Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes

Update corona-situatie: het laatste nieuws

Voor het laatste nieuws kijk je op:  https://www.ziggo.nl/klantenservice/coronavirus

103 Reacties 103
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Dank je wel @Sander Ziggo  voor de update.

 

Waar ga ik de tijd vandaan halen voor Film1   als ik al Netflix, Videoland en Disney+ heb, geintje, is mooie aanbieding van Ziggo en tegemoetkoming 

robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes

Begrijpelijke maatregelen! En Film 1 een aangename extra .. En idem Dave.. ik sluit mij bij hem aan! Wordt nu nog moeilijker een keuze te maken welke serie of film ga ik bekijken.. Maar te gek dat Ziggo dit stukje extra service in het leven heeft geroepen!!! 

EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1872Likes

Jeetje, nog meer zenders…. Hemeltje lief, dan kom ik niet meer aan thuis werken toe. Zal m’n werkgever leuk vinden. Heb je wat gedaan? Uh… ja, Film 1 gekeken 

Oh heerlijk he… lekker zeuren om niets 
Sander, en natuurlijk heel Ziggo, bedankt voor deze extra’s. Het zal de pijn een beetje verzachten en nu komen we de komende 4 weken wel door. Alleen nog Plee papier kopen en dan zijn we er klaar voor (ja, voor huil films natuurlijk, daarom kocht iedereen wc papier in) - die voelde deze actie van Ziggo al aankomen 

joma1966

Level 12
  • 632Posts
  • 11Oplossingen
  • 123Likes

Dank je wel Sander en Ziggo heel blij mee. Zit voorlopig wel thuis.

nspoor

Level 15
  • 1242Posts
  • 52Oplossingen
  • 500Likes

Heel handig als je moet "thuiswerken” 😉

 

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Dat is nu jammer. Nu ik zoveel tijd aan film kijken kan gaan besteden, heb ik waarschijnlijk nog minder tijd voor de community.

Ik hoef nu alleen nog maar chips en pinda's te kopen om de ophokplicht door te komen.

Bovenstaande dient men met een kilo zout te nemen en uiteraard juich ik dit initiatief van harte toe. Hulde.

In saamhorigheid dat virus overwinnen.

 

Francois83

Level 11
  • 607Posts
  • 31Oplossingen
  • 201Likes

wat een goed gebaar van Ziggo om extra tv zenders tijdelijk te geven 

dankjewel @Ziggo Community 

Sparco1955

Level 16
  • 1781Posts
  • 171Oplossingen
  • 458Likes

En nu is het wachten op de klagers die hun Film1 abonnementskosten terug willen hebben.

EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1872Likes
Sparco1955 wrote:

En nu is het wachten op de klagers die hun Film1 abonnementskosten terug willen hebben.

Oh nee… ga ze nu niet wakker schudden 

Jopio

Level 8
  • 197Posts
  • 2Oplossingen
  • 60Likes

Net als KPN is dit een goed gebaar.

 

KPN gaat een maand lang alle kanalen van betaalzender Film1 voor alle klanten openzetten. Een deel van de klanten kan op dit moment al naar de vier lineaire filmkanalen van betaalzender Film1 kijken. KPN gaat alle klanten vandaag en morgen over de actie informeren en de filmkanalen openzetten. Uiteindelijk kan iedere KPN-klant die Interactieve TV koopt uiterlijk vanaf maandag 16 maart een maand lang naar Film1 kijken.

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

@Sander Ziggo 

Die banner die je ziet is oranje van kleur zoals veel hier op de community en daarom las ik er overheen of zag hem niet.

Dat zal wel aan mij leggen 🙂 maar is het niet handig dit omdat het uitzonderlijke tijden zijn in het ROOD neer te zetten ? valt meer op 

EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1872Likes
Ronihd wrote:

@Sander Ziggo

Die banner die je ziet is oranje van kleur zoals veel hier op de community en daarom las ik er overheen of zag hem niet.

Dat zal wel aan mij leggen maar is het niet handig dit omdat het uitzonderlijke tijden zijn in het ROOD neer te zetten ? valt meer op 

Helemaal mee eens, het viel mij ook pas op na een paar keer terug komen op de Community. Maar misschien komt het ook omdat ik er heel vaak op kijk en dan kijk je niet meer zo snel naar dit soort dingen. Dus dan helemaal goed dat het in een andere kleur zou zijn, dan valt het lekker op! #LekkerBezig Ronihd.

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Dat oranje vertegenwoordigt het saamhorigheidsgevoel van de Nederlandse bevolking én verbondenheid met het Koningshuis.

Samen staan we sterk.

 

Rood betekent een gevaarzetting.

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
KBX458 wrote:

Dat oranje vertegenwoordigt het saamhorigheidsgevoel van de Nederlandse bevolking én verbondenheid met het Koningshuis.

Samen staan we sterk.

Helemaal mee eens maar dit is zo uitzonderlijk dat de rode kleur in mijn optiek beter opvalt.

Maak hem anders knipperend 

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Oranje knipperend is een attentie sein. Dus ben ik het daar mee eens.

Dus een vriendelijk verzoek aan @Sander Ziggo om de schakelaar om te zetten.

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
KBX458 wrote:

Oranje knipperend is een attentie sein. Dus ben ik het daar mee eens.

Dus een vriendelijk verzoek aan @Sander Ziggo om de schakelaar om te zetten.

Ja laten we dat doen 😉 

donnerd

Level 10
  • 399Posts
  • 0Oplossingen
  • 109Likes
Sparco1955 wrote:

En nu is het wachten op de klagers die hun Film1 abonnementskosten terug willen hebben.

Nu wil ik mijn geld terug!

Grapje natuurlijk, had gisteren via twitter voorgesteld om in ieder geval de kinderzenders open te zetten omdat veel kids thuis zitten nu er geen school is door de Coronavirus.

Moet zeggen, dat ook ik dit een leuk gebaar vind 🙂
Zelf heb ik verkoudheidsklachten en moet ik vaak hoesten… dus moet van mark rutte binnen blijven en dus thuiswerken.
Dus moest bijvoorbaat al binnen blijven 😛

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
donnerd wrote:
Sparco1955 wrote:

En nu is het wachten op de klagers die hun Film1 abonnementskosten terug willen hebben.

Nu wil ik mijn geld terug!

Grapje natuurlijk, had gisteren via twitter voorgesteld om in ieder geval de kinderzenders open te zetten omdat veel kids thuis zitten nu er geen school is door de Coronavirus.

Moet zeggen, dat ook ik dit een leuk gebaar vind 🙂
Zelf heb ik verkoudheidsklachten en moet ik vaak hoesten… dus moet van mark rutte binnen blijven en dus thuiswerken.
Dus moest bijvoorbaat al binnen blijven 😛

 

Hier zit er ook een……..nu werk ik als chauffeur leerlingen vervoer en er valt nu niks meer te vervoeren dus had ik anders ook 3 weken thuis gezeten nu 😉 

Verwijderd account
Niet van toepassing

Top service van Ziggo @Sander Ziggo  Hier zullen veel mensen blij mee zijn.

Uitgelicht topic