1
Vraag
2
Reacties
elsxxxp

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Problemen met toegang tot Comunity

Elke keer als ik de (afgeschermde) community will bezoeken en me gevraagd wordt om in te loggen, moet ik mijn password opnieuw instellen. Heb de (Test)helpdesk hierover gebeld, problem was bekend, maar oplossing (nog) niet voorhanden. Blijkbaar zijn hier al meer klachten over binnen gekomen.

Is er al een oplossing in zicht, want op deze manier heb ik weinig zin om ervaringen te lezen of te delen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Log je in met je community naam? Of met een email adres?

Heb je ooit een apart community account aangemaakt met je community Gebruikersnaam en wachtwoord?

maar in ieder geval, probeer de stappen hieronder: ( Nieuwe Community login )

Optie 2 (aangeraden):

  • Klik op de knop Inloggegevens vergeten
  • Hier zie je de volgende tekst staan: Voer je Ziggo-gebruikersnaam in, of het e-mailadres waarmee je je hebt aangemeld. We sturen je een e-mail met je gebruikersnaam en een link om je wachtwoord opnieuw in te stellen.
  • Vul hier je gebruikersnaam of e-mail in en druk op de knop Verstuur
  • Check je inbox of spamfolder en klik op de meegestuurde link
  • Voer nu je oude of gewenste wachtwoord in met minimaal 6 tekens en bevestig deze nogmaals
  • Ga terug naar het inlogscherm
  • LET OP: vul hier je community profielnaam in, en niet je "Mijn Ziggo gebruikersnaam"
  • En dan nog je wachtwoord
  • Voilà, je bent nu ingelogd op de Ziggo Community. Voortaan kun je dus ook op het inlogscherm inloggen

Bekijk in context

13 Reacties 13
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Dit probleem is bekend en in onderzoek bij Insided. Men geeft geen verwachting aan wanneer e.e.a. is opgelost.

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Zojuist werd bekend dat de problemen zijn opgelost. Probeert u het nog een keer.

elsxxxp
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Helaas, werkt nog steeds niet, moest wéér mijn password resetten...

elsxxxp
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
KBX458 wrote:

Zojuist werd bekend dat de problemen zijn opgelost. Probeert u het nog een keer.


Zoals eerder geschreven, problem is bij mij in ieder geval niet opgelost, is er nog hoop?

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @elsxxxp . Eerder begreep ik niet dat je je wachtwoord helemaal moest veranderen. Met “instellen” dacht ik dat je hem elke keer moest invoeren. Ik heb volgens mij van nog niemand eerder gehoord dat ze elke keer een nieuw wachtwoord moeten aanmaken. 

Op welke manier log je precies in? En wat is de melding die je te zien krijgt? En op welke manier reset je nu (waarna het weer even werkt)? 

 

 

elsxxxp
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Onafhankelijk of ik via de link in de email of “rechstreeks” naar de community ga (https://community.ziggo.nl/) , moet ik inloggen (rechtsboven, inloggen / registreren). Als ik inlog met mijn gebruikersnaam/wachtwoord, krijg ik de melding “Verkeerde gebruikersnaam en/of wachtwoord combinatie”. Onderaan het scherm is een link (“Inloggegevens vergeten") die uiteindelijk een email genereert, met daarin weer een link om het password opnieuw in te stellen (hier kan ik rustig het zelfde password weer opnieuw gebruiken).

Daarna heb ik gewoon toegang tot het afgeschermde gedeelte van de community. Dit blijft zo, totdat ik opnieuw de community bezoek, dan begint het feest weer van voren af aan…..

Ik hoop dat ik duidelijk heb gemaakt wat het problem is, en dat hier snel een oplossing voor komt.

Groeten

Pieter van Els

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Ik zie deze berichten nu pas bij toeval door rondneuzen. Echter kreeg ik geen mail notificaties! Vreemd.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

“Als ik inlog met mijn gebruikersnaam/wachtwoord”

Met welke gebruikersnaam en wachtwoord log je in?
Met een Mijn Ziggo login of met een apart aangemaakte community gebruikersnaam?

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Dit ben ik dus nog niet van iemand anders tegengekomen. Heel raar. 

*Bert was me voor ;-)* 

elsxxxp
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Be rt wrote:

“Als ik inlog met mijn gebruikersnaam/wachtwoord”

Met welke gebruikersnaam en wachtwoord log je in?
Met een Mijn Ziggo login of met een apart aangemaakte community gebruikersnaam?

 


De tweede methode, heb de eerste ook geprobeerd, maar dan wordt me steeds gevraagd een nieuw profile aan te maken. Heel vreemd allemaal…..

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Log je in met je community naam? Of met een email adres?

Heb je ooit een apart community account aangemaakt met je community Gebruikersnaam en wachtwoord?

maar in ieder geval, probeer de stappen hieronder: ( Nieuwe Community login )

Optie 2 (aangeraden):

  • Klik op de knop Inloggegevens vergeten
  • Hier zie je de volgende tekst staan: Voer je Ziggo-gebruikersnaam in, of het e-mailadres waarmee je je hebt aangemeld. We sturen je een e-mail met je gebruikersnaam en een link om je wachtwoord opnieuw in te stellen.
  • Vul hier je gebruikersnaam of e-mail in en druk op de knop Verstuur
  • Check je inbox of spamfolder en klik op de meegestuurde link
  • Voer nu je oude of gewenste wachtwoord in met minimaal 6 tekens en bevestig deze nogmaals
  • Ga terug naar het inlogscherm
  • LET OP: vul hier je community profielnaam in, en niet je "Mijn Ziggo gebruikersnaam"
  • En dan nog je wachtwoord
  • Voilà, je bent nu ingelogd op de Ziggo Community. Voortaan kun je dus ook op het inlogscherm inloggen
elsxxxp
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Be rt,

Je bent geweldig bedankt! Probleem opgelost. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb steeds mijn "Mijn Ziggo gebruikersnaam” ingevuld, ipv mijn community profielnaam….

Nogmaals dank!

Pieter

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@elsxxxp Dat overkomt iedereen wel eens op de één of andere plaats.

Bedankt voor je update bericht, dat kan anderen ook weer op weg helpen.

Veel plezier gewenst op de Ziggo community.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic