EGM

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kun je ook chatten met iemand van Ziggo?

Vandaag uit niets zijn er veel zenders weg. Ik had graag gebeld maar me mobiel is vandaag stuk gegaan.
Nu vraag ik me af of ik met iemand van Ziggo live kan chatten.
Kan dat en als dat kan hoe doe ik dat?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes

Natuurlijk kun je met ons chatten. Zodra er dan een collega beschikbaar is, verschijnt er rechtsonder een chatscherm. Heb je een Facebookaccount? Neem dan contact op met onze collega's via Facebook Messenger en stel je vraag!

Je bent natuurlijk ook van harte welkom op onze Community. Meld je aan stel hier je vraag.

Bekijk in context

16 Reacties 16
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Ga naar de contactpagina. Rechtsonder zie je dan tegenwoordig meestal "chat" staan.
Folkert
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 7450Posts
  • 630Oplossingen
  • 3978Likes
Hi EGM
Welkom op de Ziggo Community! Heb je de chat met mijn collega gevonden en is ondertussen alles gelukt? Of kunnen wij je helpen met het herstellen van je zenders? :blush:
Jetsel

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Met een mobiel de note2 van samsung zie ik nergens chat staan. Nu al bijna 3 dagen geen inet:tired_face:
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi Jetsel,

Zonde om 3 dagen te wachten! Je kunt namelijk ook bellen of het contact formulier invullen 🙂

Het contactformulier invullen, kan hier. Als het goed is, zie je daar dan ook een knop om te chatten.

Groet,
Evert
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Jetsel wrote:
Met een mobiel de note2 van samsung zie ik nergens chat staan. Nu al bijna 3 dagen geen inet:tired_face:

Zijn pop-ups toegestaan in uw browser? Maar zoals Evert96 aangeeft er zijn meer manieren om in contact te komen met de helpdesk.
Edwinvd

Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik wilden mijn box weer even op fabrieks instellingen zetten. En nu kan ik he. Niet installeren hij geeft een 1080 melding dat inhoud dat mijn box nog niet geactiveerd is bij ziggo ???????
Edwinvd

Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hen al meerder malen de stroom er af gehaald en 15 min gewacht dast wordt ook zo gezegt maar nog steeds 1080 niet geactiveerd ik moet contact opnemen met klanten service??????
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Edwinvd
Er is nog steeds een storing die dit ook treft: https://community.ziggo.nl/ziggo-replay-tv-gids-157/ziggo-lastig-bereikbaar-en-landelijke-on-demand-en-replay-storing-sinds-avond-01-09-2018-30572

Op de Ziggo storingen site staat: Storing On Demand
On Demand en Ziggo Replay werken helaas nog niet naar wens. De oplossing laat langer op zich wachten dan we verwachtten. Dat vinden we echt heel vervelend. Onze techneuten zijn er druk mee bezig. Wil je iets terugkijken? Gebruik dan de Ziggo GO app of ziggogo.tv. Daar werkt het wel.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Je kunt misschien TV kijken door de TV als volgt in te stellen:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/digitale-tv/digitale-en-interactieve-televisie-installeren/#unencrypted
Edwinvd

Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het werkt nog steeds niet. Ben al weer 30 min wakker en aan het wachten op de installatie. Nog steeds code 1080 Wat inhoud dat ik nog niet geactiveerd ben bij ziggo erg vreemd?
Edwinvd

Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En geen 24 uur chat te vinden op mijn mobiel?
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Edwinvd De chatbox (24/7/365) komt midden of rechts onder in beeld van de pagina hieronder, als er iemand beschikbaar is, soms even wachten:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/abonnement/contact/formulier
Francois83

Level 11
  • 607Posts
  • 31Oplossingen
  • 201Likes
Edwinvd wrote:
En geen 24 uur chat te vinden op mijn mobiel?

ook niet via www.ziggo.nl/chatten ?
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Francois83 Grappig, nu komen in beide pagina's dezelfde chatbox direct naar voren rechts onderin de pagina's.
Francois83

Level 11
  • 607Posts
  • 31Oplossingen
  • 201Likes
Be rt dat klopt ik vind de link zelf via mobiel makkelijker te gebruiken 😉
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes

Natuurlijk kun je met ons chatten. Zodra er dan een collega beschikbaar is, verschijnt er rechtsonder een chatscherm. Heb je een Facebookaccount? Neem dan contact op met onze collega's via Facebook Messenger en stel je vraag!

Je bent natuurlijk ook van harte welkom op onze Community. Meld je aan stel hier je vraag.

Uitgelicht topic