Hey
Danisha . Bedankt voor de toevoeging!
Sorry dat ik gister niet meer gereageerd had. Mijn dienst zat er bijna op en ik wilde wel even goed te tijd nemen om in deze zaak te duiken. Ik heb namelijk geconstateerd dat er absoluut een potje van gemaakt is bij jou.
Nu kan ik een heel lang verhaal gaan ophangen over wie waar precies steken heeft laten vallen en wie hier wel/niet verantwoordelijk voor is, maar daar schiet je natuurlijk echt helemaal niets mee op. Ik wil -en dat is voor jou denk ik ook het meest belangrijk- gewoonweg dat het nu wordt opgelost.
Wat ik onder andere in de verschillende tickets zie is dat er bij de aanleg van het netwerk bij jou in het gebouw (je woont in een appartement, denk ik?) een ontzettende bende gemaakt is van dit netwerk. Kabels zijn te ruw doorgetrokken en overal lijken knikken/breuken/scheuren in te zitten. Dat is natuurlijk hetgene dat opgelost moet worden, want dit zal het signaal enorm verstoren. Wat alleen voor mij (en voor medewerkers die je via de klantenservice spreekt) niet helemaal duidelijk is, is wat nu de huidige stand van zaken is. Is er al iets gebeurd, zo ja; wat? En zo nee; is er al een planning van hoe nu verder.
Je hebt 15 april nog contact met de klantenservice gehad en die persoon heeft een taak aangemaakt om dit uit te zoeken. Dit is door een achterliggende afdeling opgepakt. Die persoon heeft de mensen die aan de tickets die voor dit adres allemaal aangemaakt zijn verbonden zijn, contact opgenomen. Dat is gister gebeurd, en hier is voor nu nog geen reactie op. Ik ga nu de betreffende mensen ook mailen om te vragen of ze mij 'in de loop' willen nemen, zodat ik ook op de hoogte wordt gehouden van de vorderingen.
Dit alles duurt veel te lang. En er is hierboven terecht opgemerkt dat je al heel erg veel geduld moet hebben gehad. Ik beloof nu dat we er bovenop zitten. Dat betekent niet dat we binnen een paar tellen met een druk op de knop wel alles verhelpen (want ja, als het zo simpel was, was de boel natuurlijk allang verholpen), maar dit betekent wel dat er nu echt serieus met deze zaak omgegaan wordt en de updates vanuit ons komen, in plaats van dat jij er steeds achter aan moet.
Zodra ik meer weet, hoor je van me!