1
Vraag
2
Reacties
Topoel

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Waarom betaal je als bestaande klant meer voor een pakket dan een nieuwe klant?

En voor de duidelijkheid: dan bedoel ik niet de introductiekorting. Maar na enig zoekwerk ontdek je dat je bij uitbreiding van je abonnement uiteindelijk toch meer geld kwijt bent....
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Topoel
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Mijn laatste factuur bleek niet te kloppen. Ik heb contact gehad het de klantenservice en er wordt nu een bedrag gecrediteerd. Zodoende.

Bekijk in context

6 Reacties 6
youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes
bijvoorbeeld?
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Bij uitbreiding van je abonnement meer gaan betalen klinkt mij niet heel erg vreemd in de oren.
youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes
Je moet ook de titel lezen, maar een voorbeeld blijft uit...
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Als je een pakket samenstelt dan krijg je de korting bij Ziggo voor een periode, daarna wordt de normale prijs gehanteerd als jij je Abonnement Max/Max doet dan betaal je de volle prijs.

Ziggo probeert gewoon klanten binnen te halen en gelukkig is het Abonnement per maand aanpasbaar ( Ik weet niet of dit het eerste jaar ook zo is )

Maar zoals youriy en Jan F. graag even voorbeeld geven dan kan er op ingehaakt worden.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Topoel . Welkom hier!
Ik begrijp niet helemaal waar je de informatie vandaan haalt dat nieuwe klanten minder zouden betalen voor hun abonnement. Je hebt een internet Max en TV Complete abonnement en betaalt hiervoor hetzelfde als nieuwe klanten zouden betalen.

Ook ik ben dus heel erg benieuwd waar je deze stelling op baseert. Zien we je snel terug? 🙂
Topoel
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Mijn laatste factuur bleek niet te kloppen. Ik heb contact gehad het de klantenservice en er wordt nu een bedrag gecrediteerd. Zodoende.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic