TJM54

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik mijn e-mailadres voor de community wijzigen?

In mijn Ziggo account heb ik al enige tijd geleden een nieuw mailadres doorgegeven, de factuur komt daar ook op binnen. Maar waarom krijg ik vanuit community@ziggo.nl nog mail op mijn oude mailadres.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Wijzigen van dat e-mailadres kan alleen door een moderator gebeuren. @Lycke Ziggo kan je helpen?

Bekijk in context

4 Reacties 4
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Wijzigen van dat e-mailadres kan alleen door een moderator gebeuren. @Lycke Ziggo kan je helpen?

TJM54
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor het antwoord. Toch erg raar, ik log in met mijn Ziggo account, de community is van Ziggo en toch kun je je eigen maildres niet aanpassen. Waarom is dit apart van mijn Ziggo account?

Sparco1955

Level 16
  • 1781Posts
  • 171Oplossingen
  • 458Likes

@TJM54 ,

Hoogstwaarschijnlijk om misbruik te voorkomen

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hi @TJM54 
Welkom op de Community! Zoals @Jan F.  terecht aangeeft kunnen alleen moderators een e-mailadres wijzigen. Ik heb je zonet een privéberichtje gestuurd. Als je in een reactie het juiste adres doorgeeft pas ik het voor je aan!

Uitgelicht topic