Beantwoord

Topic verplaatst uit 'Stel je vraag'

• 2 augustus 2018
  • 5 Reacties
  • 187x Bekeken

Reputatie 4
Badge +4
Ik zie dat er een aantal topics verdwenen zijn in 'Stel je vraag'. Zijn die verplaatst naar de juiste plek in dit forum?
icon

Best beantwoord door Evert 2 augustus 2018, 21:14

De categorie 'Stel je vraag' is in het leven geroepen voor topic starters die niet goed weten in welke categorie hun topic hoort. Waarschijnlijk drempel verlagend bedoeld en het controleren door moderators is nu natuurlijk ook makkelijker.
Deze categorie is nog maar net nieuw en valt inderdaad meer op dan de al eerdere verplaatst acties van de moderators. Zie dit topic :)

Groet,
Evert
Bekijk origineel

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +25
Ik zie dat er een aantal topics verdwenen zijn in 'Stel je vraag'. Zijn die verplaatst naar de juiste plek in dit forum?
Hallo @Boompieapp,
moderators lopen alle topics regelmatig na en verplaatsen waar nodig naar de juiste rubriek of subrubriek om de vindbaarheid te vergemakkelijken.
Reputatie 4
Badge +4
@N.N.
Was me nooit echt opgevallen in deze mate. Weten de TS'ers wel waar hun bijdrage naar toe is verplaatst? (Als er geen nieuwe reacties zijn geplaatst voor de verplaatsing)
Reputatie 7
Badge +25
@N.N.
Was me nooit echt opgevallen in deze mate. Weten de TS'ers wel waar hun bijdrage naar toe is verplaatst? (Als er geen nieuwe reacties zijn geplaatst voor de verplaatsing)

Hallo @Boompieapp,
jawel, als een forumlid op zijn eigen avatar klikt kan hij/zij precies alle topics zien.
Reputatie 4
Badge +4
Hallo @N.N.
Yep. Op veel forums zie je nog het Onderwerp staan met de melding dat het item verplaatst is naar de juiste plek. Nu lijkt het net of het verwijderd is. Kwestie van wennen denk ik.
Reputatie 7
Badge +30
De categorie 'Stel je vraag' is in het leven geroepen voor topic starters die niet goed weten in welke categorie hun topic hoort. Waarschijnlijk drempel verlagend bedoeld en het controleren door moderators is nu natuurlijk ook makkelijker.
Deze categorie is nog maar net nieuw en valt inderdaad meer op dan de al eerdere verplaatst acties van de moderators. Zie dit topic :)

Groet,
Evert

Reageer