Beantwoord

Kun je ook chatten met iemand van Ziggo?

  • 21 februari 2018
  • 16 Reacties
  • 129660x Bekeken

  • Ontdekker
  • 0 reacties
Vandaag uit niets zijn er veel zenders weg. Ik had graag gebeld maar me mobiel is vandaag stuk gegaan.
Nu vraag ik me af of ik met iemand van Ziggo live kan chatten.
Kan dat en als dat kan hoe doe ik dat?
icon

Best beantwoord door Sander Ziggo 8 oktober 2018, 16:02

Natuurlijk kun je met ons chatten. Zodra er dan een collega beschikbaar is, verschijnt er rechtsonder een chatscherm. Heb je een Facebookaccount? Neem dan contact op met onze collega's via Facebook Messenger en stel je vraag!

Je bent natuurlijk ook van harte welkom op onze Community. Meld je aan stel hier je vraag.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

16 Reacties

Reputatie 7
Badge +26
Ga naar de contactpagina. Rechtsonder zie je dan tegenwoordig meestal "chat" staan.
Reputatie 7
Hi @EGM
Welkom op de Ziggo Community! Heb je de chat met mijn collega gevonden en is ondertussen alles gelukt? Of kunnen wij je helpen met het herstellen van je zenders? 😊
Met een mobiel de note2 van samsung zie ik nergens chat staan. Nu al bijna 3 dagen geen inet😫
Reputatie 7
Badge +28
Hoi @Jetsel,

Zonde om 3 dagen te wachten! Je kunt namelijk ook bellen of het contact formulier invullen :)

Het contactformulier invullen, kan hier. Als het goed is, zie je daar dan ook een knop om te chatten.

Groet,
Evert
Reputatie 7
Badge +26
Met een mobiel de note2 van samsung zie ik nergens chat staan. Nu al bijna 3 dagen geen inet😫
Zijn pop-ups toegestaan in uw browser? Maar zoals @Evert96 aangeeft er zijn meer manieren om in contact te komen met de helpdesk.
Ik wilden mijn box weer even op fabrieks instellingen zetten. En nu kan ik he. Niet installeren hij geeft een 1080 melding dat inhoud dat mijn box nog niet geactiveerd is bij ziggo ???????
Hen al meerder malen de stroom er af gehaald en 15 min gewacht dast wordt ook zo gezegt maar nog steeds 1080 niet geactiveerd ik moet contact opnemen met klanten service??????
Reputatie 7
Badge +35
@Edwinvd
Er is nog steeds een storing die dit ook treft: https://community.ziggo.nl/ziggo-replay-tv-gids-157/ziggo-lastig-bereikbaar-en-landelijke-on-demand-en-replay-storing-sinds-avond-01-09-2018-30572

Op de Ziggo storingen site staat: Storing On Demand
On Demand en Ziggo Replay werken helaas nog niet naar wens. De oplossing laat langer op zich wachten dan we verwachtten. Dat vinden we echt heel vervelend. Onze techneuten zijn er druk mee bezig. Wil je iets terugkijken? Gebruik dan de Ziggo GO app of ziggogo.tv. Daar werkt het wel.
Reputatie 7
Badge +35
Je kunt misschien TV kijken door de TV als volgt in te stellen:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/digitale-tv/digitale-en-interactieve-televisie-installeren/#unencrypted
Het werkt nog steeds niet. Ben al weer 30 min wakker en aan het wachten op de installatie. Nog steeds code 1080 Wat inhoud dat ik nog niet geactiveerd ben bij ziggo erg vreemd?
En geen 24 uur chat te vinden op mijn mobiel?
Reputatie 7
Badge +35
@Edwinvd De chatbox (24/7/365) komt midden of rechts onder in beeld van de pagina hieronder, als er iemand beschikbaar is, soms even wachten:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/abonnement/contact/formulier
Reputatie 5
Badge +8
En geen 24 uur chat te vinden op mijn mobiel?
ook niet via www.ziggo.nl/chatten ?
Reputatie 7
Badge +35
@Francois83 Grappig, nu komen in beide pagina's dezelfde chatbox direct naar voren rechts onderin de pagina's.
Reputatie 5
Badge +8
@Be rt dat klopt ik vind de link zelf via mobiel makkelijker te gebruiken 😉
Reputatie 7
Natuurlijk kun je met ons chatten. Zodra er dan een collega beschikbaar is, verschijnt er rechtsonder een chatscherm. Heb je een Facebookaccount? Neem dan contact op met onze collega's via Facebook Messenger en stel je vraag!

Je bent natuurlijk ook van harte welkom op onze Community. Meld je aan stel hier je vraag.