mm_51

Level 3
  • 45Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Verdwenen Community account.

Enkele dagen geleden heb ik een account aangemaakt, een topic gestart en daar reacties op gekregen. Toen ik wilde melden dat het probleem zich niet meer voordeed (wel zo netjes naar de reageerders, vind ik), kon ik niet meer bij mijn account. Mijn gebruikersnaam was onbekend, mijn e-mailadres was onbekend en het topic was volledig verdwenen uit de geschiedenis van de community.

Ik heb hier intensief contact over gehad met de twitter-webcare van Ziggo. Ook zij staan voor een raadsel en begrijpen niet hoe het kan.

Het was wel zo dat ik een ongewenste gebruikersnaam had gekozen (ziggomm, en er mag geen ziggo in de gebruikersnaam staan), maar dat zou op zich niet het probleem mogen hebben veroorzaakt.
Ik ben benieuwd of andere gebruikers dit ook wel eens hebben meegemaakt, maar wilde sowieso even melden dat dit dus kennelijk kan gebeuren.

10 Reacties 10
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
mm_51
Topicstarter
Level 3
  • 45Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Nee, die heb ik net aangemaakt omdat mijn topic van een paar dagen geleden verdwenen was (totaal uit alle systemen) en ik toch wilde terugmelden dat mijn probleem was opgelost.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @mm_51 . Welkom hier (of eh, welkom terug in dit geval denk ik). 

Vreemd dat je account helemaal verdwenen is! Ik hou wel van het oplossen van mysteries, dus ben de zaak ingedoken en heb het een en ander gevonden. 

 

Is dit het topic wat je vorige keer aangemaakt hebt? (ik denk het wel, want de antwoorden zijn inderdaad gericht aan ziggomm)? 

Daar zie ik inderdaad dat je account volledig verwijderd is. Daarom staat er nu anonymous). De grote vraag is natuurlijk; waarom? 

En dat is een stukje wat ik nog niet opgelost heb. Het namelijk inderdaad zo dat “ziggo” in je gebruikersnaam niet is toegestaan, maar het is niet de bedoeling dat we accounts met zo'n naam volledig verwijderen. Gebruikelijk is dat we de naam aanpassen en de gebruiker op de hoogte brengen. Geen idee waarom dat hier niet is gebeurd, dus. En jammer genoeg kan ik ook niet zien wie dit gedaan heeft. Ik vraag dit dus even na bij mijn collega's. Wel fijn dat het gelukt is een nieuw account aan te maken

Arnold1310

Level 14
  • 1006Posts
  • 51Oplossingen
  • 260Likes
Lycke Ziggo wrote:

 

Is dit het topic wat je vorige keer aangemaakt hebt?

 

Waarschijnlijk omdat hij reclame maakte voor Telfort? Klik die link eens aan @Lycke Ziggo 

 

Ik kijk gelijk even welke mooie aanbiedingen zij hebben   (nee hoor )

mm_51
Topicstarter
Level 3
  • 45Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Inderdaad is de link van Lycke Ziggo  (is dit het topic…… ) niet de goede. Dus ook vreemd dat die link er zomaar aan zit ….

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Vreemd. Kennelijk ging er iets niet goed in de routering van mn hyperlink. Ik zie nu nog wel dat het fout gaat bij de quote, maar niet meer in mijn reactie. Klopt het nu wel, @mm_51 ? 

Arnold1310

Level 14
  • 1006Posts
  • 51Oplossingen
  • 260Likes

@Lycke Ziggo  mijn quote van jou is wat jij schreef als link voor dat je jouw reactie (link) hebt aangepast. Volgens mij bedoelt TS het topic die jij nu geeft niet, hij heeft het toch over het topic die compleet verdwenen is van de Community?

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Het topic was inderdaad compleet verdwenen, maar ik heb het terug gehaald 🙂 

 

Ik heb overigens niets aangepast in mijn bericht. Inmiddels wel in jouw quote, zodat daar de link nu ook goed staat. 

Arnold1310

Level 14
  • 1006Posts
  • 51Oplossingen
  • 260Likes

Hahaha dus jullie Community plaatst uit zich zelf een link naar de Telfort site @Lycke Ziggo ?   En nu plots uit zich zelf linkt hij wel naar het topic van TS? Hoe werkt dat dan zonder dit zelf aan te passen?

mm_51
Topicstarter
Level 3
  • 45Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

De link die Lycke nu plaatste was de goede!

Uitgelicht topic