Verwijderd account
Niet van toepassing

Topic starten - reageren in een topic

Misschien een hele domme vraag als newbie op dit forum. Als ik wil reageren op iemands topic wil ik graag reageren. Zie dan de naam in oranje letters staan vd topic starter. Hoe krijg ik dit voor mekaar op mijn Apple tablet?. Overigens een topic starten rechts bovenin start topic nou wat ik ook probeer zachtjes aantikken tot hard slaan op deze woorden helaas pindakaas. Is dit een bekend euvel bij Apple tablets ipad 2 air met allerlaatse ios software erop heeft trouwens van begin af aan niet gewerkt bij mij sinds ik hier op het forum. Via omwegen lukt het me wel om een topic te starten er zijn gelukkig meer wegen die naar Rome leiden.
2 Reacties 2
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Je kunt gewoon onderaan een bericht intikken.
Als er onduidelijkheid zou zijn over aan wie je reaktie gericht is dan tik je @ gevolgd door het begin van de naam & kan kiezen uit een lijstje. Zoals bv Orphanmountain Etc.
Genoeg zo?
Even oefenen en niet verzenden helpt.
Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing
Orphanmountain Ik heb een iPad 3 en ervaar al sinds de laatste update van deze site problemen met het beginnen van een topic of het kiezen van het menu linksboven, dit is ook gemeld bij Anne B Ziggo zie onderstaand topic, hier gaat het in eerste instantie om een pop-up maar als je verder leest dan gaat het ook over dit probleem.
Ik gebruik mijn iPad en iPhone voorlopig niet meer en wacht wel tot er een oplossing is gevonden, zal wel ff duren want hier zijn weinig klachten over te vinden dus prio niet zo hoog denk ik.


https://community.ziggo.nl/denk-mee-over-onze-community-88/hinderlijke-community-pop-up-in-landscape...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic