mellemos

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan niet bij producten op mijn ziggo

Hallo,

 

Ik moet mijn wachtwoord van mijn email veranderen ivm mailblokkade. Ik kan inloggen bij “mijn Ziggo”, maar het kopje verbruik en producten is grijs en kan ik niet aanklikken.

 

Als ik handmatig de url invoer “https://www.ziggo.nl/mijn-ziggo/producten/” kom ik wel bij producten, maar die pagina is leeg. Ik kan niet naar mijn emailadressen om iets te wijzigen.

Iemand een idee hoe dit op te lossen?

 

 

1 Reactie 1
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedenavond @mellemos en welkom op de Community,

Balen dat het niet lukt om via Mijn Ziggo het e-mailwachtwoord te resetten! Log je wel in met het juiste Mijn Ziggo account behorend bij het klantnummer wat je momenteel
van ons hebt? Als je jouw profielgegevens aanvult met je postcode en huisnummer en mij vervolgens een PB stuurt met het e-mailadres waarom het gaat, dan help ik je hiermee graag verder.

 

Uitgelicht topic