Beantwoord

Het verzoek om de profielgegevens zo volledig mogelijk in te vullen

• 30 september 2019
  • 4 Reacties
  • 154x Bekeken

Reputatie 7
Badge +4
Een jaar geleden heeft Lycke Ziggo een topic geplaatst met instructie hoe je je profielgegevens kan invullen. Dat topic is inmiddels gesloten.

Bij deze doe ik een oproep aan jullie om, zover nog niet is gedaan, bij je profielgegevens ook het soort Ziggo apparatuur + TV merk/type te vermelden. Dan kan er sneller door hulp biedende forumleden en Ziggo moderators advies worden gegeven om problemen en storingen op te lossen.

De instructies van Lycke zijn nog wel toegankelijk.
Tik op de zoekbalk 'Je profiel aanpassen'.
icon

Best beantwoord door Dave- 20 november 2019, 08:54

Op zich wel een goede, je profiel meteen up to date invullen een soort van verplichte velden.

Alleen voor profielen die maar 1 keer online zijn is het beetje onhandig maar die xouden na 3 maanden inactief automatisch verwijderd moeten worden.

Bekijk origineel

4 Reacties

Reputatie 6
Badge +19
Misschien ook handig om als een soort 'alert' neer te zetten bij het aanmaken van een account hiero 🙂
Reputatie 7
Badge +4
Ik kan er nog aan toevoegen dat wat extra info in het profiel ook nuttig is, zoals:
Staat je mediabox in een netwerk, vermeld het dan;
Internet je via Wifi of bekabeld;
Ingeval van een Next als mediabox, kijk je Replay via Wifi of bekabeld;
Ben je al lang klant, vermeld dan fUPC of fZiggo;
Aanbeveling ook om je postcode + huisnr. te vermelden; deze gegevens zijn uitsluitend zichtbaar voor Ziggo moderators en jezelf.
Reputatie 7
Badge +4
Ik bespeur nog weinig animo als ik de berichten van de laatste dagen, met name die van nieuwe leden, doorspit. Zonde. Sneller gericht hulp/advies krijgen van andere forumleden is toch in ieders voordeel?
Reputatie 7

Op zich wel een goede, je profiel meteen up to date invullen een soort van verplichte velden.

Alleen voor profielen die maar 1 keer online zijn is het beetje onhandig maar die xouden na 3 maanden inactief automatisch verwijderd moeten worden.

Reageer