Annette Hooijbo

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Schandalige service Connect Z

Hallo,

Sinds Oktober vorig jaar heb ik problemen met het Internet. Dit viel constant uit. Na veel afspraken bleek het een breuk in mijn kabel te zijn. Mijn onderbuurman had hier ook last van. Connect Z zou dit komen verhelpen door voor ons allebei een nieuwe kabel aan te leggen. De dag van de afspraak was tussen 12-16. Ik had de hele dag vrij genomen voor de zekerheid, mochten ze eerder komen. Werd er om 7 uur in de ochtend aangebeld. Maar eer dat ik mijn bed uit was, waren ze weg en ging mijn telefoon. Ze konden nergens parkeren in de straat dus kwamen ze later in de middag terug. Om 13:00 nog niet niemand. Ik gebeld met connect Z, ze hadden die dag geen tijd meer. Toen erg boos geworden en met veel pijn en moeite hebben ze iemand gestuurd. Ze zijn eerst bij mijn onderbuurman aan de slag gegaan. Toen daar de kable lag, bleek dat ze maar 1 kabel hadden meegenomen, maar het verbindingsstukje tussen mijn kabel van de buurman was niet goed, die hebben ze vervangen en mijn internet viel wat minder uit.

In April dit jaar kreeg ik weer het zelfde probleem. In Mei kreeg ik een noodkabel. Deze heb ik nu nog steeds. Deze loopt via een raam naar binnen. Dit raam moet dus open blijven staan. Ik heb een middag vrijgenomen omdat ze tussen 1 en 6 zouden komen. Om half 5 nog niemand. Ik gebeld naar de connect Z. Maar deze mensen stoppen om half 5 met werken, wat ronduit belachelijk is als je kijkt naar de service die ze verlenen.

Inmiddels ben ik er achtergekomen dat ze nog toestemming moeten hebben van mijn verhuurder om de kabel naar binnen te boren. Daar doen ze al sinds Mei over. Ze vertellen mij dat ze 1 keer gebeld hebben, maar dat er niemand opgenomen heeft. Wat onzin is, want er zit een telefoniste. Ik ben connect Z dus spuugzat. Ze regelen niks. Aan de telefoon wordt je niet geholpen. Ze zoeken geen oplossingen. De laatste keer dat ik belde vroeg ik wanneer dit eindelijk opgelost ging worden. De meneer aan de telefoon heeft mij 3x verteld dat het goed kwam. Als ik dan vroeg naar wanneer wist hij het niet. Toen ik daarop geïrriteerd reageerde was hij beledigd. Dat was voor mij echt de druppel. Ik ben nog geen 1x goed geholpen door de Connect Z. Niet 1 keer in 1,5 jaar tijd. Ik ben dit echt spuugzat.

Er is niemand die mij hierbij kan of wil helpen. Dus doe ik het zo. Dit is pas het begin. Overal waar ik kan, zal ik vertellen hoe slecht deze service is. Dit moet opgelost worden!!!!

Met geirriteerde kwade groet
7 Reacties 7
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Ik neem aan dat Connect Z een aannemer is en dat je een abonnement van Ziggo hebt.
Als medeklant van Ziggo kan ik weinig meer voor je doen dan je probleem voorleggen aan een moderator om te kijken of zij iets voor je kunnen betekenen om een eind te maken aan je al bijna een jaar durende probleem en ergernis.
Staan je postcode en huisnummer plus eventuele toevoeging in je communityprofiel?
Annette Hooijbo
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Connect Z is inderdaad de aannemer, nou ze doen een poging tot aannemer zijn, van de Ziggo. Het meest frustrerende is dus dat ik bij niemand kan aankloppen met dit probleem. Ziggo zegt dat ik contact met hun moet opnemen, maar de service van dit bedrijf is dermate slecht, dat dit gewoon niet op een normale manier meer mogelijk is. Ik ben echt ten einde raad, maar ik moet wel iedere maand de Ziggo betalen voor een hele slechte service.

Al mijn gegevens staan inderdaad in mijn profiel.
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Door je gegevens in je profiel kunnen de mods voorbereidend werk doen en krijg je daarna vandaag of morgen, afhankelijk van de drukte, een reactie van hen.
Zodra je probleem is opgelost, kun je een beroep doen op de compensatieregeling van Ziggo.
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo Annette Hooijboer welkom op de Community! Wat duurt dit allemaal lang zeg! Een paar keer een onverwacht uitstel met de woorden 'we nemen nog contact op en we komen nog langs' en we zijn maanden verder. Niemand wil dat. Connect Z niet, wij niet en jij niet. Ondertussen heb je een raampje openstaan met een noodkabel erdoor. Connect Z is een aannemer die wij inhuren voor de grotere operaties met kabels in de grond. In jouw geval is de afspraak om diverse redenen uitgesteld, ik begrijp dat het nu blijft hangen bij toestemming van je verhuurder. Die stap moet genomen worden, maar er mag ondertussen wel wat meer vaart achter. Wij hebben de afspraak met Connect Z dat al het service contact over dergelijke behandelingen ook via hen gaat. Die afspraken die zij met jou maken zijn voor mij helaas niet inzichtelijk. Als zij zeggen dat ze hebben gebeld, dan is dat in de praktijk ook zo is mijn ervaring. Helaas blijft dan een 2e snelle poging uit. Misschien hebben ze een verkeerd nummer? Zelf zijn ze natuurlijk ook bereikbaar.

Als het echt niet lukt dan gaan wij er vanuit Ziggo achteraan. In je klantgegevens zie ik dat je enkele dagen terug in een verkooppunt bent geweest en dat die medewerker intern heeft gemaild wat er met de situatie moet gebeuren. De laatste keer dat je daarvoor contact met Ziggo hebt gehad is in mei geweest. Ik vind het chique om Connect Z de kans te geven dit alsnog goed op te pakken. Mag ik je vragen nog 1 keer met Connect Z te bellen? Vraag simpelweg naar een datum waarop de afspraak gaat plaatsvinden. Als dat niet lukt vraag dan een datum krijgt wanneer ze meer informatie voor je hebben. Als dat niet lukt weet dan dat ik achter de schermen de situatie ga escaleren, ik heb dan het dossier nummer van Connect Z nodig.
Annette Hooijbo
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik wil morgen nog 1x proberen om de connect Z te bellen, maar dit is alleen omdat u dat vraagt. De laatste keer ben ik echter schandalig te woord gestaan en werd er niet naar een oplossing gezocht. Als klant wens ik niet zo toegesproken te worden!!!! Dit heeft er bij mij voor gezorgd dat ik 0,0 vertrouwen er meer in heb dat connect Z dit op gaat lossen zonder dat ik allerlei andere manieren probeer. Vandaar dat ik op dit forum terecht ben gekomen.

Daarnaast zijn ze zeer slecht te bereiken. Bellen naar hun kost me al gauw 45 min met in de wacht staan. Terwijl ik ook gewoon moet werken en daar eigenlijk geen tijd voor heb.

De laatste keer heb ik ook naar data gevraagd, maar die krijg ik niet omdat ze nog geen toestemming heb van de verhuurder. Als ik dan vraag wanneer ze dat willen doen, hebben ze het druk en ben ik niet de enige klant. Dat antwoord laat zien hoe incompetent de mensen zijn bij connect Z.

Morgen is mijn laatste poging.
Annette Hooijbo
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Goedemiddag,

Zojuist de Connect Z aan de telefoon gehad. Ze zeiden dat ze 23 september de kabel in een kabelgoot komen maken. Toen ik vroeg of er al toestemming was van mijn verhuurder, kreeg ik geen duidelijk antwoord, alleen dat ze de kabel kwamen maken. De week voor 23 september zal ik voor de zekerheid nog een keer bellen. Ik heb namelijk aan een keer voor niks een middag vrij genomen. Toen kwam er niemand op dagen.

Dus eerst maar zien en dan geloven dat alles goed komt op 23 september.
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Dat begint al wat concreet te worden. Bedankt voor alle moeite tot zo ver. Hou ons hier op de hoogte wat er op de 23e allemaal gebeurd.

Uitgelicht topic