Beantwoord

Kan geen veilge verbinding maken met deze pagina

• 22 mei 2019
  • 3 Reacties
  • 68x Bekeken

Waarom kan ik met mijn computer met Ziggo virusscanner niet op de site van camping de Hanenburg in Ermelo komen[waar ik al jaren een chalet heb] terwijl dat op computers met andere virusscans wel lukt. Ik [en nog vele andere Ziggo gebruikers] krijg de tekst: Kan geen veilige verbinding met deze pagina maken. Wat kan ik hieraan doen?
icon

Best beantwoord door KBX458 22 mei 2019, 16:10

Dan heeft mogelijk de eigenaar van die site het onderhoud van z'n site nagelaten. Verlopen veiligheidscertificaten e.d.. Wijs de persoon in kwestie daarop.
Ik kom er probleemloos op. Dus kán het ook aan iets anders liggen. Maar dat is met de verstrekte gegevens zo niet te bepalen.
Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 6
Badge +14
Dan heeft mogelijk de eigenaar van die site het onderhoud van z'n site nagelaten. Verlopen veiligheidscertificaten e.d.. Wijs de persoon in kwestie daarop.
Ik kom er probleemloos op. Dus kán het ook aan iets anders liggen. Maar dat is met de verstrekte gegevens zo niet te bepalen.
Dat heeft hij gedaan, maar alles is ok. Het is ook alleen met ziggo
Reputatie 6
Badge +14
Ikzelf gebruik geen virusscanner van ziggo (F secure). Maar er zijn op dit forum vast mensen die je verder kunnen helpen. Met enig geduld komt er iemand.

Reageer