Beantwoord

Waarom kan Ziggo klantenservice ook geen contact opnemen met de moderators?

• 12 januari 2019
  • 4 Reacties
  • 758x Bekeken

• Gedreven Ontdekker
  • 7 reacties
Ik heb een probleem op Ziggo community. Ik was naar de chat gegaan van Ziggo. Had mijn probleem uit gelegd en ze zeiden dat ik contact moest opnemen met een moderator. Dat moest ik zelf doen omdat Ziggo geen contact op kan nemen met de moderators. Dit zou sommige dingen wel een stuk makkelijker maken als Ziggo zelf wel contact kan opzoeken met een moderator. Kan een moderator contact met mij opnemen. Dank jewel
icon

Best beantwoord door Mark Ziggo 15 januari 2019, 13:42

Hoi fam5, welkom op onze Community. Wij moderators lezen mee in alle topics alleen kunnen we niet overal direct op reageren.

Als je één van ons wilt bereiken kun je daar om vragen middels een reactie in je eigen topic (of zelfs een nieuw topic speciaal daarvoor aanmaken 🙂 ).
Voor collega's zijn we gewoon bereikbaar per mail, ons e-mailadres komt direct naar voren als ze zoeken naar de Ziggo Community. Blijkbaar was dit niet bekend bij de collega die je hebt gesproken.

Ik neem dadelijk een kijkje in jouw topic, de discussie hier sluit ik.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

4 Reacties

Reputatie 5
Badge +5
de klacht op het ziggo community voor leggen. dan krijg je wel reactie en als er een moderator dit leest krijg je wel reactie.
de ziggo klantenservice staat hier buiten en kan er niets mee !🤡 vrg honda
Reputatie 7
Badge +14
Maar ik weet niet of het erg belangrijk is @fam5 , maar ik zal er een voor je taggen

@Anne B Ziggo kan jij iets ?

Ik weet niet wanneer Anne B werkt Fam5 maar hij leest het dan wel 😉
@ronihd dank jewel
Reputatie 7
Hoi fam5, welkom op onze Community. Wij moderators lezen mee in alle topics alleen kunnen we niet overal direct op reageren.

Als je één van ons wilt bereiken kun je daar om vragen middels een reactie in je eigen topic (of zelfs een nieuw topic speciaal daarvoor aanmaken 🙂 ).
Voor collega's zijn we gewoon bereikbaar per mail, ons e-mailadres komt direct naar voren als ze zoeken naar de Ziggo Community. Blijkbaar was dit niet bekend bij de collega die je hebt gesproken.

Ik neem dadelijk een kijkje in jouw topic, de discussie hier sluit ik.