Registreren: je eigen Community account

Reputatie 7
Wil je een berichtje achterlaten of een eigen topic starten? Registreer je dan voor de Community!
Ontdek hier hoe makkelijk je dit doet met je Facebook-, e-mail of Mijn Ziggo account.

We beginnen bij stap 1: klik op de knop [Inloggen / Registreren] bovenin het scherm.

De login pop-up komt naar voren. Klik op de knop [Eerste keer? Registreer] en registreer je via:

Facebook
  • Meld je aan via je Facebook account. Ben je al ingelogd op Facebook, bevestig dit dan.
  • Je wordt doorgelinkt naar de pagina ‘Bepaal je gebruikersnaam’.
  • Bedenk een gebruikersnaam en klik op [Opslaan].
  • Je account is klaar! Vanaf nu kan je altijd via Facebook inloggen.

Mijn Ziggo
  • Meld je aan via de [Mijn Ziggo] knop.
  • Je wordt doorgelinkt naar de Mijn Ziggo inlogpagina. Vul je gebruikersgegevens in. Gegevens vergeten? Vraag ze dan hier op.
  • Je wordt doorgelinkt naar de pagina ‘Bepaal je gebruikersnaam’.
  • Bedenk een gebruikersnaam.
  • Noteer een e-mailadres waar je Community aan wilt koppelen. Dit hoeft geen Ziggo E-mailadres te zijn. en klik op [Opslaan].
  • Je account is klaar! Vanaf nu kan je altijd met je Mijn Ziggo gegevens inloggen.

Of je nou een Gmail-, Hotmail- of een Outlook account in gebruik hebt, alles werkt.
  • Bedenk een gebruikersnaam en wachtwoord en vul je e-mailadres in.
  • Klik op [Registreer].
  • Je krijgt een e-mail op het desbetreffende adres om je Community account te bevestigen.
  • Hiermee is je account geactiveerd, aan de slag!

Maak je profiel compleet door gegevens toe te voegen, zoals een profielfoto, je interesses of beroep. Zo leren we elkaar wat beter kennen. Hoe je dit doet leggen we uit in het topic: Profiel aanpassen.

Meer handige topics over de Ziggo Community:
- Huisregels
- Zoeken naar topics
- Een eigen topic aanmaken
- Een reactie plaatsen
- Je profiel aanpassen
- Moderators
- Foto of video toevoegen in topic/reactie
- Poll aanmaken
- Beste antwoord markeren
- Ik wil anderen waardering geven
- Privéberichten

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.