Nodmaniac

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mijn login niet meer gelinked aan me forumnaam na veranderen van IP adres

Hoi,

Ik heb een nieuw account hier gemaakt omdat ik een probleem had waarvoor ik mijn ip adres gewijzigd moest hebben, heb netjes ingelogd met mijn ziggo account en een forumnaam gegeven met emailadres eraan gelinkt. Mijn Forumnaam was Nodakear... Nu heb ik eindelijk een nieuw IP adres door middel van een nieuwe modem en ik wil weer inloggen hier en ik doe dat netjes met mijn ziggo account en nu moet ik ineens weer een forumnaam kiezen en emailadress linken eraan... gelukkig heb ik meerdere emailadressen maar ik kon dus niet meer aan me bestaande forumnaam linken dus omdat die al in gebruik was en nu heet ik dus ineens Nodmaniac omdat ik Nodakear dus niet meer gelinked krijg....

Dit alles gebeurde dus na het krijgen van een nieuwe modem en ander IP adres.... Hoe kan dit nou weer en kan ik mezelf weer gelinkt krijgen aan me ouwe forumnaam? Ik zou toch denken dat mijn ziggo account en forumnaam gelinkt zouden blijven ondanks ander IP adres?

Bij voorbaat dank,

Nodakear
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Nodakear

Level 1
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Ik ben idd weer terug als Nodakear, mijn dank ^.^

edit: ik heb geen enkele wijziging gedaan behalve nieuwe modem krijgen....

Bekijk in context

11 Reacties 11
Nodmaniac
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ok, heb al andere forumpost gezien en moet dus benaderd worden door een moderator. Hopelijk gebeurd dat snel en sorry voor dubbele vraagstelling aangezien het dus al eerder gevraagd was in een andere topic... Ik was weer es te snel.. Oeps.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Nodmaniac wrote:
Ok, heb al andere forumpost gezien en moet dus benaderd worden door een moderator. Hopelijk gebeurd dat snel en sorry voor dubbele vraagstelling aangezien het dus al eerder gevraagd was in een andere topic... Ik was weer es te snel.. Oeps.

Een moderator, bijvoorbeeld Thijs Ziggo kan dit na het weekend voor je oppakken.
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
Hallo Nodakear,

Bedankt voor je bericht en sorry voor het ongemak! Ik heb je oude gebruikersnaam weer gekoppeld aan je account.
Als het goed is kom je nu weer binnen onder Nodakear.

Als extra informatie, het probleem heeft niks met je IP te maken, maar met de link tussen Mijn Ziggo en de community.
Dit kan gebeuren als je wijzigingen aanbrengt in je gebruikersnaam of wachtwoord van Mijn Ziggo en is nog in onderzoek bij ons.

Gr,
Nodakear

Level 1
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Ik ben idd weer terug als Nodakear, mijn dank ^.^

edit: ik heb geen enkele wijziging gedaan behalve nieuwe modem krijgen....
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
Dank je voor de bevestiging 🙂 en vreemd, bedankt voor de info!

Gr,
Nodakear

Level 1
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Ronald,

Ja, ik vond het ook al vreemd, ik heb nergens een wijziging gemaakt in mijn ziggo account, enige wat ik thuisgestuurd heb gekregen was een nieuwe modem waardoor ik ander IP adres kreeg, vandaar dat ik dacht dat het daar aan lag.

Miss dat het hebben van een ander IP adres ook van invloed kan zijn? Ik zou het es uitzoeken als het mogelijk is.

Greetz,

Nodakear
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
Ik heb je specifieke geval inderdaad al doorgezet, want deze was niet bij ons bekend.
Alleen hoop ik dat er binnenkort duidelijkheid komt.

Gr,
ont3

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Ronald,

ok ik heb last dat mijn account niet meer gelinkt is.
ik wilde je een berichtje sturen maar krijg het even niet voor elkaar.
en aangezien ik een test gebruiker ben vindt ik het wel handig als het straks weer gaat werken 😉
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
Hallo Ont3,

Logisch! Zeker voor een test.

Ik moet je eerst volgen voor je me een bericht kan sturen 😉 Maar bij deze kan je me nu een bericht sturen.
Je andere post heb ik even verwijderd, dubbel heeft niet veel zin namelijk.

Gr,
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
Ronald Ziggo dan kan deze ook weg, denk ik:
https://community.ziggo.nl/de-ziggo-community-147/kan-niet-meer-inloggen-ziggo-community-22526
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
Stimmt, heeft Sander gefixt 🙂
Bedankt voor het scherp zijn!

Gr,

Uitgelicht topic