Jullie kunnen beter Ziggo opzeggen

ik zit nou 5 jaar bij Ziggo het is elke keer weer raak als ze de snelheid verhogen dan heb je ellende. zit je lekker tv te kijken valt het beeld in eens weg staat er op deze zender is gecodeerd of vierkante vakjes het lijk me beter dat we lekker alles op moeten zeggen veel beter. er zijn nog betere providers niet alleen maar ziggo

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

16 Reacties

Reputatie 7
Badge +24
Welkom @Willem100 op de Communit.

Ik ben het totaal niet met je eens, heb nu 5 jaar Ziggo en zonder problemen, stabielere internet en TV als 2000- tot 2014 bij UPC

In 2014 wegens verhuizing over gestapt en draait hier goed.

Je moet wel achter je product staan, en zet eens een foto van je aansluiting hier in dit topic, dan kunnen we zien wat er aan de hand is.

Wat voor Media Box of Module gebruik je?

Wat voor modem heb je?

De internet snelheid verhoging geld voor iedereen, alle pakketten zijn verhoogd.

Laat maar weten, dan helpen we je graag.
Reputatie 7
Badge +18
Die problemen heb ook niet zoveel van doen met een snelheidsverhoging lijkt me. En wat me dan opvalt is dat opzeggen het eerst naar voren komt, terwijl er voor een goede weergave/werking echt goede materialen een goede installatie nog is. Dat word toch vaak vergeten omdat het 'altijd heeft gewerkt'.

En zoals je ziet @Willem100, je word hier met plezier geholpen.

PS: @Dave- ik heb hier nog wel een y voor je. Die kun je ergens bovenin goed kwijt 😉
Reputatie 4
Badge +1
@Willem-A , ...en hier een T voor jou 😊
Reputatie 7
Badge +18
Hahaha@Haander

Er mist nog meer... Heb mag ook hebben zijn....

Maar dit ligt echt aan mijn laptop .... haha
Reputatie 7
Badge +12
Ik ben al 37 jaar erg tevreden met mijn kabelboer.........;-) Provider 😉 ZIGGO !!
Reputatie 7
Badge +18
Ik ben al 37 jaar erg tevreden met mijn kabelboer.........;-) Provider 😉 ZIGGO !!

Ja, maar jij bent natuurlijk ook wel erg snel tevreden... 😁

Reputatie 7
Badge +22
er zijn nog betere providers niet alleen maar ziggo

Welke provider adviseert u dan?
Reputatie 7
Badge +16
@Jan F. Deze? 😁

Reputatie 7
Badge +18
Oxxio is nu ook een optie... ☺
Reputatie 7
Badge +22
Ik had vroeger AOL, moest nog inbellen.
Reputatie 7
Badge +16

Ik ook. En later overgestapt naar Demon internet met een isdn lijn van wel 64K
Reputatie 7
@Willem-A Ik heb nog wel een cool keyboard in de aanbieding:

Reputatie 7
Badge +18
Hahaha, hij is leuk @mguzz !
Reputatie 7
Badge +18

Had ik vroeger ook. Dat was ook geen goedkope manier van werken... En dan kwam het nog voor dat je PC op een duur nummer ging inbellen zonder dat je het doorhad. Ik weet niet exact meer hoe dat nou zat, maar dat was verre van leuk en veel mensen hadden daarmee te kampen.
Reputatie 7
Hoi @Willem100, welkom hier!

Problemen zijn er om op te lossen, dus wanneer je ergens problemen mee ervaart en ze meldt dan kunnen we aan de slag. Zoals je hier kan lezen staan we hier voor je klaar, maar we horen niks meer van je. Als je hulp nodig hebt, laat dan wat van je horen.
Reputatie 7
Badge +35
"er zijn nog betere providers niet alleen maar Ziggo"

Dat is nog maar te bezien als de 2/4koperdraadjes hier niet hoger komen dan 10 Mbit/s uploadsnelheid maximaal haalbaar.

@Willem100 Vertel je problemen en er komen oplossingen.