Eus18

Level 2
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Afhandeling van klacht

Op woensdag 17 juli heeft er onderhoud aan het netwerk plaats gevonden. Vanaf die tijd is het constant slechte ontvangst geweest met de digiatele TV maar ook onze vaste telefoon en internet. Dit probleem was niet aleen bij ons maar betrof in ieder geval onze gehele straat maar achteraf meer in de wijk. Heel veel contact met Ziggo hierover gehad maar eerst gaven zij aan dat wij de enige waren die dat probleem hadden. Wat niet het geval was want meerdere bij ons in de straat hadden dit probleem gemeld. Daar wij ook problemen met onze vaste telefoon ondervonden stelde een val de medewerkers voor om het nummer door te schakelen naar mijn mobiel zonder hierbij te vermelden dat hieraan kosten zitten verbonden. Ik ben hier mee akkoord gegaan en heb recentelijk moeten constateren dat dit voor mij extra kosten tot gevolg heeft gehad.
Dezelfde persoon heeft mij met enige regelmaat gebeld om te vragen hoe het ervoor stond. Nadat alles opgelost was aan hem een voorstel gevraagd voor schadevergoeding hiervoor. Hij zou dit op de mail naar mij sturen. Na anderhalve week maar weer eens gebeld waar het voorstel bleef. De onsymphatieke medewerker van toen deelde mij mede dat de vorige medewerker mij had terug gebeld maar ik niet opnam. Dat was rede genoeg om verder niet meer te proberen contact met mij op te nemen!
Heb de onsymphatieke medewerker toe gevraagd hoe ik met de klantenservice in contact kon komen. Hij wist dit niet en zou dit even navragen. Na 35 min in de wacht gezeten te hebben uiteindelijk maar de telefoon nee gelegd.
Toen via de chat contact gehad met een dame en het verhaal nogmaals gedaan. Zij vond dit heel vervelend en zou dit doorspelen naar de klantenservice zodat zij met mij contact op konden nemen. Inmiddels zijn we al weer 5 dagen verder en heb ik nog steeds niets gehoord van Ziggo.
Hoe en wat moet je doen om met de juiste afdeling in contact te komen.
Kan iemand mij helpen hiermee????
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Voor het weekend lukte het niet meer, maar je bent vandaag dan eindelijk teruggebeld. :hugging:

Bekijk in context

21 Reacties 21
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Jawel, dat kunnen Ziggo moderators, zij kunnen diep in het systeem kijken en de nodige acties uitvoeren.
Zet hier in je Ziggo community profiel je postcode en huisnummer, dan kunnen ze direct de gegevens erbij pakken.
Ik leg dit nu bij een Ziggo moderator neer.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic, nu mogelijk sneller.
Eus18
Topicstarter
Level 2
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Die gegevens had ik al ingevuld!
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Dat kan ik niet inzien, gelukkig, die zijn voor je eigen en intern gebruik.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Eus18 . Welkom hier!
Zo te lezen lopen de zaken niet helemaal zoals ze zouden moeten lopen. Sorry daarvoor :-(.
Nu zie ik dat je een zakelijke klant bent. En ik ga meteen heel eerlijk zijn; ik ben niet van de zakelijke klantenservice. Dat maakt dan ook dat ik hierin niet echt verder kan helpen.

Wat ik wel zie is dat er inderdaad een taak aangemaakt is naar het klachtenteam. Zowel over de problemen/afhandeling als ook over een specifieke medewerker. Dit is vorige week donderdag al gebeurt, maar de taak is nog niet opgepakt. Hij staat nog altijd op actief. Ik ga bij deze een mail sturen naar de afdeling met de vraag waarom het zo lang moet duren en of ze de taak willen oppakken.
Ik hou je hier uiteraard op de hoogte bij antwoord. Hou je ons ook op de hoogte als je iets hoort? 🙂
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Eus18 . Nou de reactie per mail ging in elk geval snel ;-).
Er is momenteel een achterstand in de afhandeling van klachten. Dat klinkt wellicht gek, maar is wel een beetje goed nieuws; want nu weet je zeker dat de taak nog gewoon actief staat en wordt opgepakt, maar dat het dus iets langer duurt. Volgende week zal er contact met je worden opgenomen.
Eus18
Topicstarter
Level 2
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Zijn weer een week verder en nog steeds niets gehoord.
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Eus18 wrote:
Zijn weer een week verder en nog steeds niets gehoord.

Zoals Lycke Ziggo heeft gemeld kan op dit forum en door de moderators niets worden gedaan. U moet bij de zakelijke helpdesk zijn.
Eus18
Topicstarter
Level 2
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dat bedoel ik dus. Nergens wordt er door Ziggo op gereageerd .
ook niet op de zakelijk afdeling.
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Lycke schreef: Volgende week zal er contact met je worden opgenomen."
Aangezien de week nog niet voorbij is, is er nog een klein beetje geduld nodig denk ik.
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Hier vind ik:
Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 1600Posts
  • 139Oplossingen
  • 1821Likes
Hi Eus18, ik heb je gegevens erbij gepakt en de taak voor het klachtenteam staat nog op actief. Ik snap dat je deze situatie graag wilt afronden, maar dat heeft nog even geduld nodig. Zoals je weet is er een achterstand, waardoor er later contact met je wordt opgenomen dan normaal.
Eus18
Topicstarter
Level 2
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Zijn inmiddels alweer bijna een week verder. Nog steeds niets gehoord van Ziggo!!!!!!!!!
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Hey Eus18, ik lees in onze administratie dat de afdeling Klachten getracht heeft om je telefonisch te bereiken. Ze kregen helaas geen gehoor en hebben je een bericht gestuurd (welke ik niet kan inzien).

Ik hoop dat in dit bericht ook staat hoe je direct contact met hun kunt opnemen indien gewenst. Zo nee laat het even weten, dan zwengel ik de boel weer aan.
Eus18
Topicstarter
Level 2
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik kan nergens zien dat ik gebeld ben en ook heb ik geen mail ontvangen!
Kun je doorgeven wanneer dat zou zijn gebeurd.

gr eus
Eus18
Topicstarter
Level 2
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Nu krijg ik een prive bericht van een ziggo persoon maar heb geen idee wat ik daar mee aanmoet!!
Staat niets in.
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Eus18 wrote:
Nu krijg ik een prive bericht van een ziggo persoon maar heb geen idee wat ik daar mee aanmoet!!
Staat niets in.

Ik vermoed dat dat een bericht is van 'Marianne Ziggo', omdat je 5 reacties hebt geplaatst op de Community krijg je een complimentje.

Vorige week dinsdag (17-9) zou er al gebeld zijn, maar ik weet genoeg en zal mijn collega's hierop aanspreken dat je alsnog gebeld wordt.
Eus18
Topicstarter
Level 2
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Inmiddels ben ik weer een week verder maar nog steeds niemand van Ziggo die mij gebeld heeft!!!!!!!!!!!
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Eus18 wrote:
Inmiddels ben ik weer een week verder maar nog steeds niemand van Ziggo die mij gebeld heeft!!!!!!!!!!!

Dan zakt de moed je wel in de schoenen (en mij ook)!

Ik ga persoonlijk een kan koffie brengen bij deze afdeling om ze wakker te schudden, want dit kan natuurlijk niet zo. :triumph:
Eus18
Topicstarter
Level 2
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ben ik helemaal met je eens.!!!!
Zou top zijn als er wat zou gebeuren.

Uitgelicht topic