AlexZ1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1360Posts
  • 235Oplossingen
  • 9Likes

Even voorstellen: leer hier de andere leden kennen

Hallo allemaal!

 

We zijn erg benieuwd naar wie jij bent. Daarom nodigen we je uit om jezelf hier voor te stellen. Want een Community begint bij elkaar beter leren kennen. Behalve je naam en leeftijd willen we nog wel meer van je weten! 

- Sinds wanneer ben je lid van de Ziggo Community? 

- Wat vind jij het leukste aan deze Community?

- Wat is je favoriete zender, film of serie? 

- Voor welke onderwerpen kunnen andere Community leden jou @mentionen?

 

We zijn benieuwd!
Tot snel op de Community! ❤️

195 Reacties 195
Jovw

Level 1
  • 53Posts
  • 3Oplossingen
  • 6Likes
Hallo Mijn naam is Jelle AKA "partyboy".

Ik woon in Tilburg met mijn vrouw en twee kinderen.

Mijn hobby's zijn zeilen, koken en techniek. Zo probeer ik ieder weekend een nieuw buitenlands gerecht uit om te koken. Dit wordt soms wel en niet gewaardeerd bij mijn Vrouw en kinderen ;).
Daarnaast ben ik in de zomer veel op het water te vinden en vind ik het leuk om mij te verdiepen in nieuwe technisch snufjes zoals Google glases etc.

Ik hoop jullie vaker op dit forum tegen te komen.

Groetjes,
Jelle
Leon

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo allemaal,

Ik ben Leon en woon samen met mijn vriendin.

Ik rijd in mijn vrije tijd motor (Aprillia) en game graag (Xbox 360). Ik kan niet wachten tot de Xbox One in mijn bezit is!
Vraag mij alles over recente games en tips om verder te komen in games. Ik ken veel trucjes. 😉

Doeg!
RandyJC

Level 4
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Gegroet mede leden!

Ik ben Randy Joshua, woonachtig in het geweldige mooi Zwolle samen met mijn vriendin Rosanne.
Mijn hobby's: series en films, skaten, gamen (PC + PS4 + Bordspellen), bankhangen en BBQ-en.

Ik houd enorm veel van gezelligheid, en ik zeg ook altijd hoe meer zielen hoe meer vreugde!

Zelf ben ik werkzaam bij Ziggo als HFC Operator op het NOC en ik werk hier met ongelooflijk veel plezier!
Ik vind het leuk om andere mensen te kunnen helpen, en dat is ook de reden waarom ik mij hier heb aangemeld.

Ik ga jullie allen hopelijk met regelmaat spreken!

Groetjes,

Randy-Joshua:cool:
c.a.scholman

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Mijn interesse gaat voornamelijk uit naar computer technologie,

Alex Ziggo wrote:
Hallo allemaal, Om elkaar wat beter te leren kennen mag je hier een omschrijving van jezelf plaatsen. Wat zijn je specialiteiten, hobby's etc. Wij stellen ons hier aan je voor.


***moderator aanpassing***

Quote aangepast. Eigen tekst buiten quote geplaatst.
Eddy

Level 13
  • 848Posts
  • 162Oplossingen
  • 90Likes
Hallo allemaal

Mijn naam is Eddy. Ik woon in Utrecht

Ik heb een technisch dienstverlenend beroep dat mooi aansluit bij mijn hobby's.

Die zijn mechanische en elektronische techniek zoals klokken, ouderwetse analoge fotografie en computers.

Verder kook ik graag en luister ik graag naar muziek.

Privee gebruik ik graag linux i.p.v. Windows.

Als ik hier af en toe iets kan bijdragen zal ik dat met plezier doen.
_Jesse_

Level 1
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hoi iedereen,

Zoals mijn nickname wellicht al doet vermoeden, ben ik Jesse.
Momenteel ben ik woonachtig in Groningen, en ik woon hier met erg veel plezier.

Ik ken vele hobby's, zo ben ik graag met muziek bezig en kan ik me altijd wel vermaken in de natuur.
Toch ben ik vooral geboeid door computers en gefascineerd door het internet; een prachtig verbindend platform, met zoveel moois!

Net als Eddy, ben ik ook werkzaam in de technische dienstverlening. Een sector waar ik toch verrassend veel voldoening uit weet te halen.

De Ziggo Community is naar mijn idee een erg goede stap geweest van Ziggo.
Hier zal ik dan ook met regelmaat te vinden zijn, en hoop hier en daar ook mijn bijdrage te kunnen leveren.
Ik zie uit naar de groei van deze community, en ben erg benieuwd naar de ontwikkelingen.

Vragen? Voel je vrij om mij een PM te sturen!

Aangenaam kennis te maken. 🙂
Berend59

Level 1
  • 81Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hallo allemaal,

Mijn naam is Ben en ben sinds een week Ziggo abonnee.

Mijn hobby's zijn wandelen, fietsen, en natuurlijk bezig zijn met de pc.
Luister graag naar allerlei soorten muziek.
Teun

Level 17
  • 4206Posts
  • 182Oplossingen
  • 809Likes
Alex Ziggo wrote:
Hallo allemaal, Om elkaar wat beter te leren kennen mag je hier een omschrijving van jezelf plaatsen. Wat zijn je specialiteiten, hobby's etc. Wij stellen ons hier aan je voor.



Hallo mijn naam is Teun en ben werkzaam bij expert in Emmen en heb mij helemaal verdiept in het Ziggo verhaal. Verkoop en installeer alle pakketten en los tot nu toe veel storingen op, ook mede dank zij de speciale dealerlijn, waar wij de heel dag wel contact hebben. Mijn hobby's zijn oude auto's en klanten helpen en natuurlijk mijn vrouw.
Ben inmiddels wel een beetje besmet met het ziggo virus.
Jans

Level 1
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo allemaal! Ik ben Janneke en samen met mijn man Huib woon ik in het leuke dorp Houten. Ik werk als webdesigner én ben al een paar jaar klant bij Ziggo, eerst vanuit het ouderlijk huis en daarna ook in mijn eigen huis.

Ik ben een zeer tevreden klant en ik vind een community écht een stap de toekomst in! Leuk! :cool:
Imdv

Level 1
  • 18Posts
  • 4Oplossingen
  • 0Likes
Hallo allemaal,

Ik ben Imdv en werk ook in de technische dienstverlening waar elke dag weer een nieuwe uitdaging is. Ik woon in het mooie Amersfoort samen met mijn verloofde en onze hond.

Sinds 2011 al klant van het Ziggo Alles-in-1 pakket met veel tevredenheid. Ik vind het erg leuk om te rommelen met de instellingen van de apparaten thuis, al vind mijn verloofde dat niet altijd even leuk. Ik wil graag weten hoe iets werkt en hoop van iedereen te kunnen leren hier! Verder zijn mijn hobbies gamen, gitaar spelen en lekker buiten zijn wandellen met de hond of mountain biken.

Verder ben ik erg benieuwd naar alle reacties op deze Community! Leuk intiatief 😄
Gabbel

Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hallo ik ben Ronald en woon samen met mijn vrouw in Meppel. Ik werk zelf in de ICT en leg nu al wat jaartjes bij familie en vrienden Ziggo aan. Ik ben nu sinds kort weer klant bij Ziggo.

Ik ben een tevreden klant en de klantenservice doet goed zijn dienst.
RamonSter72

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Ik ben Ramon en al jaren een tevreden ziggo klant
Ik probeer via dit forum te achterhalen hoe ik een Sony Xperia Z2 op wifispots werkend krijg
rsibels

Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Allemaal,

Mijn naam is Rick (22) en ik zowel een tevreden Ziggo-klant als een medewerker van een technische klantenservice.

Ik zal zoveel mogelijk proberen om mijn steentje bij te dragen op het forum vanuit persoonlijke ervaringen wanneer ik anderen daarmee kan helpen.
pvt

Level 5
  • 53Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes
Hallo, Mijn naam is Peter.

Na 45 jaar met computers (met programmeren) gewerkt te hebben, zijn computers (met name Linux) nog steeds een uit de hand gelopen hobby. Ik heb duidelijk te veel (oude) computers/hardware in huis met allerlei moderne versies van OS. Nu ook televisies gaan meedoen in dit circus van netwerk verbindingen, kwam ik op dit forum uit. Ik kan het niet meer bijhouden:S
EB74

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo, ik ben Eva, gewoon maar een ziggo-gebruiker zonder enige technische kennis. Fijn dat ik hier met mijn vragen terecht kan.
CobyAR

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo allemaal,

Mijn naam is Coby Alonso Rivas, ik ben getrouwd met een Baskische Spanjaard en al jaren een tevreden lid van Ziggo voorheen Casema. Mijn hobby's zijn natuurlijk de pc en dan hobby-fotografie, fietsen, lezen en koken.
Hansk61

Level 1
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hello,

Mijn naam is Hans. ik ben 53 en woon al 29 jaar samen met Petra in Zevenbergen.
Ik ben werkzaam in de offshore industrie. hobby's zijn digitaal fotografie m.n macro en highspeed en golfen samen met Petra.

Wij zijn ook vanaf het begin tevreden lid van Ziggo.

Ik hoop hier als nieuw lid van deze community een hoop kennis op te doen van de alsmaar groeiende technieken.
Laura Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 94Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Welkom allemaal! Helpen jullie mee om alle verwachtingen waar te maken? (alsmaar groeiende technieken kunnen zeker leiden tot interessante topics!)
Voel je vrij om zelf een topic te starten, ook als je hobbies oid wilt delen. We hebben natuurlijk het offtopic Forum - https://community.ziggo.nl/off-topic-forum-19 - waar niets te gek is. Tot gauw 🙂
hts

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dag iedereen,

Mijn naam is Henk, woon met mijn vrouw in Hellendoorn (de kinderen zijn inmiddels "uitgevlogen"), ben 65 jaar, geïnteresseerd in het computergebeuren en ben ook in de weer met de videocamera. Ik ben over het geheel genomen een tevreden Ziggo-klant, alleen de laatste maanden stoort het me dat Ziggo de basissnelheid van 30 Mb/s van het basispakket in de praktijk volstrekt niet waarmaakt. Vandaar dat ik hierover een vraag heb gesteld op dit forum. Overigens een heel goed initiatief van Ziggo, waardoor je ervaringen kunt delen en kennis kunt opdoen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic