Beantwoord

Praktische vraag met betrekking tot de community zelf; hoe blijf ik ingelogd op de community via mijn Ziggo?

  • 21 mei 2019
  • 5 Reacties
  • 92x Bekeken

Badge +3
Even geen technische vraag, maar puur praktisch. Wanneer ik de community bezoek moet ik helaas steeds inloggen, ik sta hier geregistreerd onder mijn Ziggo account. Ingelogd blijven heb ik al aangeklikt maar iedere keer moet ik opnieuw doorklikken naar mijn Ziggo om in te loggen.

Mis ik iets? Het is geen gigantisch probleem maar bij meermaals het forum per dag bezoeken kost het mij toch wel wat tijd iedere keer.

Het "probleem" doet zich voor onder zowel Windows als Android.
icon

Best beantwoord door Be rt 26 mei 2019, 22:46

@Weisselberger @Dave-

Mogelijk al bekend bij jullie, dan is het voor anderen die hier langskomen.

Er is een gewijzigde login sinds februari vorig jaar met de mogelijkheid om ingelogd te blijven: https://community.ziggo.nl/over-de-community-210/nieuwe-community-login-24444

Optie 2 (aangeraden):

  • Klik op de knop Inloggegevens vergeten
  • Hier zie je de volgende tekst staan: Voer je Ziggo-gebruikersnaam in, of het e-mailadres waarmee je je hebt aangemeld. We sturen je een e-mail met je gebruikersnaam en een link om je wachtwoord opnieuw in te stellen.
  • Vul hier je gebruikersnaam of e-mail in en druk op de knop Verstuur
  • Check je inbox of spamfolder en klik op de meegestuurde link
  • Voer nu je oude of gewenste wachtwoord in met minimaal 6 tekens en bevestig deze nogmaals
  • Ga terug naar het inlogscherm
  • LET OP: vul hier je profielnaam in, en niet je "Mijn Ziggo gebruikersnaam"
  • En dan nog je wachtwoord
  • Vink ook "Onthoud mijn gegevens" aan.
  • Voilà, je bent nu ingelogd op de Ziggo Community. Voortaan kun je dus ook op het inlogscherm inloggen en bij terugkomst ben je nog ingelogd.
Bekijk origineel

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +24
Kijk even in dit topic https://community.ziggo.nl/over-de-community-210/problemen-met-de-community-op-verschillende-platformen-apparaten-31645/index3.html#post363531
Badge +3
Kijk even in dit topic https://community.ziggo.nl/over-de-community-210/problemen-met-de-community-op-verschillende-platformen-apparaten-31645/index3.html#post363531


Dank, wel een beetje kneuterig dat dit na 7 maanden nog niet opgelost is en op zo'n omslachtige manier moet.
Reputatie 7
Badge +24
Er wordt hard gewerkt achter de schermen gewerkt aan deze issue's dat kan ik wel vermelden, inhoudelijk weet ik niet wat ze doen, wil ik ook niet weten, want ik hoef ook niet alles te weten 😉 Maar is altijd goed te vermelden.

Meestal duurt het een paar dagen dat je steeds moet inloggen, dan is het cookie geaccepteerd en gaat ie vanzelf. Maar als er een andere browser wordt gebruikt kan dit weer als een uitlog gaan.
Reputatie 7
Badge +35
@Weisselberger @Dave-

Mogelijk al bekend bij jullie, dan is het voor anderen die hier langskomen.

Er is een gewijzigde login sinds februari vorig jaar met de mogelijkheid om ingelogd te blijven: https://community.ziggo.nl/over-de-community-210/nieuwe-community-login-24444

Optie 2 (aangeraden):

  • Klik op de knop Inloggegevens vergeten
  • Hier zie je de volgende tekst staan: Voer je Ziggo-gebruikersnaam in, of het e-mailadres waarmee je je hebt aangemeld. We sturen je een e-mail met je gebruikersnaam en een link om je wachtwoord opnieuw in te stellen.
  • Vul hier je gebruikersnaam of e-mail in en druk op de knop Verstuur
  • Check je inbox of spamfolder en klik op de meegestuurde link
  • Voer nu je oude of gewenste wachtwoord in met minimaal 6 tekens en bevestig deze nogmaals
  • Ga terug naar het inlogscherm
  • LET OP: vul hier je profielnaam in, en niet je "Mijn Ziggo gebruikersnaam"
  • En dan nog je wachtwoord
  • Vink ook "Onthoud mijn gegevens" aan.
  • Voilà, je bent nu ingelogd op de Ziggo Community. Voortaan kun je dus ook op het inlogscherm inloggen en bij terugkomst ben je nog ingelogd.
Reputatie 7
Badge +24
Dank je wel @Be rt 👍🏻😊

Reageer