Vraag

Stééds opnieuw inloggen op dit forum

• 9 juni 2019
  • 4 Reacties
  • 83x Bekeken

Reputatie 3
Badge +2
Ondanks de goede ervaringen met het forum heb ik toch een aantal punten van kritiek.
Ik moet mij elke keer wéér inloggen als ik een half uur of meer niet op het forum ben geweest. Dit is behoorlijk irritant.
En het typen op het forum met een smartphone of tablet gaat tergend traag en reageert soms erg slecht.
Ook zou het fijn zijn als bij langlopende topics met veel pagina's er boven aan elke pagina een mogelijkheid is om naar de volgende of laatste pagina te gaan net zoals onderaan de pagina.
Verder alleen maar goede ervaringen hoor! Hoop dat er iets aan gedaan kan worden. Gegroet.

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +35
Mogelijk helpt dit je om ingelogd te blijven op de community:
https://community.ziggo.nl/over-de-community-210/nieuwe-community-login-24444

In het kort:
Optie 2 (aangeraden):

• Klik op de knop Inloggegevens vergeten
  • Hier zie je de volgende tekst staan: Voer je Ziggo-gebruikersnaam in, of het e-mailadres waarmee je je hebt aangemeld. We sturen je een e-mail met je gebruikersnaam en een link om je wachtwoord opnieuw in te stellen.
  • Vul hier je gebruikersnaam of e-mail in en druk op de knop Verstuur
  • Check je inbox of spamfolder en klik op de meegestuurde link
  • Voer nu je oude of gewenste wachtwoord in met minimaal 6 tekens en bevestig deze nogmaals
  • Ga terug naar het inlogscherm
  • LET OP: vul hier je profielnaam in, en niet je "Mijn Ziggo gebruikersnaam"
  • En dan nog je wachtwoord en vink aan: Onthoud mijn gegevens
  • Voilà, je bent nu ingelogd op de Ziggo Community. Voortaan kun je dus ook op het inlogscherm inloggen en/of blijf je ingelogd in de community.
Reputatie 7
Badge +19
@kwelgeest schreef:

"Ook zou het fijn zijn als bij langlopende topics met veel pagina's er boven aan elke pagina een mogelijkheid is om naar de volgende of laatste pagina te gaan net zoals onderaan de pagina".

Ook dit heb ik al eens voorgelegd. Helaas nog niet geïmplementeerd maar wellicht wil @Anne H Ziggo daar nog eens naar kijken? Via de smartphone werken doe ik niet meer, want dat is niet te doen. Maar dat is bij veel sites het geval. Makkelijk om even te kijken, niet echt om er constant mee te werken. Ik weet dus niet of men daar wat mee kan.
Reputatie 3
Badge +2
@Be rt
Ik heb het geprobeerd volgens de door u aangeboden manier, maar ik moet nog steeds met mijn email adres inloggen en wordt er nog steeds na een bepaalde tijd uitgeknikkerd.
Zal wel liggen aan het feit dat ik een smartphone gebruik.
I.i.g. bedankt voor de respons.
Reputatie 7
Badge +35
@kwelgeest het is de bedoeling dat je met je profielnaam van de community inlogt en niet met je emailadres.
Het lukt bij idereen zo, probeer nog eens alle stappen.

Reageer