ajbommel

Level 1
  • 247Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes

Persoonlijke Activiteitpagina

Ik ben eens door mijn activiteitpagina gegaan en daar kan je de eigen topics/antwoorden/reactie terugvinden.Dit is handig om extra vragen etc. aan de moderators en de testgroep te voorkomen.Nu is het bij mij zo dat na ong. 2 weken terug in tekijken ik de mededeling krijg:u kunt deze pagina niet meer inkijken.Tik je dan pagina retour dan kom je weer in de 1e pagina. en kan je weer gaan scrollen. Deze pagina is hard nodig aan renovatie.
5 Reacties 5
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo ajbommel! Ja die pagina is super handig om je eigen overzicht te bewaren 🙂 Ik gebruik het uiteraard zelf ook veel. Waar gaat het mis? Ik heb even getest en alles lijk meteen te werken.

Is dit de link die jij ook in eerste instantie aanklikt? https://community.ziggo.nl/members/ajbommel-8387
ajbommel
Topicstarter
Level 1
  • 247Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Ja dat is de link en dan volgt mijn overzicht,maar als ik een melding van ouder als 3 weken wil inzien dan krijg ik de melding dat ik niet deze pagina meer in kan zien.Dan wil je een pagina terug maar dan kom je weer in de 1e pagina terecht en zo kan je weer gaan scollen naar de andere pagina,s.
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Ik snap het. Je moet dan opnieuw de 'oudere reacties laden' omdat je in hetzelfde browser venster naar een andere pagina gaat en weer terug gaat. Een oplossing is door de link naar de reactie in een nieuw tabblad te openen?
ajbommel
Topicstarter
Level 1
  • 247Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Hallo Anne.Het belangrijkste is dat het mij niet lukt om oudere mededelingen van 3 weken terug en langer niet meer in kan zien.Ik krijg dan de melding dat het niet meer kan.
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Ik heb dit keer ook even specifiek naar je reacties gekeken. We ruimen regelmatig Topics op, zeker in de categorie producttesten. Veel van jouw reacties staan in Topics die zijn verplaatst naar het Archief. Dat Archief is alleen inzichtelijk voor moderators, helaas kun je daardoor je reacties niet meer teruglezen.

Uitgelicht topic