Automatische incasso

  • 10 januari 2019
  • 3 Reacties
  • 765x Bekeken

(beste) Ziggo

Ben al sinds 20 november 2018 bezig om mijn betaling op automatische incasso te krijgen.
Zojuist voor de derde keer gebeld met jullie, ben er nu klaar mee.
21 november van jullie bevestigingsmail ontvangen dat het geregeld was.
1e maal bellen met Ziggo werd gevraagd om deze factuur (november) nog zelf te betalen dan zou het de volgende keer goed komen.
Helaas in december weer factuur die ik zelf moet betalen maar dan zou januari goed komen.
Geheel verbaasd dat er nu in de mail weer een factuur staat van jullie om zelf te betalen.
Vandaag weer contact gehad moet deze ook weer betalen en moet na mijn betaling als de rekening op 0 staat mijn betaling weer aanpassen.
Moeilijk allemaal dus neem aan dat ik iedere maand gewoon een factuur op de mail krijg want ik doe er niets meer aan.

3 Reacties

Reputatie 6
Badge +15
Dit lijkt me een item voor een moderator om een mogelijke administratieve slordigheid op te lossen.
Dit Topic is al gemeld bij het Community Moderatoren Team voor extra aandacht.
Er komt daardoor eerder iemand van het Team langs in dit Topic.
Andere klanten kunnen helaas niks voor je doen.

Gr Han
Reputatie 7
Hallo @Leo van der Schilt welkom op onze Community.

Ik snap goed dat je dit geautomatiseerd wil zien. Dat vind ik zelf ook ideaal!

Een omzetting naar automatische incasso is in ons systeem onmogelijk wanneer er nog een bedrag openstaat. Dat is best onhandig! Helaas gaat dit niet op korte termijn veranderen. Inmiddels heb je hierover ook als telefonisch contact gehad zie ik 🙂 Ik ga er vanuit dat alles is geregeld, en dat heb ik ook gecheckt. Zodra er geen openstaand bedrag meer is geregistreerd gaat de betaalwijze automatisch over naar automatische incasso.

Reageer