Update corona-situatie: gepland onderhoud & monteursbezoek – tijdelijk extra veel op tv

• 16 maart 2020
  • 103 reacties
  • 27972 keer bekeken

Reputatie 7

Laatste update: 12-08-2020 10:48 uur - Bij wijzigingen passen we onderstaande info aan. Hou dit topic dus in de gaten! 

Voor actualiteit kijk je op:  https://www.ziggo.nl/klantenservice/coronavirus

Hoe gaat Ziggo om met gepland onderhoud?
Naast het voorkomen en verhelpen van storingen starten we weer met het regulier netwerk onderhoud. Want de continuïteit en capaciteit van ons netwerk en onze diensten zijn en blijven belangrijk, voor al onze klanten. En vanzelfsprekend blijft de gezondheid van onze medewerkers en klanten centraal staan en houden we ons aan de RIVM-richtlijnen.

Wanneer kun je een monteur inplannen?
Om verspreiding van het coronavirus te verkleinen bezoeken onze monteurs minder klanten. 

Tenzij het onveilig is, komt onze monteur wel langs in de volgende gevallen:

• Geen beeld en geluid op televisiezenders vanaf het hoofdtoestel/de hoofdbox
  • Geen internetverbinding op geen enkel device
  • Geen werkende vaste telefoonlijn en geen mobiel toestel tot beschikking
  • Medische spoed
  • WiFi kwaliteit volgens de Power Promise richtlijnen
    Let op: de klant moet eerst zelf (en/of met hulp op afstand) geprobeerd hebben de verbinding te herstellen/verbeteren

De monteur komt niet voor:

• Geen beeld en geluid op televisiezenders vanaf een 2e televisie / mediabox
  • Een storing op On Demand
  • Blokkerig beeld waarbij de kwaliteit van het beeld nog voldoende is om normaal televisie te kunnen kijken
  • Een lage internetsnelheid. Alle snelheden boven de 20 Mbit/s zijn voldoende
  • Slecht geluid op de vaste telefoonlijn en/of geen voicemail
  • Extra Services & Installaties

Video's gemaakt door monteurs
In deze bijzondere tijd komen onze monteurs ook digitaal bij je langs. Via deze video's profiteer je zo toch van hun kennis. Gewoon bij jou thuis, zodat je juist nu verbonden bent. 

< Video's van onze monteur >

Aangepaste openingstijden winkels
De laatste wijzigingen zijn te vinden op: https://www.ziggo.nl/klantenservice/coronavirus/winkels

Voor actualiteit kijk je op:  https://www.ziggo.nl/klantenservice/coronavirus

103 Reacties

Reputatie 7

Dank je wel @Sander Ziggo  voor de update.

Waar ga ik de tijd vandaan halen voor Film1 :joy:  als ik al Netflix, Videoland en Disney+ heb, geintje, is mooie aanbieding van Ziggo en tegemoetkoming :wink:

Reputatie 7
Badge +25

Begrijpelijke maatregelen! En Film 1 een aangename extra .. En idem Dave.. ik sluit mij bij hem aan! Wordt nu nog moeilijker een keuze te maken welke serie of film ga ik bekijken..:blush: Maar te gek dat Ziggo dit stukje extra service in het leven heeft geroepen!!! :thumbsup:

Reputatie 7

Jeetje, nog meer zenders…. Hemeltje lief, dan kom ik niet meer aan thuis werken toe. Zal m’n werkgever leuk vinden. Heb je wat gedaan? Uh… ja, Film 1 gekeken :joy::rofl:

Oh heerlijk he… lekker zeuren om niets :stuck_out_tongue_winking_eye:
Sander, en natuurlijk heel Ziggo, bedankt voor deze extra’s. Het zal de pijn een beetje verzachten en nu komen we de komende 4 weken wel door. Alleen nog Plee papier kopen en dan zijn we er klaar voor (ja, voor huil films natuurlijk, daarom kocht iedereen wc papier in) - die voelde deze actie van Ziggo al aankomen :wink::blush:

Reputatie 5
Badge +3

Dank je wel Sander en Ziggo heel blij mee. Zit voorlopig wel thuis.

Reputatie 4
Badge +4

Heel handig als je moet "thuiswerken” ;-)

Reputatie 7
Badge +17

Dat is nu jammer. Nu ik zoveel tijd aan film kijken kan gaan besteden, heb ik waarschijnlijk nog minder tijd voor de community.:wink:

Ik hoef nu alleen nog maar chips en pinda's te kopen om de ophokplicht door te komen.

Bovenstaande dient men met een kilo zout te nemen en uiteraard juich ik dit initiatief van harte toe. Hulde.:thumbsup:

In saamhorigheid dat virus overwinnen.:v:

Reputatie 6
Badge +8

wat een goed gebaar van Ziggo om extra tv zenders tijdelijk te geven 

dankjewel @Ziggo Community 

Reputatie 7
Badge +12

En nu is het wachten op de klagers die hun Film1 abonnementskosten terug willen hebben.:wink:

Reputatie 7

En nu is het wachten op de klagers die hun Film1 abonnementskosten terug willen hebben.:wink:

Oh nee… ga ze nu niet wakker schudden :stuck_out_tongue_winking_eye:

Reputatie 4
Badge +1

Net als KPN is dit een goed gebaar.

KPN gaat een maand lang alle kanalen van betaalzender Film1 voor alle klanten openzetten. Een deel van de klanten kan op dit moment al naar de vier lineaire filmkanalen van betaalzender Film1 kijken. KPN gaat alle klanten vandaag en morgen over de actie informeren en de filmkanalen openzetten. Uiteindelijk kan iedere KPN-klant die Interactieve TV koopt uiterlijk vanaf maandag 16 maart een maand lang naar Film1 kijken.

Reputatie 7
Badge +14

@Sander Ziggo 

Die banner die je ziet is oranje van kleur zoals veel hier op de community en daarom las ik er overheen of zag hem niet.

Dat zal wel aan mij leggen 🙂 maar is het niet handig dit omdat het uitzonderlijke tijden zijn in het ROOD neer te zetten ? valt meer op :wink:

Reputatie 7

@Sander Ziggo

Die banner die je ziet is oranje van kleur zoals veel hier op de community en daarom las ik er overheen of zag hem niet.

Dat zal wel aan mij leggen 🙂 maar is het niet handig dit omdat het uitzonderlijke tijden zijn in het ROOD neer te zetten ? valt meer op :wink:

Helemaal mee eens, het viel mij ook pas op na een paar keer terug komen op de Community. Maar misschien komt het ook omdat ik er heel vaak op kijk en dan kijk je niet meer zo snel naar dit soort dingen. Dus dan helemaal goed dat het in een andere kleur zou zijn, dan valt het lekker op! #LekkerBezig Ronihd.

Reputatie 7
Badge +17

Dat oranje vertegenwoordigt het saamhorigheidsgevoel van de Nederlandse bevolking én verbondenheid met het Koningshuis.

Samen staan we sterk.:wink:

Rood betekent een gevaarzetting.

Reputatie 7
Badge +14

Dat oranje vertegenwoordigt het saamhorigheidsgevoel van de Nederlandse bevolking én verbondenheid met het Koningshuis.

Samen staan we sterk.:wink:

Helemaal mee eens maar dit is zo uitzonderlijk dat de rode kleur in mijn optiek beter opvalt.

Maak hem anders knipperend :wink:

Reputatie 7
Badge +17

Oranje knipperend is een attentie sein. Dus ben ik het daar mee eens.

Dus een vriendelijk verzoek aan @Sander Ziggo om de schakelaar om te zetten.:sweat_smile:

Reputatie 7
Badge +14

Oranje knipperend is een attentie sein. Dus ben ik het daar mee eens.

Dus een vriendelijk verzoek aan @Sander Ziggo om de schakelaar om te zetten.:sweat_smile:

Ja laten we dat doen ;-) 

Reputatie 5
Badge +2

Nu wil ik mijn geld terug!

Grapje natuurlijk, had gisteren via twitter voorgesteld om in ieder geval de kinderzenders open te zetten omdat veel kids thuis zitten nu er geen school is door de Coronavirus.

Moet zeggen, dat ook ik dit een leuk gebaar vind :-)
Zelf heb ik verkoudheidsklachten en moet ik vaak hoesten… dus moet van mark rutte binnen blijven en dus thuiswerken.
Dus moest bijvoorbaat al binnen blijven :P

Reputatie 7
Badge +14

Nu wil ik mijn geld terug!

Grapje natuurlijk, had gisteren via twitter voorgesteld om in ieder geval de kinderzenders open te zetten omdat veel kids thuis zitten nu er geen school is door de Coronavirus.

Moet zeggen, dat ook ik dit een leuk gebaar vind :-)
Zelf heb ik verkoudheidsklachten en moet ik vaak hoesten… dus moet van mark rutte binnen blijven en dus thuiswerken.
Dus moest bijvoorbaat al binnen blijven :P

Hier zit er ook een……..nu werk ik als chauffeur leerlingen vervoer en er valt nu niks meer te vervoeren dus had ik anders ook 3 weken thuis gezeten nu ;-) 

Reputatie 5
Badge +6

Top service van Ziggo @Sander Ziggo  Hier zullen veel mensen blij mee zijn.

Badge

Bedankt Ziggo.

Reputatie 7
Badge +6

Tanks ziggo mooi gebaar …..:grinning:

Reputatie 3
Badge +3

Top gedaan Ziggo!

Reputatie 7
Badge +5

Het is een prima besluit en ook al heb ik zelf Film 1 ga ik niet eroverzeuren. 🙂 Maar wellicht kunnen jullie de mensen met sport en film 1 al in het abonnement iets tegemoet komen. B.v. de mensen met XL 1 huurfilm gratis aanbieden naar keuze. Ik laat de ballon bij deze op maar laat het verder aan jullie over.

Mooi gebaar maar ik krijg "Geen programma beschikbaar” als ik Film1 (101) kies.

Ik heb geen mediabox maar een CI+ kaart in de tv.

Wat gaat er mis?

Reputatie 7

De extra zenders zijn vanaf maandagmiddag 16 maart beschikbaar voor Ziggo klanten met digitale televisie. Heb je geen digitale televisie? Dan kijk je via de gratis Ziggo GO app op je smartphone, tablet of laptop. Dit geldt voor alle zenders behalve Film1. 

Reageer