Beantwoord

Kan niet inloggen bij de Community

• 8 oktober 2019
  • 4 Reacties
  • 81x Bekeken

Reputatie 2
Ik kan de laatste dagen (en, dacht ik, ook eerder) moeilijk inloggen bij de Community. Het inlogvak verdwijnt vaak en er wordt gemeld dat de combinatie van e-mailadres en wachtwoord niet klopt. Ik heb mijn wachtwoord tweemaal gewijzigd en dan gaat het één keer goed. Daarna niet meer. Ik heb het wachtwoord nu maar opgeslagen. Hopelijk werkt dat, maar het is wel vervelend dat ik alleen kan inloggen als ik net mijn wachtwoord heb gewijziogd. Mijn wachtwoord van de community is anders dan dat voor Mijn Ziggo.
icon

Best beantwoord door Be rt 12 oktober 2019, 11:41

@Brampie Voor alle zekerheid.
Inloggen met alleen gebruikersnaam en wachtwoord in de community, dan is je gebruikersnaam Brampie
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +35
Op welke wijze log je in?

Klik je eerst op Mijn Ziggo of alleen via Gebruikersnaam en Wachtwoord?

Gebruik je hetzelfde email adres voor Mijn Ziggo en de Ziggo community?

Reputatie 2
Ik ga naar de Community en probeer daar in te loggen.
Dan krijg ik een keuze-scherm met manieren om in te loggen.
Ik koos zojuist weer voor gebruikersnaam en wachtwoord.
De gebruikersnaam is het deel van mijn e-mailadres vóór het @ teken.
Ik probeerde het zojuist weer voor het eerst. Ging niet goed.
Toen zag ik opeens dat ik daar ook kon inloggen met Mijn Ziggo. En dat ging wel goed.
Voor Mijn Ziggo en de Community heb ik dezelfde (hierboven genoemde) gebruikersnaam.
De wachtwoorden zijn verschillend. Ze waren gelijk, maar ik veranderde dat vanwege de problemen.
Reputatie 7
Badge +35
@Brampie Voor alle zekerheid.
Inloggen met alleen gebruikersnaam en wachtwoord in de community, dan is je gebruikersnaam Brampie
Reputatie 2
Bedankt! Dát was het. Werkt nu. Zo eenvoudig kan het zijn.