1
Vraag
2
Reacties
mees kees

Level 5
  • 81Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes

inloggegevens worden niet geaccepteerd

Heeft iemand een idee waarom mijn wachtwoord voor deze community steeds niet geaccepteerd wordt terwijl ik het net vernieuwd heb(weliswaar naar het 'oude' wachtwoord)? Als ik dan het nieuwe wachtwoord (=oude wachtwoord) ingeef op de plaats waar ik een nieuw wachtwoord kan kiezen, kom ik gelijk eenmalig in deze omgeving, maar de volgende keer word ik weer geweigerd : combinatie klopt niet. Nu heb ik zojuist ontdenkt, dat ik ook de mogelijkheid heb om via mijnziggo in te loggen (zelfde w.woord en gebr. naam) en dan gaat het prima. Dus een simpele oplossing is gevonden, maar het blijft toch van de gekke dat bovenstaande zich blijft voordoen. Wie weet een antwoord? Zit 't 'm soms in het feit dat beide inlogggegevens hetzelfde zijn??:nerd:
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
Er staat niet dat je in moet loggen met je mailadres, alleen op de link klikken: Inlog gegevens vergeten.

Je gebruikersnaam kun je nooit wijzigen.
Na alle stappen gevolgd te hebben kun je met "mees kees" en het gewijzigde wachtwoord inloggen.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Goedemorgen mees kees

Hier in dit topic Community login wordt omschreven hoe je beste inloggen kan op de Community.

Hoop dat dit je zal helpen.
mees kees
Topicstarter
Level 5
  • 81Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Beste Dave,
Dank voor de heldere link. Alleen optie 2 bij 'ik heb al een account' gaat in de praktijk toch anders dan daar staat aangegeven: ik log in met emailadres en klik op 'gegevens vergeten?' Dan krijg je per mail een link waarin je alleen je wachtwoord kunt verversen, niet je gebruikernaam. En aangezien je al een account hebt, kan je op dat emailadres geen heel nieuw account aanmaken. Dus je komt niet bij je oorspronkelijke gebruikersnaam. Onder optie 2 staat dat je je gebruikersnaam krijgt toegestuurd in datzelfde mailtje waarmee je je wachtwoord kunt verversen, maar dat is dus niet zo. Zie bijlage. Ben benieuwd of iemand dit mysterie weer kan oplossen. Voor alle duidelijkheid: met de inloggevens van mijnziggo kan het dus ook, anders kon ik dit antwoord niet schrijven, maar die andere route moet toch ook op te helderen zijn.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
Er staat niet dat je in moet loggen met je mailadres, alleen op de link klikken: Inlog gegevens vergeten.

Je gebruikersnaam kun je nooit wijzigen.
Na alle stappen gevolgd te hebben kun je met "mees kees" en het gewijzigde wachtwoord inloggen.
mees kees
Topicstarter
Level 5
  • 81Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Ja Bert, dat is het GOEDE antwoord!:grinning: Je bent inderdaad een super expert. Ik wist toch helemaal niet (meer) dat mijn community-naam de gebruikersnaam was. Nu wel en inloggen lukt nu ook.:yum:
Reuze bedankt en bij een volgende vraag zal jouw naam ook wel weer opduiken, denk ik zo.:thumbsup:
Rocky Luck

Level 1
  • 484Posts
  • 1Oplossingen
  • 122Likes
Ook na resetten van het wachtwoord, worden mijn inloggegevens op de community niet geaccepteerd. Wel via inloggen bij Mijn Ziggo.
Kan een moderator hier eens naar kijken?
Het is vrij vervelend altijd via Mijn Ziggo te moeten inloggen, als er in principe een rechtstreekse inlog beschikbaar is.
mees kees
Topicstarter
Level 5
  • 81Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Beste Rocky Luck, je moet dus Rocky Luck gebruiken als gebruikersnaam en dan een zelfgekozen wachtwoord. Als je dat laatste niet meer weet, dan op 'inloggegevens vergeten' klikken en een nieuw w.woord aanmaken. Bij mij werkt het nu prima. Succes
Rocky Luck

Level 1
  • 484Posts
  • 1Oplossingen
  • 122Likes
mees kees wrote:
Beste Rocky Luck, je moet dus Rocky Luck gebruiken als gebruikersnaam en dan een zelfgekozen wachtwoord. Als je dat laatste niet meer weet, dan op 'inloggegevens vergeten' klikken en een nieuw w.woord aanmaken. Bij mij werkt het nu prima. Succes

Briljant! en Superstom! (van mij dan)
mees kees
Topicstarter
Level 5
  • 81Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Dat zou ik nooit durven zeggen. Ik weet 't zelf net een paar dagen! En zo helpen we elkaar weer. Maar houd die Be rt (zie hierboven) in de gaten, die is hier de onmisbare 'super expert'!:muscle_tone5:
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic