Chantal89

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klantenservice slecht bereikbaar

I wil iemand spreken echter werkt dat systeem van Ziggo voor geen meter. Daarnaast krijg ik niet de juiste keuze, om de juiste medewerker te bereiken. Ik wil een klacht indienen. Nog nooit zo slechte provider meegemaakt en zelfs via internet laat het ter wensen over.
13 Reacties 13
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes
Ik ga er voor zorgen dat een Moderator dit oppakt en je gaat benaderen.
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Mocht je eventueel niet op een moderator willen wachten dan kan je ook een klacht indienen via het klachtenformulier op de website van Ziggo.

https://www.ziggo.nl/klantenservice/abonnement/contact/klacht/
Formulier: https://www.ziggo.nl/klantenservice/abonnement/contact/formulier/

En wat Garfieldx al aangeeft, er is een moderator geroepen om je eventueel verder te helpen. Dus de keuze is aan jou nu wat je wilt, wachten of gelijk invullen 😉
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Chantal89 . Welkom op de Ziggo Community!

Zo te lezen ben je verre van blij met ons. Wat is er aan de hand? Er zijn veel manieren om contact met ons op te nemen (chat, social media, telefonisch, contactformulier, Community). Bij deze heb je de Community gevonden!

Helaas kan ik op de gegevens in je profiel geen klantnummer vinden, dus heb ik geen andere manier om je te bereiken. Wil je hier graag uitleggen wat er speelt en hier verdere hulp/antwoorden krijgen, of wil je graag even telefonisch contact? In het laatste geval mag je me een privebericht sturen met je postcode, huisnummer, telefoonnummer en een korte uitleg over wat er speelt.

Tot snel!
Chantal89
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Lycke Ziggo wrote:
Hey Chantal89 . Welkom op de Ziggo Community!

Zo te lezen ben je verre van blij met ons. Wat is er aan de hand? Er zijn veel manieren om contact met ons op te nemen (chat, social media, telefonisch, contactformulier, Community). Bij deze heb je de Community gevonden!

Helaas kan ik op de gegevens in je profiel geen klantnummer vinden, dus heb ik geen andere manier om je te bereiken. Wil je hier graag uitleggen wat er speelt en hier verdere hulp/antwoorden krijgen, of wil je graag even telefonisch contact? In het laatste geval mag je me een privebericht sturen met je postcode, huisnummer, telefoonnummer en een korte uitleg over wat er speelt.
Chantal89
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
zou graag in contact komen met u. De mogelijke contact manieren geprobeerd maar het werkt allemaal niet. Hoe kan ik u een privébericht sturen?
Mvg chantal
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Klik op de naam van Lycke en er opent een nieuwe pagina waar je kunt klikken op Stuur bericht Chantal89
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Ik heb jou een privébericht gestuurd, Chantal89 . Daarop kan je reageren ^^
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Chantal89 . Je hebt in privéberichten aangegeven dat je nieuwe woning niet aangesloten is op de nuts, terwijl je Ziggo hier allang van op de hoogte hebt gebracht. Omdat Ziggo niets met de nuts-voorzieningen te maken heeft, begrijp ik niet helemaal wat je nu precies bedoelt en wat we voor je kunnen doen. Je geeft aan dat je door ons 2 maanden huur extra moet betalen, wat natuurlijk best heftig is, dus ik wil het heel graag samen met je oplossen.

Ik heb je meermaals proberen te bereiken, maar krijg je helaas niet te pakken. Kan je me vertellen wanneer ik je het beste kan bereiken?
Jonathan-458

Level 16
  • 2489Posts
  • 168Oplossingen
  • 498Likes
Beste Chantal89,

Bedoelt u misschien dat u geen Abonnee Overname Punt in uw nieuw huis heeft zitten en er in zijn geheel geen kabel binnenkomt en dus aansluiten niet mogelijk is?

Zo ja, dan dient deze aanvraag normaliter via MijnAansluitingen.nl aangevraagd te worden waarbij men kiest voor "Media & Communicatie", hierbij worden de regio netbeheerders benaderd voor een passende offerte waarna akkoord wordt begonnen met aanleg, hier gaat echter wat tijd overheen.

Indien het nieuw bouw betreft controleer dan ook of de project ontwikkelaar niet al een aanvraag heeft lopen, indien u niet direct de gegevens van uw project ontwikkelaar heeft neem dan contact op met uw makelaar.

Ik heb er het volste vertrouwen in dat u er met Lycke Ziggo er uiteindelijk wel gaat uitkomen en een passende oplossing wordt geboden door Ziggo.

MVG
Chantal89
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat is nu ook net het probleem. Ziggo maakt papieren niet in orde waardoor Nuts niet aangesloten wordt, terwijl er al 120 woningen op deze manier gebouwtje zijn met hetzelfde probleem. IPV dat Ziggo hun zaakjes in oktober al regelen, als ze de vraag krijgen, reageren ze naar veel gezeik pas in februari, en daardoor kan eind maart pas de aansluiting plaatsvinden waardoor we dus onze nieuwe woning niet in kunnen. Sorry maar dat vind ik echt niet normaal en het schijnt een bekend probleem te zijn. Ik ben volgende week dinsdag woensdag en donderdag bereikbaar in de ochtend.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Chantal89 schreef: "en daardoor kan eind maart pas de aansluiting plaatsvinden waardoor we dus onze nieuwe woning niet in kunnen."

Dat begrijp ik niet goed, mag je woning niet in, omdat er geen coax kabel van Ziggo inzit?
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Chantal89 . Het is nog steeds niet duidelijk wat je bedoelt. Je blijft het over Nuts hebben, maar nuts (gas-water-electra) heeft niets met Ziggo te maken. Ik begrijp je dus niet, dus kan ik ook niet helpen. Ik wil je wel heel graag helpen, want ik lees een hoop woede en frustratie. Daarom heb ik je meermaals proberen te bereiken en gevraagd wanneer ik je kan bellen. Kan je me alsjeblieft vertellen wanneer ik je kan bereiken, zodat we kunnen bespreken wat er nou precies aan de hand is en we het samen kunnen oplossen?
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Ik heb helaas niets meer van je gehoord, Chantal89 . Ik had je echt heel graag willen helpen, maar kan zo niets :-(.
Het topic sluit ik bij deze, wegens inactiviteit.

Uitgelicht topic