Op woensdag 17 juli heeft er onderhoud aan het netwerk plaats gevonden. Vanaf die tijd is het constant slechte ontvangst geweest met de digiatele TV maar ook onze vaste telefoon en internet. Dit probleem was niet aleen bij ons maar betrof in ieder geval onze gehele straat maar achteraf meer in de wijk. Heel veel contact met Ziggo hierover gehad maar eerst gaven zij aan dat wij de enige waren die dat probleem hadden. Wat niet het geval was want meerdere bij ons in de straat hadden dit probleem gemeld. Daar wij ook problemen met onze vaste telefoon ondervonden stelde een val de medewerkers voor om het nummer door te schakelen naar mijn mobiel zonder hierbij te vermelden dat hieraan kosten zitten verbonden. Ik ben hier mee akkoord gegaan en heb recentelijk moeten constateren dat dit voor mij extra kosten tot gevolg heeft gehad.
Dezelfde persoon heeft mij met enige regelmaat gebeld om te vragen hoe het ervoor stond. Nadat alles opgelost was aan hem een voorstel gevraagd voor schadevergoeding hiervoor. Hij zou dit op de mail naar mij sturen. Na anderhalve week maar weer eens gebeld waar het voorstel bleef. De onsymphatieke medewerker van toen deelde mij mede dat de vorige medewerker mij had terug gebeld maar ik niet opnam. Dat was rede genoeg om verder niet meer te proberen contact met mij op te nemen!
Heb de onsymphatieke medewerker toe gevraagd hoe ik met de klantenservice in contact kon komen. Hij wist dit niet en zou dit even navragen. Na 35 min in de wacht gezeten te hebben uiteindelijk maar de telefoon nee gelegd.
Toen via de chat contact gehad met een dame en het verhaal nogmaals gedaan. Zij vond dit heel vervelend en zou dit doorspelen naar de klantenservice zodat zij met mij contact op konden nemen. Inmiddels zijn we al weer 5 dagen verder en heb ik nog steeds niets gehoord van Ziggo.
Hoe en wat moet je doen om met de juiste afdeling in contact te komen.
Kan iemand mij helpen hiermee????