Vraag

Bereikbaarheid moderator

• 30 september 2019
  • 9 Reacties
  • 176x Bekeken

Ik wil mijn gebruikersnaam veranderen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

9 Reacties

Reputatie 7
Ik zal het voorleggen bij de Moderators.

Als je in je profiel even je postcode en huisnummer zet ( niet zichtbaar voor leden, alleen voor jou en moderators ) dan kunnen ze je benaderen.
Heb postcode en huisnummer toegevoegd aan mijn profiel.
Reputatie 7
Hey @A.P.Rox . Welkom hier! Wat wil je als nieuwe gebruikersnaam? 🙂
Wil A.P.Rox veranderd hebben in AP@ZiggoC
Reputatie 7
Badge +35
@A.P.Rox Helaas kan een @ niet gebruikt worden in je naam vanwege @mentions die hiermee werken en Ziggo mogen alleen Ziggo moderators gebruiken vanwege de herkenbaarheid.
Oeps, net de verkeerde keuzes.

Plaats je naam keuze in je profiel, achter je huisnummer, dan kan @Lycke Ziggo dat vast wel vinden.

Als je het hier plaatst en een grappenmaker maakt er zijn eigen profiel mee, ben je je naam al kwijt voordat Lycke hier langskomt.
Het is een openbaar forum waar iedereen kan meelezen.☺
Reputatie 7
Badge +26
In aanvulling op wat @Be rt zegt. De regels met betrekking tot de te gebruiken naam geven ook aan dat Ziggo is voorbehouden aan de moderators. Daar zult u ook rekening mee moeten houden.
Reputatie 7
Hey@A.P.Rox , zoals hier al aangegeven kunnen we geen @ teken en niet het woord Ziggo in een gebruikersnaam zetten. Ik kan je gebruikersnaam dus wel aanpassen, maar je zult dan nog wel iets anders moeten kiezen ^^.
Heb gebruikersnaam gewijzigd in APbyZC en bij woonplaats ingevuld. Weet nog niet zo goed met een en ander om te gaan.
Reputatie 7
Heb gebruikersnaam gewijzigd in APbyZC en bij woonplaats ingevuld. Weet nog niet zo goed met een en ander om te gaan.

Ik heb je gebruikersnaam aangepast 🙂