Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 1600Posts
  • 139Oplossingen
  • 1821Likes

Fijne feestdagen en een gelukkig 2018!

Wat is het jaar weer voorbij gevlogen. Als Community zijn we samen druk bezig geweest met een nieuwe look voor de Community en daar zijn we supertrots op! De startpagina heeft een mooie transformatie ondergaan, zie de foto onderaan voor het resultaat. Daarnaast, zorgen we er iedere dag weer voor dat de kennis die we in huis hebben wordt gedeeld.
We zijn weer blij verrast met alle energie die jullie in de Community hebben gestopt. Zonder jullie, zou de Ziggo Community niet bestaan. :innocent: Dat is te zien in de resultaten. Hier wat cijfers van 2017 op een rij:

- Er zijn 6930 topics gestart
- Daarvan zijn 2622 antwoorden door jullie gegeven
- In totaal zijn deze antwoorden maar liefst 1.842.296 keer bekeken. Iets om trots op te zijn!

Wat hebben we dit jaar verder voor tofs neergezet? Even een terugblik:

Op 16 maart was het zover, de Ziggo Community dag. Wat heeft iedereen genoten van de presentaties over onder andere onze productontwikkelingen. Ook deed iedereen enthousiast mee aan de workshops. Hier vind je een sfeerimpressie. Het was een succesvolle dag en het is leuk om te zien dat deze dag een flinke boost heeft gegeven aan de betrokkenheid op de Community.

We kijken met plezier terug op de Super user dag op 29 september, waarop we een aantal Super Users hebben meegenomen naar ons kantoor op de Kabelweg in Amsterdam voor een rondleiding.

Op 11 november zijn we met een groep actieve leden naar de SpaceExperience met André Kuipers in de Ziggo Dome geweest. Ben je benieuwd naar dit avontuur? Kijk dan hier en hier hoe onze leden deze bijzondere dag hebben beleefd.

We hebben dit jaar weer succesvolle producttesten gedraaid. Hier gaan we in de toekomst zeker meer mee doen. Aan alle testers, bedankt voor jullie inzet. Jullie hebben waardevolle informatie aan ons geleverd. Ook al gebeurt dit veelal achter de schermen, dit wordt gewaardeerd!

@Iedereen, bedankt voor de tomeloze inzet die jullie hebben geleverd aan de Community dit jaar!
We hebben natuurlijk zin in volgend jaar, maar eerst gaan we genieten van een goed kerstdiner, oliebollen en champagne! :fireworks: :champagne: :fireworks: Dat allemaal in een foute kersttrui :wink:

:santa: :snowman: Namens ons Fijne Feestdagen en een gelukkig 2018 toegewenst! :snowman: :santa:
62 Reacties 62
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Henry
Oud Community Manager
Oud Community Manager
  • 462Posts
  • 3Oplossingen
  • 87Likes

Fijne feestdagen allemaal!!!


robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Op diverse topic al gedaan, maar wederom jullie allen fijne feestdagen en een goed 2018!
Verwijderd account
Niet van toepassing
Aan alle moderatoren en mede forumleden:
Fijne kerstdagen en een voorspoedig 2018.
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Leuk om de sfeerimpressie te zien van de Ziggo Community dag. Dat topic had ik nog niet gezien 🙂

En inderdaad, allemaal hele fijne feestdagen en een goed nieuw jaar! :relaxed:
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Bij mij de eerste "hier" is niet te openen?
Verwijderd account
Niet van toepassing
robbo wrote:
Bij mij de eerste "hier" is niet te openen?

Bij mij eerst ook niet, maar nu wel, heb ik je ook eens in het ' echt' gezien.
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
N.N. wrote:
robbo wrote:
Bij mij de eerste "hier" is niet te openen?

Bij mij ook niet.
Bij mij ook niet.. Is fout gegaan met kopiëren van de link zie ik :nerd:
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
N.N. wrote:
robbo wrote:
Bij mij de eerste "hier" is niet te openen?

Bij mij eerst ook niet, maar nu wel, heb ik je ook eens in het ' echt' gezien.


Ja ik was dr bij:blush:
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Bij deze wens ik natuurlijk ook hele fijne feestdagen en alvast een geweldig community 2018!

Zelf leer ik nog elke dag van andere klanten en moderatoren en dat is echt heel erg leuk. Bedankt iedereen en veel plezier de komende dagen en wie weet tot een volgende Community ontmoeting. :wink:

PS: geweldige truien hoor! Ben jaloers :joy: :rofl:
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Arakou Ziggo wrote:

Fijne feestdagen allemaal!!!


Arakou Ziggo is ook in alle markten thuis. Staat je goed! :wink:
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Ook ik wens een ieder fijne feestdagen en een geweldig 2018!
Teun

Level 17
  • 4206Posts
  • 182Oplossingen
  • 809Likes
Ook vanuit hier: heel veel gezondheid en goed 2018 en voor iedereen: zet hem weer op in het nieuwe jaar!!!

Ik ben er al weer klaar voor, maar eerst nog even kerst en oud en nieuw.

vr gr Teun
mikraving

Level 1
  • 132Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Iedereen fijne feestdagen en een voorspoedig 2018.
verwp01

Level 8
  • 260Posts
  • 5Oplossingen
  • 32Likes
Ook ik wens iedereen fijne feestdagen en een geweldig 2018!
Alfons Verbiest

Level 9
  • 266Posts
  • 20Oplossingen
  • 60Likes
Ook van mij hele fijne kerstdagen en een fantastisch mooi 2018.

Alfons Verbiest
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Ik sluit mij aan bij de rest en wens jullie allemaal een vrolijk kerstfeest en een fantastisch nieuwjaar!
Sushi

Level 1
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
Sushi Nick999 Humpie verwp01 mikraving Teun Willem-A EnergieBoy robbo Evert96 N.N. Be rt

Uiteraard wens ik jullie allemaal (en wie ik vergeten ben) fijne feestdagen toe met familie en vrienden. Geniet ervan! Hebben jullie ook wilde plannen met kerst en oud en nieuw of valt het mee?

P.s. De link heb ik inmiddels aangepast.

Uitgelicht topic