Niet van toepassing

Ziggo levert niet

Sinds mei vorige jaar heb ik heel slecht of geen bereik.
De eerste 2 maanden heb ik zonder internet en tv gezeten hierdoor heb ik extra kosten moeten maken. Ik heb meerdere malen keren contact met ziggo gehad en met andere bedrijven die hier ook voor verantwoordelijk zijn (volgens ziggo)! Ziggo zegt dat het probleem niet bij hun ligt, maar bij een externe bedrijf (Siers).

Er zijn in totaal nu 6 monteurs langs geweest en die geven elke keer aan dat er en knik in de kabels zit en dat die vervangen moeten worden. Maar dat zij niet degene zijn die dat horen te doen. En zoals je weet betaal ik wel de honderd procent voor en service die ik vanaf dag 1 niet heb gehad. Ziggo geeft in maart aan dat het probleem is opgelost en ik neem weer contact met ze op met dat niet het geval is en zij geven als volgt aan dat ze mij een compensatie kunnen geven nu dat het probleem is opgelost. Dus ik geef weer aan dat dat niet het geval is waardoor zij weer een monteur sturen en die vervolgens niet is komen opdagen! Kortom bijna 1 jaar verder en ik heb nog steeds super slecht beeld en het ontvangst is slecht!

Elke keer beloven ze contact met mij op te nemen en vervolgens word dat dus niet gedaan.

Wat gaan jullie nu aan het probleem doen?!!
29 Reacties 29
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Je hebt wel een uitzonderlijk groot geduld. Het lijkt me hoog tijd dat één van de moderators hier te hulp schiet. Misschien is Lycke Ziggo of iemand anders beschikbaar?
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5146Oplossingen
  • 21925Likes
Ik leg dit nu direct bij een Ziggo moderator op haar/zijn bordje.
Topicstarter
Niet van toepassing
Nou, mijn geduld is nu echt op dus vandaar deze stap..
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Danisha . Welkom hier.
Poeh, zo te lezen is het absoluut tijd voor actie bij jou!
Ik wilde je gegevens er bij pakken om te kijken wat er aan de hand is. Ik kan echter niets vinden op je e-mailadres en je adres op je profiel is niet volledig (geen toevoeging bij je huisnummer). Wat is de toevoeging bij je huisnummer? Dan duik ik er voor je in!
Topicstarter
Niet van toepassing
toevoeging 25
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5146Oplossingen
  • 21925Likes
Danisha je hebt ook de mogelijkheid om gebruik te maken van de compensatieregeling van Ziggo als er een tijd vrijwel geen mogelijkheid is geweest om gebruik te kunnen maken van de diensten van Ziggo.
Dat zou de pijn een beetje kunnen verzachten voor je.
Graag horen we hoe alles afloopt voor je.

Snel succes gewenst.:relaxed:
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Danisha . Bedankt voor de toevoeging!
Sorry dat ik gister niet meer gereageerd had. Mijn dienst zat er bijna op en ik wilde wel even goed te tijd nemen om in deze zaak te duiken. Ik heb namelijk geconstateerd dat er absoluut een potje van gemaakt is bij jou.

Nu kan ik een heel lang verhaal gaan ophangen over wie waar precies steken heeft laten vallen en wie hier wel/niet verantwoordelijk voor is, maar daar schiet je natuurlijk echt helemaal niets mee op. Ik wil -en dat is voor jou denk ik ook het meest belangrijk- gewoonweg dat het nu wordt opgelost.

Wat ik onder andere in de verschillende tickets zie is dat er bij de aanleg van het netwerk bij jou in het gebouw (je woont in een appartement, denk ik?) een ontzettende bende gemaakt is van dit netwerk. Kabels zijn te ruw doorgetrokken en overal lijken knikken/breuken/scheuren in te zitten. Dat is natuurlijk hetgene dat opgelost moet worden, want dit zal het signaal enorm verstoren. Wat alleen voor mij (en voor medewerkers die je via de klantenservice spreekt) niet helemaal duidelijk is, is wat nu de huidige stand van zaken is. Is er al iets gebeurd, zo ja; wat? En zo nee; is er al een planning van hoe nu verder.

Je hebt 15 april nog contact met de klantenservice gehad en die persoon heeft een taak aangemaakt om dit uit te zoeken. Dit is door een achterliggende afdeling opgepakt. Die persoon heeft de mensen die aan de tickets die voor dit adres allemaal aangemaakt zijn verbonden zijn, contact opgenomen. Dat is gister gebeurd, en hier is voor nu nog geen reactie op. Ik ga nu de betreffende mensen ook mailen om te vragen of ze mij 'in de loop' willen nemen, zodat ik ook op de hoogte wordt gehouden van de vorderingen.


Dit alles duurt veel te lang. En er is hierboven terecht opgemerkt dat je al heel erg veel geduld moet hebben gehad. Ik beloof nu dat we er bovenop zitten. Dat betekent niet dat we binnen een paar tellen met een druk op de knop wel alles verhelpen (want ja, als het zo simpel was, was de boel natuurlijk allang verholpen), maar dit betekent wel dat er nu echt serieus met deze zaak omgegaan wordt en de updates vanuit ons komen, in plaats van dat jij er steeds achter aan moet.

Zodra ik meer weet, hoor je van me!
Topicstarter
Niet van toepassing
Lycke Ziggo goedemorgen,
klopt gisteren heb ik weer contact gehad met de klantenservice. Jouw collega heeft het me uitgelegd en nu inderdaad afwachten wat de volgende stappen zijn.

hoe zit dat trouwens met de vergoeding?
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Naar vergoeding gaan we zeker kijken! Ik wil dit wel graag doen op het moment dat alles werkt. Dat is voor nu de prioriteit. En ook omdat we dan precies weten hoe lang dit alles bij jou geduurd heeft.
Er is een vaste/standaard garantieregeling. Maar eerlijk? Ik vind dat we samen vooral naar de situatie moeten kijken. Die is toch per klant verschillend. En ik denk dat iedereen het erover eens kan zijn dat jouw verhaal, geen standaard verhaal is. Daarom wil ik ook even voorbij de standaard regeling kijken met je.

Vind je het goed dat we dit in een later stadium samen bespreken? Kan dan natuurlijk ook altijd even telefonisch 🙂
Topicstarter
Niet van toepassing
Lycke Ziggo, nou ik zou het even afwachten hoe nu verder.

En qua vergoeding kunnen we op een latere stadium bekijken.

Heb je ook enig idee wanneer ik meer hoor?
Aangezien ik altijd degene ben geweest die contact moest opnemen!
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Ik hoop dat er vandaag reactie op de mail komt. Zo niet, dan zal het waarschijnlijk nog een paar dagen duren. In het weekend komt op dit gebied niet zoveel naar voren en dan zitten we natuurlijk nu ook nog eens met de paas-maandag. Mocht het vandaag dus niets worden, zal het op zijn vroegst dinsdag zijn. Ik heb wel sowieso met degene die contact aan het opnemen is (Roy, om er even een naam bij te zetten voor de duidelijkheid), afgesproken dat we herinneringen zullen sturen als het te lang duurt. Mochten we dinsdag dus nog geen update hebben, sturen we dan sowieso een herinnering.
Topicstarter
Niet van toepassing
Lycke Ziggo, ok ik hoop dat er deze week meer duidelijkheid komt.
Topicstarter
Niet van toepassing
Lycke Ziggo Goedemorgen, weet je ook al meer?

Zou je ook contact met mij kunnen opnemen?
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Danisha . Sorry dat je niet meer van me gehoord hebt! Ik ben deze week onverwachts (sjah, zo gaat dat natuurlijk meestal) nogal ziek geweest. Vandaag ben ik er helaas ook nog niet helemaal en werk ik vanuit huis. Ik kan je dus helaas niet bellen.
De komende 4 dagen ben ik vrij, maar dinsdag ben ik er weer.

Ik zie dat je inmiddels ook weer contact gehad hebt met Roy. Die heeft wederom contact met de bovenliggende afdeling.
De partij die het netwerk in jouw complex beheerd heeft aangegeven dat ze de boel de 23e opgelost hebben, maar ik begrijp dat jullie hierover gesproken hebben en er nog helemaal niets gedaan is/lijkt?
Het is in elk geval nog altijd in behandeling via Roy.
Topicstarter
Niet van toepassing
Lycke Ziggo Alle eerst beterschap.
Klopt, Roy heeft mij vandaag gebeld en neemt maandag as weer contact met mij op.
De 23ste heb ik niemand gezien of gesproken, en er is nog niks opgelost dus dat klopt niet.

Ik wil het namelijk over de vergoeding hebben want ik betaal nog steeds de volle pond voor iets wat ik vanaf dag 1 niet ontvang. Het duurt me allemaal veelste lang namelijk.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Bedankt!

Ik snap dat je niet voor het volle pond wilt betalen voor iets dat echt niet goed werkt. En dat wil ik ook zeker niet zo laten. Maar nu vergoeden is niet handig, omdat de zaak nog niet opgelost is. Dus weten we niet hoe lang de periode is die je totaal met brakke diensten zit. Ik beloof je dat ik, wanneer we gaan vergoeden, naar de volledige periode gaan kijken. Dus echt vanaf dag 1.
Topicstarter
Niet van toepassing
Lycke Ziggo Is goed, ik zal nog even geduld opsparen.
Ik hoor dan graag als je meer weet.
Topicstarter
Niet van toepassing
Ik ben er nu helemaal klaar met ziggo ik heb weer voor de zoveelste keren geen internet!! En ben thuis aan het werk, dus van werken kom er niks van!
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Ik heb Roy zojuist een bericht gestuurd met de vraag of hij een update heeft. Ik begrijp dat hij nog contact met je heeft (gehad)?

Uitgelicht topic