De hagelnieuwe Community! Wat is er allemaal veranderd?

• 27 augustus 2018
  • 65 Reacties
  • 5872x Bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

65 Reacties

Reputatie 7

Stel je vraag
Zit je met een prangende vraag maar twijfel je in welke categorie je deze het beste kan stellen? Geen nood, want daar hebben we wat op bedacht. Vanaf nu kun je je vraag kwijt in de categorie: Stel je vraag. De moderators zorgen ervoor dat het topic in de juiste categorie terecht komt.

Dit is een mooie optie echter enkele centimeters daar boven (op de startpagina) staat 'Begin een topic'

Je komt dan op dezelfde pagina uit, beetje dubbel dus 😎
Reputatie 5
Badge +5
ik mis de nieuwste en oudere topics .
ik heb ze net gevonden ze staan onder menu.
dus mijn vraag is nu vervallen.
het is nog even wennen aan de vernieuwde community maar het ziet er inder daat goed uit🤡vrg honda
Reputatie 2
Heb ik gelezen @Be rt maar het lukt me toch niet om ingelogd te blijven, ik heb de wachtwoord opslaan optie gebruikt van mijn browser en er wordt netjes een wachtwoord cookie opgeslagen.
Maar na een nieuwe browser start moet ik alles weer invullen, echt waardeloos dat je via wachtwoord vergeten en vele handelingen pas ingelogd blijft, wie heeft deze flauwekul verzonnen.😪
Dat moet toch ech simpeler kunnen zoals bij ieder zichzelf respecterend forum standaard is.

Ik heb de leesbaarheid (antialiasing) voor Safari browsers aangepast. "Leave no browser behind" blijft het streven. Is alles nu naar wens bij de Appeltjes?Nee, zie hiervoor de SUF gedeelte 😁😃😕

Nu heb ik een 4K schermpje aan mijn Apple-tje  hangen, maar zou bijna denken dat ik een bril nodig heb. Alle geheid op een stokje. Er wordt een mooi font gebruikt, het is alleen jammer dat het erg rafelig op het scherm over komt, zoals @Anne H Ziggo (de H is er ook bij gekomen 🙂 )terecht schrijft, "Ik heb de leesbaarheid (antialiasing) voor Safari browsers aangepast" iets wat (voor mij) nog wat aandacht nodig heeft. Wat ik zeker deze week ga proberen, is om een gewoon HD scherm aan te sluiten en kijken of ik verschil zie.

Misschien nog een klein dingetje. Het mysterie van het verdwenen Apenstaartje-| [color=orange]@[/color] Ik denk/dacht handig voor nieuwkomers bij de Community. Verder ziet het er stak en overzichtelijk uit. Mijn complimenten...Maar is 'Pluis' verder. 🔶 O...ja, misschien zouden de Emoji's ook een "FLAT" Upgrade kunnen krijgen.
Reputatie 4
Ik wordt wel horendol van die mailtjes die ik meerdere keren per dag krijg dat er een nieuw topic is gestart.
Reputatie 7
Badge +25
Ik wordt wel horendol van die mailtjes die ik meerdere keren per dag krijg dat er een nieuw topic is gestart.
Dat kun je uitzetten, dan krijg je geen mailtjes meer.
Reputatie 4
Badge +1
Het lettertype ziet er niet zo fraai uit op een grote 4K monitor. Alsof ie wat korrelig wordt en niet goed gerendered kan worden? Verder vind ik de stijl heel mooi, lekker fris!
Reputatie 6
Badge +4
Ik mis per rubriek eigenlijk wel de info regel van de laatste post met onderwerp/datum/tijd en poster. Dit gaf altijd een snelle indicatie of er uberhaupt wat nieuws te vinden was binnen die rubriek. En door er op te klikken zat je ook gelijk in het onderwerp.

Voor de rest, prima donna!
Reputatie 4
Badge +4

Volgens mij krijg je alleen een mail als er een reactie in een topic wordt geplaatst waar je zelf ook hebt gereageerd.
Reputatie 5
Badge +6
Over het uiterlijk en de bediening heb ik niet veel aan te merken, oranje is zeker niet mijn favoriete kleur, maar ja...
Wat ik wel steeds storender vindt zijn de prestaties van de site.
Niets gebeurd meer onder de 4 seconden na een klik....😥
En dan niet alleen thuis, via WiFi, Ziggo enzo maar ook op het werk waar de dunste pijp de 100 Mbit naar de werkplek is, daarboven is alles glas van 1 Gb tot 10 Gb via Surfnet 5 naar AMS-IX.
Mooi smoelwerk is wat waard maar performance en gebruikerservaring vindt ik maar een 5.5 waard...

gr, Henno
Reputatie 4

Ik wordt wel horendol van die mailtjes die ik meerdere keren per dag krijg dat er een nieuw topic is gestart.Volgens mij krijg je alleen een mail als er een reactie in een topic wordt geplaatst waar je zelf ook hebt gereageerd.

Nee dus, nieuw gestarte topics.
Maar ik zoek wel verder naar een oplossing want de optie uitzetten kom ik nergens tegen.
Ik kreeg gister en vandaag vaak een Bad request, cookies to large, cookies verwijderen lost dit, maar cookies verwijderen lijkt steeds vaker te moeten gebeuren om de diverse problemen van deze website op te lossen.

Misschien Cache legen @Be rt ?
Reputatie 7

Ik wordt wel horendol van die mailtjes die ik meerdere keren per dag krijg dat er een nieuw topic is gestart.Volgens mij krijg je alleen een mail als er een reactie in een topic wordt geplaatst waar je zelf ook hebt gereageerd.
Nee dus, nieuw gestarte topics.
Maar ik zoek wel verder naar een oplossing want de optie uitzetten kom ik nergens tegen.

Bij de categorie waar je notificaties van nieuw gestarte topic krijgt kun je je afmelden via de knop Afmelden. Soms istie wit/oranje, zoals hierboven in plaatje, soms istie oranje/wit.
@Smid70 Geen mail meer van de Ziggo community meer ontvangen?

Klik op je avatar recht bovenin de pagina.
Klik hierna op: Profielinstellingen
Onder het woord: Profielinstellingen klik je op Instellingen.
Nu zie je een lijst me instel mogelijkheden en die kun je aanpassen:

Of klik op deze link, dan ben je in één keer op de instellingen pagina:
https://community.ziggo.nl/settings/general

Ontvang updates van jouw favorieten
Ja
Nee X

Voeg topic toe aan mijn favorieten als ik reageer
Ja
Nee X
Mijn complimenten. Het ziet er strak uit.