hlkuijper

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoe afmelden voor topics?

HOE AFMELDEN TOPICS
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hoi hlkuijper
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Ik denk eigenlijk dat je meer wilt weten hoe je van een Topic af komt, die je nu volgt en/of ooit eens op hebt gereageerd? Want als je eenmaal op 1 topic reageert dan blijf je maar berichten ontvangen.

Heel eenvoudig, als je naar de eerste pagina van de Topic gaat en dan het bericht leest waar de Topic mee is gestart. Daar zie je onder: LIKE - QUOTE - VOLG TOPIC - DELEN

Als je nu VOLG TOPIC aanklikt dan zet je deze uit en vol je deze Topic niet meer en ontvang je ook geen berichten meer van DIE Topic. Je blijft dan nog wel berichten ontvangen van andere Topic's waar je ooit een reactie op hebt gegeven (moet je zelf even kijken welke dat zijn).

Ik verwacht dat je zoiets wilt? Anders zoals Willem het aangeeft 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Je kan in je gegevens aangeven geen berichten meer te ontvangen. Maar je blijft in feite wel actief. Plaats je niets, is dat aan jezelf, maar je berichten blijven in beeld.
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hoi hlkuijper
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Ik denk eigenlijk dat je meer wilt weten hoe je van een Topic af komt, die je nu volgt en/of ooit eens op hebt gereageerd? Want als je eenmaal op 1 topic reageert dan blijf je maar berichten ontvangen.

Heel eenvoudig, als je naar de eerste pagina van de Topic gaat en dan het bericht leest waar de Topic mee is gestart. Daar zie je onder: LIKE - QUOTE - VOLG TOPIC - DELEN

Als je nu VOLG TOPIC aanklikt dan zet je deze uit en vol je deze Topic niet meer en ontvang je ook geen berichten meer van DIE Topic. Je blijft dan nog wel berichten ontvangen van andere Topic's waar je ooit een reactie op hebt gegeven (moet je zelf even kijken welke dat zijn).

Ik verwacht dat je zoiets wilt? Anders zoals Willem het aangeeft 🙂

Uitgelicht topic