Sarie Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 30Likes

Vragen over IPv6 beantwoord

Je hebt eerder misschien al topics voorbij zien komen met daarin vragen aan en antwoorden van onze Productmanagers en monteurs. In een uur tijd werden zo veel mogelijk vragen live beantwoord. Leuk en levendig, maar niet altijd even overzichtelijk. Daarom hebben we een andere insteek gekozen.

Mark weet als Productmanager internetproducten alles over IPv6. Hij legt bij Ronald op de bank uit wat het is. Maar belangrijker: hij legt ook uit waarom dit protocol er is.

Wat is IPv6?



Hoe krijg ik mijn modem met IPv6 in de bridge mode?



Bekijk hier de andere gesprekken tussen Ronald en de Productmanagers.
4 Reacties 4
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1872Likes
Handig om te weten, bedankt!
Alleen nog een vraag... Komt het in de toekomst wel dat je met IPv6 een VPN kan aansluiten? Dat is dan toch veiliger dan via IPv4? Ging zo opeens in me op, dacht maar gelijk even te vragen hoe dat zit.
Verwijderd account
Niet van toepassing
EnergieBoy wrote:
Handig om te weten, bedankt!
Alleen nog een vraag... Komt het in de toekomst wel dat je met IPv6 een VPN kan aansluiten? Dat is dan toch veiliger dan via IPv4? Ging zo opeens in me op, dacht maar gelijk even te vragen hoe dat zit.

Als Ziggo van DS Lite af stapt en over gaat op Dual Stack is jouw probleem ook meteen opgelost vermoed ik.
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1872Likes
Ik heb dit probleem niet hoor, was gewoon een vraag. Zie wel meer mensen hier op de forum vragen hebben over VPN en zo... Aangezien ik net het filmpje heb gezien en men zegt dat VNP met IPv6 niet kan en wel met IPv4, dan is dit al een dingetje wat handig is om te weten :relaxed:

Maar zekers bedankt voor je antwoord... Misschien leest Ziggo het en kunnen ze er ook wat mee.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Goed initiatief, een (bewegend) plaatje zegt meer dan 1.000 woorden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic