Vraag

Forumindex 'Muziek' categorie

• 2 augustus 2019
  • 3 Reacties
  • 462x Bekeken

In de forum-index is het segment 'Entertainment' ingedeeld in 'Movies & Series' en 'Sport'. Is muziek hier met een reden niet bij ondergebracht?

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +35
Ik vermoed dat er nu alleen dingen staan die Ziggo als provider aanbied en daar is muziek er geen van.

Er is ooit geprobeerd om meer geïnteresseerden te vinden voor allerlei onderwerpen in het onderdeel 'Entertainment' , maar dat is niet gelukt.
Over b.v. iedere soort muziek en artiest is er wel één of meer specifieke websites, forums of community's en daar ontmoeten de kenners en liefhebbers elkaar.

Ook over films en series wordt vrijwel niet gecommuniceerd onder elkaar.

Ook de sport sectie komt niet van de grond met als voorbeeld Formule 1 wat zelfs door Ziggo wordt uitgezonden, daar zijn ook heel veel specifieke nieuwsites, forums en community's van.
Het leek me dat met zoveel muziekzenders op tv en radio 'Muziek' zeker een plaats onder entertainment verdient. Maar dat kan ook zijn omdat muziek een erg belangrijke plaats heeft in mijn huishouden.
Op die manier zou er ook gerichter per "entertainment-tak" gediscussieerd kunnen worden en verzuipt een topic niet in lange topiclijsten als "Zenderaanbod en tv-pakketten".
Discussies over hoe geweldig een artiest wel niet is vind ik zelf nou niet bepaald interessant, maar ieder zijn ding, nietwaar?
Ik stel me bijvoorbeeld voor dat een dergelijk thema het veel sneller inzichtelijk maakt wat specifieke wensen zijn van klanten ten aanzien van het aanbod en wat daar eventueel bij of veranderd aan kan worden.
HI Fish918, leuk dat je meedenkt met mogelijke onderwerpen voor de Community. Vanuit jou en je huishouden snap ik de behoefte voor meer muziektopics in een overzichtelijke categorie. Ik zie het ook wel voor me; topics gemaakt door leden en door onze Ziggo moderators over muziek tv- en radiozenders, bepaalde concerten, interviews en noem maar op! De Community lijkt mij ook de plek waarin je met elkaar in gesprek kan over je passie voor een bepaalde genre of artiest. Echter zien we op de Community toch vooral bezoekers die praten over technische onderwerpen en een antwoord op hun vraag zoeken. Die Entertainment tak die jij benoemt leeft hier niet zo, hebben we ervaren.

Mochten we hier in de toekomst iets mee willen doen, dan kunnen we bij jou aankloppen voor goede ideeën merk ik al wel 😉

Reageer