We hebben jullie hulp nodig! Help de Ziggo Community verbeteren.

• 14 september 2017
  • 214 Reacties
  • 7760x Bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

214 Reacties

Issue 2: Ja, ik ervaar dit altijd en het stoort mij enorm.
Iedereen.
Dit topic is een beetje dood. Maakt niet uit

Dat de hier gesignaleerde problemen nog steeds niet zijn opgelost,
verbijstert me. Moet met enige inspanning kunnen.
Maakt me ook niet uit. Genoeg manieren om toch aan je gemak te komen.

Veel belangrijker is m.i het volgende.
De laatste tijd komt het regelmatig voor dat de Community plat gaat.
Errors bij het bereiken van een Web Page. Errors met het bereiken van de Database.

Het lijkt me van groot belang dit asap op te lossen.

Gr Han
Badge
Vanuit E-mail kom ik meteen op deze pagina.
Om te reageren moest ik wel weer inloggen, dit is vervelend en lastig omdat je weer de juiste toppic moet gaan zoeken.
Reputatie 7
Badge +25
Om te reageren moest ik wel weer inloggen, dit is vervelend en lastig omdat je weer de juiste toppic moet gaan zoeken.

Dat is nog nooit anders geweest, ik weet niet beter. Zorg dat je ingelogd bent voordat je via e-mail via de link contact maakt.
Is geen fout, maar een veiligheidsissue.
Reputatie 7

Dat is nog nooit anders geweest, ik weet niet beter. Zorg dat je ingelogd bent voordat je via e-mail via de link contact maakt.
Is geen fout, maar een veiligheidsissue.

Onwil en/of (organisatorische) onkunde!!!

Veiligheidsissue is alleen geldig excuus als kwaadwillenden het systeem verstoren in de normale werking, maar als dat niet aan de hand is dan is het niet goed ontworpen/gebouwd.

Stel dat ik in het Rijksmuseum de Nachtwacht wil bekijken, maar het fameuze schilderij is achter gewapend* glas geplaatst met als reden 'veiligheidsissue'. Dat zou toch niemand pikken? (*met gevlochten staaldraad, niet te verwarren met gehard glas.)

Het is alsof je op Schiphol door de beveiliging heen komt, maar dat je daarna dan opnieuw moet inchecken omdat ze je instapkaart/boardingpass hebben afgenomen.

Kortom hoog tijd dat hier echt eens wat aan gedaan wordt, tenzij je je klanten in het geheel niet serieus neemt en het ook hardop durft te zeggen!
Het probleem dat je steeds weer opnieuw moet inloggen als je de pagina wegklikt is ook nog steeds niet opgelost. https://community.ziggo.nl/offtopic-155/off-topic-telkens-opnieuw-inloggen-16817/index1.html

Hier word je ook niet serieus genomen, wel beloven maar niks doen.
Reputatie 7
Een voordeel, we hebben er op dit moment allemaal last van. Jaja, geen reden natuurlijk, maar verwacht dat Ziggo er druk mee bezig is. 😉

Uiteraard is het vervelend maar ik zucht gewoon even en dan ga ik weer door. Komt vast wel goed 😋
Komt goed ja als je hééél veel geduld hebt want probleem is al bijna een jaar geleden hier gemeld.
Reputatie 7
Hier even een update van onze kant! De social login is nu bijna twee weken live en zijn we druk aan het testen geweest. De conclusie is dat beide issues (het automatisch uitloggen en verkeerde landingspagina na het gebruik van een link) zijn verholpen. Hier zijn nog wel een aantal stappen voor nodig om ook dit gemak te ervaren. Doorloop daarom deze stappen. Vergeet na de stappen niet om in de browser aan te vinken dat je ingelogd wilt blijven 😉
Reputatie 7
Bij mij werkt het helaas niet 😭
Reputatie 7
Badge +35
@xGarfieldx-Dave Waar gaat het niet goed in het stappenplan?
Reputatie 7
Hij doet alles met wachtwoord veranderen en dan gaat hij naar de Community inlog pagina en ben ik ingelogd. Dat snap ik, maar bij opnieuw inloggen pakt hij me gebruikersnaam niet en ook Mijn Ziggo Naam ( DAT BEHOORT NIET ) ook niet, geeft aan Naam of wachtwoord niet bekend
Reputatie 7
Hij doet alles met wachtwoord veranderen en dan gaat hij naar de Community inlog pagina en ben ik ingelogd. Dat snap ik, maar bij opnieuw inloggen pakt hij me gebruikersnaam niet en ook Mijn Ziggo Naam ( DAT BEHOORT NIET ) ook niet, geeft aan Naam of wachtwoord niet bekend

Hij doet het, denk dat iemand heeft meegekeken, ik mag er in 😍
Reputatie 7
Ik had in het begin dat ik wel op meerdere toestellen appart moest inloggen, na loop van gebruik is dit nu over en kan ik vanuit elk bericht zo antwoorden.

Werkt Super nu en veel sneller als het oude Systeem.☑