7
Badge +25
Ben reuze benieuwd, ben nog geen super user maar wel enorm nieuwschierig naar de nieuwe Look van de Community.
Reputatie 7
Hopelijk kan ik (en ieder ander natuurlijk) dan ook via mijn profiel mijn e-mailadres wijzigen voor de community? Dacht weekje terug dit 'even' te kunnen doen, maar zag tot mijn verbazing dat dit helemaal niet mogelijk was op die manier.

Hallo @Carola22,

Als je eenmaal een Communityaccount hebt gemaakt met een e-mailadres, kun je deze niet meer aanpassen. Als je dit wel graag wilt, stuur dan even een mailtje met je gegevens en het nieuwe e-mailadres naar Communtiy@vodafoneziggo.com t.a.v. @Sander Ziggo. Dan kijk ik voor je naar de mogelijkheden.

Hallo @Carola22,

Als je eenmaal een Communityaccount hebt gemaakt met een e-mailadres, kun je deze niet meer aanpassen. Als je dit wel graag wilt, stuur dan even een mailtje met je gegevens en het nieuwe e-mailadres naar Communtiy@vodafoneziggo.com t.a.v. @Sander Ziggo. Dan kijk ik voor je naar de mogelijkheden.

Jammer dat dat (nog) niet kan, gemiste kans.
Bij een belangrijk account zoals je abo-gegevens kan het wel en bij een 'club-achter-de-heg'-account van een forum kan zoiets niet.
Reputatie 2
Wat ik nu schrijf, zal wel erg negatieve overkomen, maar een software aan passing bij ziggo, geeft altijd problemen.
Voorbeeld diverse aanpassing horizonbox, samen gaan met upc / vodafone.

gr. Arie 😂 😂
Wat ik nu schrijf, zal wel erg negatieve overkomen, maar een software aan passing bij ziggo, geeft altijd problemen.
Voorbeeld diverse aanpassing horizonbox, samen gaan met upc / vodafone.

gr. Arie 😂 😂

Hallo @Arie_O,
Dan kunnen ze mijn reactie ook als negatief beschouwen, het zij zo.
Reputatie 4
Badge +3

Hallo @Carola22,

Ik weet dat het op die omslachtige manier kan, maar dat is geen antwoord op mijn vraag. Vijf maanden geleden al schreef een collega van je in een ander topic dat dit wel een wens is https://community.ziggo.nl/over-de-community-210/e-mailadres-wijzigen-van-community-account-21074

En dan worden er nu aanpassingen gedaan en dan nog wordt het niet mee genomen? Sorry hoor, vind het echt niet kunnen.
Community Is weer online maar vind het niet beter of overzichtelijker nu. Of misschien zijn ze nog bezig en wordt het nog beter. Zeer kleine/dunne lettertjes op dit moment,
Reputatie 4
Badge +8
Ahh, de material skin natuurlijk 😛.

Even wennen, maar wat zijn de concrete veranderingen?
Reputatie 7
Badge +25
Wauw, is even wennen, maar ziet er wel mooie en overzichtelijker uit. Top die verbetering, alleen jammer dat de Inlog weer niet behouden blijft. Voor de rest super 👍🏼
Ziet er idd leuk uit. Een paar opmerkingen:

• Op de hoofdpagina kan je niet goed zien of je ingelogd bent of niet.
  • Je ziet ook niet hoeveel nieuwe reacties er zijn op een topic.
Reputatie 5
Badge +7
ziet er goed uit de update nu nog de wegwijs even vinden 😉
Reputatie 7
Badge +29
Ziet er idd leuk uit. Een paar opmerkingen:

• Op de hoofdpagina kan je biet goed zien of je ingelogd bent of niet.
  • Je ziet ook niet hoeveel nieuwe reacties er zijn op een topic.

@Beeblebrox
Als je ingelogd bent, zie je altijd rechtsboven in je eigen profielfoto, tenminste, ik zie die wel en zo weet je dat je ingelogd bent.
Kun je er eens een screenshot van maken? Ik zie namelijk wel hoeveel ongelezen reacties er zijn.. (heb net helaas alles gelezen, anders had ik een screenshot kunnen maken)

Ps, bekijk je misschien de community via een mobiele device?
Hoi,

Ik zie idd mijn profielfoto bij recent actief. Dat wil niet zeggen dat ik actief ben. En hoe log ik uit ???

Ik kijk "gewoon" op mijn PC via mijn LAN aansluiting.

Stel je vraag

• 10 Topics
  • 61 Reacties

Over de Community

• 94 Topics
  • 1207 Reacties

Hulp bij televisie & apps

collapse

Ziggo Mediabox XL

• 730 Topics
  • 9451 Reacties

Mediaboxen & Modules

• 673 Topics
  • 7865 Reacties

Ziggo GO

• 495 Topics
  • 6303 Reacties

Zenderaanbod & tv-pakketten

• 177 Topics
  • 1830 Reacties

Randapparatuur

• 401 Topics
  • 4514 Reacties

Ziggo Replay & tv-gids

• 77 Topics
  • 1010 Reacties

Apps op je Mediabox XL

• 83 Topics
  • 1462 Reacties[/spoiler]
Reputatie 7
Badge +29
Je profielfoto staat daar nog net iets boven, zie bijlage.
Zie je daar je profielfoto staan, dan ben je ingelogd. Ben je niet ingelogd, dan staat er inloggen/registreren.

Om uit te loggen, moet je op je profielfoto klikken, dan staat er onderaan Uitloggen, net als op de 'oude community'.

Groeten!
Edit: in de tweede bijlage een voorbeeldje hoe het er bij mij uit als er nieuwe reacties zijn in een topic.
Edit 2: bijlage werkt niet, plaatjes staan hieronder

Dan heb ik ws nog niet de goede versie. Wat jij hebt staan, heb ik niet. Probeer het later nog een keer.
Reputatie 7
Badge +29
Als je de community eens opent in een andere browser, krijg je dan wel hetzelfde?
Hoi,

Het klopt nu wel. Ik heb mijzelf uitgelogd, browser opnieuw opgestart, ingelogd op de Community en nu heb ik wat jij ook hebt.

Thnx en fijne dag verder.
Reputatie 7
Badge +12
Mooie lay out , ziet er goed uit alleen met chrome vind ik de tekst wat slechter leesbaar.
De letters zijn wat grijzer geworden en de kaders waarin je typt slechter geaccentueerd.

Ook in IE is dit hetzelfde.

Persoonlijk mag het van mij wat meer contrastrijker .

Of kan ik dit ook ergens in chrome instellen ?
Reputatie 5
Badge +7
ik heb een foutje gevonden kan facebook niet koppelen 😉
Reputatie 4
Badge +4
Jammer dat de laatste bijdragen in het hoofdscherm er niet meer staan.
Site Is nog veel te traag, had verwacht dat dat ook sneller zou zijn nu. En dus veel te dunne/lichte letters.
Een snellere server zou beter zijn.
Reputatie 7
Badge +25
ik heb een foutje gevonden kan facebook niet koppelen ;)

Klopt, als je een bestaand account hebt of een Mijn Ziggo Account, kan je niet met Facebook koppelen, het is of, of 😉
Reputatie 6
Badge +10
Inloggen gelukt :-)
Site is nog wel vrij langzaam?
Geen smileys meer?
En als ik op mijn iPad een tekst intik staat het begin van de regel niet meer automatisch op een hoofdletter?

Reageer