Hallo,
Sinds Oktober vorig jaar heb ik problemen met het Internet. Dit viel constant uit. Na veel afspraken bleek het een breuk in mijn kabel te zijn. Mijn onderbuurman had hier ook last van. Connect Z zou dit komen verhelpen door voor ons allebei een nieuwe kabel aan te leggen. De dag van de afspraak was tussen 12-16. Ik had de hele dag vrij genomen voor de zekerheid, mochten ze eerder komen. Werd er om 7 uur in de ochtend aangebeld. Maar eer dat ik mijn bed uit was, waren ze weg en ging mijn telefoon. Ze konden nergens parkeren in de straat dus kwamen ze later in de middag terug. Om 13:00 nog niet niemand. Ik gebeld met connect Z, ze hadden die dag geen tijd meer. Toen erg boos geworden en met veel pijn en moeite hebben ze iemand gestuurd. Ze zijn eerst bij mijn onderbuurman aan de slag gegaan. Toen daar de kable lag, bleek dat ze maar 1 kabel hadden meegenomen, maar het verbindingsstukje tussen mijn kabel van de buurman was niet goed, die hebben ze vervangen en mijn internet viel wat minder uit.
In April dit jaar kreeg ik weer het zelfde probleem. In Mei kreeg ik een noodkabel. Deze heb ik nu nog steeds. Deze loopt via een raam naar binnen. Dit raam moet dus open blijven staan. Ik heb een middag vrijgenomen omdat ze tussen 1 en 6 zouden komen. Om half 5 nog niemand. Ik gebeld naar de connect Z. Maar deze mensen stoppen om half 5 met werken, wat ronduit belachelijk is als je kijkt naar de service die ze verlenen.
Inmiddels ben ik er achtergekomen dat ze nog toestemming moeten hebben van mijn verhuurder om de kabel naar binnen te boren. Daar doen ze al sinds Mei over. Ze vertellen mij dat ze 1 keer gebeld hebben, maar dat er niemand opgenomen heeft. Wat onzin is, want er zit een telefoniste. Ik ben connect Z dus spuugzat. Ze regelen niks. Aan de telefoon wordt je niet geholpen. Ze zoeken geen oplossingen. De laatste keer dat ik belde vroeg ik wanneer dit eindelijk opgelost ging worden. De meneer aan de telefoon heeft mij 3x verteld dat het goed kwam. Als ik dan vroeg naar wanneer wist hij het niet. Toen ik daarop geïrriteerd reageerde was hij beledigd. Dat was voor mij echt de druppel. Ik ben nog geen 1x goed geholpen door de Connect Z. Niet 1 keer in 1,5 jaar tijd. Ik ben dit echt spuugzat.
Er is niemand die mij hierbij kan of wil helpen. Dus doe ik het zo. Dit is pas het begin. Overal waar ik kan, zal ik vertellen hoe slecht deze service is. Dit moet opgelost worden!!!!
Met geirriteerde kwade groet