1
Vraag
2
Reageer en help mee
LuukH

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Keuzemenu - wat zijn jullie ervaringen?

Het keuzemenu van Ziggo is te langdradig en er worden te veel keuzes voorgesteld. Het menu kan wat mij betreft eenvoudiger gemaakt worden. Wat zijn jullie ervaringen met het telefonische keuzemenu dat u voorgeschoteld krijgt wanneer u Ziggo telefonisch probeert te benaderen?

Ik heb wel een aantal ideeën hoe Ziggo dit moet aanpakken om de klant de beste ervaring te bieden.
6 Reacties 6
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Goeie morgen,
Schroom niet en leg uw ideeën hier op tafel.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5146Oplossingen
  • 21925Likes
Daarom gebruik ik altijd de chat op de contactpagina, als er iemand beschikbaar is.:relaxed:
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Helemaal mee eens.:blush:
LuukH
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Toch moet het keuzemenu blijven bestaan voor de klanten die er wel gebruik van maken. En voordat ik mijn ideeën hier op tafel gooi wil ik toch achterhalen of er meerdere mensen zijn die er wel problemen mee ondervinden. Zo kunnen we bekijken welke problemen zich voordoen en met een mooi voorstel komen. Vinden jullie niet?

Waarom gebruiken jullie bijvoorbeeld de chat? Wat waren de eerdere ervaringen met het keuzemenu?

Groet,
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Ik gebruik altijd de Chat. Aan keuzemenu's heb ik geen behoefte en aan lange wachttijden nog minder.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5146Oplossingen
  • 21925Likes
Ik heb telefonisch ook vrijwel altijd de juiste persoon te spreken gekregen, soms na een tijd wachten, maar dat wisselt sterk.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic