Madmaus

Level 4
  • 46Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Topic verdwenen

Hi,

Schijnbaar is het forum op de schop geweest. Ik ben opzoek naar topic wat ik een tijd geleden opgeslagen had.
https://community.ziggo.nl/mediaboxen-modules-95/tv-functies-verwijderd-door-ziggo-19088
Deze komt nu echter niet meer tevoorschijn.
In google cache kom ik wel iets verder maar ik ik heb iets nodig wat op een andere pagina staat.
Hiet stond iets wat ik nu graag zou terug lezen. Wie kan mij helpen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Dag Madmaus

zo af en toe, eigenlijk met regelmaat :wink: parkeert men wat topics op 'zolder'. Dat doet men omdat het anders veel te volloopt op de site en men door de bomen het bos niet meer ziet.

Nu kan ik er niet bij, maar de moderators hebben wel een ladder om weer wat topics va zolder te halen, dus ik zal bij deze vragen of bv. Anne B Ziggo dat voor je wil doen.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Dag Madmaus

zo af en toe, eigenlijk met regelmaat :wink: parkeert men wat topics op 'zolder'. Dat doet men omdat het anders veel te volloopt op de site en men door de bomen het bos niet meer ziet.

Nu kan ik er niet bij, maar de moderators hebben wel een ladder om weer wat topics va zolder te halen, dus ik zal bij deze vragen of bv. Anne B Ziggo dat voor je wil doen.
Madmaus
Topicstarter
Level 4
  • 46Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Ik helaas nog geen reactie ontvangen van Anne.
Graag hoor ik wanneer ik het topic in kan zien. Eventueel via pm.
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Madmaus wrote:
Ik helaas nog geen reactie ontvangen van Anne.
Graag hoor ik wanneer ik het topic in kan zien. Eventueel via pm.


Ik zag hem op veel topics, maar helaas komen ze overal langs op een dag. Nog even afwachten dus. Maar ik zal Anne H Ziggo er nogmaals bij roepen.
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
Hallo Madmaus,

Het is een beetje druk aan onze kant.
Maar Willem legt het al perfect uit, alleen soms kan het zijn dat een topic toch nog handig/gewild is.
Ik heb je topic opgezocht en weer live gezet, je kan er nu dus weer bij 🙂

Gr,
Madmaus
Topicstarter
Level 4
  • 46Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Ronald Ziggo wrote:
Hallo Madmaus,

Het is een beetje druk aan onze kant.
Maar Willem legt het al perfect uit, alleen soms kan het zijn dat een topic toch nog handig/gewild is.
Ik heb je topic opgezocht en weer live gezet, je kan er nu dus weer bij 🙂

Gr,

Bedankt. Ik heb alles wat ik nodig heb!

Uitgelicht topic