Julietteepskamp

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een factuur gehad waar ik veel meer moet betalen dan afgesproken
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Julietteepskamp . Welkom hier.
Ik belde je net om het een en ander door te nemen, maar hoorde helaas niets over de telefoon. Dus maar even hier ^^.

Je hebt net een nieuw abonnement bij ons. Yay, welkom bij Ziggo! De abonnementen bij ons betaal je altijd vooruit. Maar ja, bij een eerste factuur is dat natuurlijk wat lastig ;-). Hierdoor heb je op de eerste factuur 2 maanden in rekening gebracht gekregen. De komende factuur zal, uiteraard, gewoon voor 1 maand zijn.
Dit alles zie je overigens ook terug op de factuur zelf, als je deze opent via mijnZiggo. Heb je al een account? 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21926Likes
Julietteepskamp Heb je gewisseld van abonnement dan kan het voorkomen dat het één en ander op de huidige factuur staat en op de volgende wordt gecompenseerd.

Wat staat er op de factuur wat niet klopt?

Als je in je Ziggo community profiel je postcode en huisnummer zet (dit is niet openbaar te zien), dan kunnen Ziggo moderators in je account kijken en zien wat er niet goed gaat.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators vrijwel iedere werkdag langskomen in ieder topic.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Julietteepskamp . Welkom hier.
Ik belde je net om het een en ander door te nemen, maar hoorde helaas niets over de telefoon. Dus maar even hier ^^.

Je hebt net een nieuw abonnement bij ons. Yay, welkom bij Ziggo! De abonnementen bij ons betaal je altijd vooruit. Maar ja, bij een eerste factuur is dat natuurlijk wat lastig ;-). Hierdoor heb je op de eerste factuur 2 maanden in rekening gebracht gekregen. De komende factuur zal, uiteraard, gewoon voor 1 maand zijn.
Dit alles zie je overigens ook terug op de factuur zelf, als je deze opent via mijnZiggo. Heb je al een account? 🙂

Uitgelicht topic