Beantwoord

Wachtwoord ellende

• 24 juli 2019
  • 4 Reacties
  • 540x Bekeken

Hoe los ik voor eens en altijd het vernieuwen en vergeten opnieuw instellen voor altijd digitaal op.
Dashlane en al die andere prutswerk programmaatjes werken.
icon

Best beantwoord door Cecilia Ziggo 29 juli 2019, 10:51

Een hele goede maandagmorgen @baarsha,

Tegenwoordig moet je heel wat wachtwoorden onthouden. Programma's zoals Dashlane kunnen dan uitkomst bieden. Uit je bericht begrijp ik dat je tegen problemen aanloopt, maar zoals eerder al is aangegeven is het niet duidelijk waar je nu precies tegen aan loopt. Graag hoor ik een specifieke omschrijving van de problemen, zodat we hier samen mee aan de slag kunnen!
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

4 Reacties

Er staat weer eens niet bij dat het over wachtwoorden gaat. Stond wel in mijn vraag. Ook Ziggo is onduidelijk in zijn vraagstelling.
Reputatie 5
Badge +6
Gewoon je wachtwoord onthouden denk ik....
Ik moet trouwens zeggen dat je vraagstelling vrij onduidelijk is. Welke wachtwoorden gaat het om en waar bots je precies tegen aan? Meestal is het gewoon een kwestie van rustig en goed lezen de oplossing om een wachtwoord herstel procedure goed te doorlopen.
Reputatie 7
Badge +26
Als uw geheugen voor wachtwoorden niet goed genoeg is, zijn wachtwoordmanagers zoals Dashlane of 1Key best bruikbaar. U moet ze echter wel consequent en volgens de regels gebruiken. Wel het ene hoofdwachtwoord of wachtwoordzin onthouden.

Er staat weer eens niet bij dat het over wachtwoorden gaat. Stond wel in mijn vraag. Ook Ziggo is onduidelijk in zijn vraagstelling.
Welke vraag heeft Ziggo u gesteld die niet duidelijk is? Ik zie alleen uw eigen beweringen. En ja, u heeft gelijk, die zijn niet erg duidelijk.

....
Dashlane en al die andere prutswerk programmaatjes werken.

Klagen over werkende programma's en die prutswerk noemen? Dat zou ik graag eens toegelicht zien.
Een hele goede maandagmorgen @baarsha,

Tegenwoordig moet je heel wat wachtwoorden onthouden. Programma's zoals Dashlane kunnen dan uitkomst bieden. Uit je bericht begrijp ik dat je tegen problemen aanloopt, maar zoals eerder al is aangegeven is het niet duidelijk waar je nu precies tegen aan loopt. Graag hoor ik een specifieke omschrijving van de problemen, zodat we hier samen mee aan de slag kunnen!