1
Vraag
2
Reageer en help mee
Dolfff

Level 1
  • 2183Posts
  • 65Oplossingen
  • 496Likes

Ontbrekende email alerts van forum

Het valt mij de laatste dagen op dat ik veel email alerts MIS. Uiteraard heb ik het over topics waarop ik geabonneerd ben. De meeste alerts komen wel binnen maar ik mis er ook geregeld wat. Ik kan geen patroon ontdekken. Maar het is wel irritant.

En nee, ze staan niet bij m’n spam.

17 Reacties 17
Arnold1310

Level 14
  • 1006Posts
  • 51Oplossingen
  • 260Likes

Heb ik zelf ook dat ik sommige reacties mis qua email alert of soms na dagen pas een melding krijg van een nieuw topic. Maar @Dolfff jij zit zo vaak op dit forum (naar je aantal reacties in de tijd dat je hier aangemeld bent kijkende) dat jij vast alles wel mee krijgt

Dolfff
Topicstarter
Level 1
  • 2183Posts
  • 65Oplossingen
  • 496Likes

Ook die verlate emails alerts heb ik ervaren inderdaad. Daar zit dus wel iets mis.

En nee hoor, mij ontgaat ook nog heel wat (gelukkig). Maar in topics waar ik actief ben wil ik wel heel graag op de hoogte blijven. En dat gaat nu regelmatig fout.

Het alternatief om 750 tabbladen open te laten staan en de hele dag door te refreshen, vind ik toch wat minder aantrekkelijk.

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

@Dolfff , dat is heel herkenbaar. Ik heb dat in een ander verband al eerder gemeld. Ontbrekende signaleringen, dubbele signalen, vers van de pers onderwerpen van enkele dagen tot weken oud, geheime agenten boodschappen, ik zie ze vrijwel dagelijks langskomen. 

Dolfff
Topicstarter
Level 1
  • 2183Posts
  • 65Oplossingen
  • 496Likes

Ook dat is dus niet voor mekaar. Pfff ik wordt echt moe van Ziggo. Of nou ja, ik doe dat natuurlijk vooral zelf maar je snapt me. Trekken aan een dood paard denk ik af en toe. Nou ja, zwaar verlamd op z'n minst.

Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes

@Dolfff en anderen die alle mail wel krijgen of kregen kaartten hier juist aan dat ze al die mail niet willen. Het is dus ook maar wat men graag ziet. Soms is het lastig als je niet alle mail krijgt, maar me er druk over maken doe ik niet. Als je regelmatig plaatst loop je toch ook vaak de topics na die je interesseren, of waarop je eerder hebt geplaatst is mijn idee. Ik doe dat in ieder geval wel. 

Bovendien is dit niet allemaal aan Ziggo maar (ook) aan Insided. En dat het niet allemaal lekker loopt bij die laatste is helaas al langer bekend. 

 

Maar niet teveel klagen hoor… 

Dolfff
Topicstarter
Level 1
  • 2183Posts
  • 65Oplossingen
  • 496Likes

Je kunt dat redelijk goed instellen wat je wel en niet wilt ontvangen.

Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes

Ik kreeg nu keurig de mail van je plaatsing @Dolfff 

En inderdaad, instellen wat je wil of niet kan prima. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ik heb die mails allang uitgezet, omdat je er al heel lang niet van op aan kunt en gebruik deze link, maar dan met mijn userid: 

Deze link is van @Dolfff 

https://community.ziggo.nl/search/activity/reactions?userid=111015 

En de instellingen in mijn profiel op deze wijze:

 

Dolfff
Topicstarter
Level 1
  • 2183Posts
  • 65Oplossingen
  • 496Likes

Oké dus het werkt al heel lang niet goed.  Het viel me vooral deze week op.

Naja, ben iig de enige niet kennelijk.

Die reacties lijst vind ik niet zo handig. Die springt niet eens naar de betreffende reactie.

We doen het er maar mee.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Als er nieuwe reacties zijn na je vorige bezoek is de Topic naam zwarter en VET en staat er nieuw in oranje onderin, als je daar op nieuw klikt, dan kom je op het eerste volgende bericht wat je nog niet gelezen hebt. @Dolfff 

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Dolfff Ter aanvulling op mijn bericht hierboven, dit zijn alleen topics waar je ooit in gereageerd hebt.

Dolfff
Topicstarter
Level 1
  • 2183Posts
  • 65Oplossingen
  • 496Likes

Ah, DAT had ik nog niet ontdekt, thanks Bert. Dat is inderdaad nuttig.

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

Ik heb het af en toe ook hoor dat e-mail notificaties niet aankomen maar zo ver ik weet is het bekend en is men er mee aan de slag “al een tijdje “ 

Dolfff
Topicstarter
Level 1
  • 2183Posts
  • 65Oplossingen
  • 496Likes

Waar heb ik dat nou vaker gehoord???

MaxH

Level 17
  • 2765Posts
  • 104Oplossingen
  • 774Likes
Be rt wrote:

Als er nieuwe reacties zijn na je vorige bezoek is de Topic naam zwarter en VET en staat er nieuw in oranje onderin, als je daar op nieuw klikt, dan kom je op het eerste volgende bericht wat je nog niet gelezen hebt.

 

Bovenstaande is het enige wat ik gebruik. Verder alle meldingen uit(op privé na). Het nadeel van bovenstaande is dat het steeds vaker mislukt door mods verwijderde berichten. Nieuw geeft dan de bekende Spy melding.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@MaxH Er zijn ook een paar topics waar je de Spy melding krijgt zonder dat er iets is weggehaald, dit komt door een verkeerde verwijzing door de forum software.

Het ligt al bij de moderator die dit onder zijn hoede heeft.

 

Klik dan op terug in je browser en klik dan op de hieronder oranje onderstreepte link, dan kom je wel bij de berichten, alleen kom je op het laatste bericht en niet op b.v. 6 nieuw

 

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
Dolfff wrote:

Waar heb ik dat nou vaker gehoord???

 

Ik denk hier ?? 😉  , dit ligt niet echt bij Ziggo maar bij insided <<

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic