Even voorstellen: leer hier de andere leden kennen

Toon eerste bericht

185 Reacties

Reputatie 7
Beetje laat, maar welkom Leo! 🙂

Gr,
Hoi,
Beetje laat maar beter laat dan nooit, heb net pas de snelkoppeling doorgekregen dit forum.
Ik ben Grietje, hou van films en series en kijk deze graag op een 4KTV of Beamer, uiteraard met goed stevig geluid (7.2). Heb veel films legaal in mijn bezit, heb een PS3 en PS4 en mis meestal een dubbele HDMI uitgang op apparatuur 😁

Begrijp ik het goed dat dit hier het forum is waar je opmerkingen kwijt kunt over de nieuwe mediabox die in de test zit? Niet dat ik datdelijk op de verkeerde plek ergens over ga typen....🤔
Reputatie 7
Badge +11
Grietje555 schreef:

Hoi,
Beetje laat maar beter laat dan nooit, heb net pas de snelkoppeling doorgekregen dit forum.
Ik ben Grietje, hou van films en series en kijk deze graag op een 4KTV of Beamer, uiteraard met goed stevig geluid (7.2). Heb veel films legaal in mijn bezit, heb een PS3 en PS4 en mis meestal een dubbele HDMI uitgang op apparatuur 😁

Begrijp ik het goed dat dit hier het forum is waar je opmerkingen kwijt kunt over de nieuwe mediabox die in de test zit? Niet dat ik datdelijk op de verkeerde plek ergens over ga typen....🤔

Welkom op de Community en hoop dat je snel je weg zult vinden en vragen kan je altijd stellen in de betreffende topic. Leuk te lezen dat je een film liefhebber bent, wie weet komen we elkaar wel is tegen voor uitwisseling van diverse films 🙂
Hoi xGarfieldx-Dave

Dankjewel voor je reactie. Dat zal wel gaan lukken denk ik en tips voor goede films hoor ik altijd graag 🙂
Reputatie 7
Hallo Grietje,

Welkom op de Community! 🙂

Het klopt helemaal dat dit ook de plek is voor de product testen, maar de toegang tot die specifieke delen van de Community krijg je als je tester bent van een specifiek product. Omdat er per test verschillend wordt getest (ook in de support) kan het bijvoorbeeld zo zijn dat sommige testers wel toegang hebben en anderen een telefoonnummer hebben gekregen om te bellen bij vragen.

Voor films en topics over andere apparatuur ben je, zoals Dave al aangeeft, helemaal aan het goeie adres op dit openbare gedeelte van de community 🙂

Gr,
Reputatie 5
Badge +6
Hallo allemaal
Terug van weggeweest.
In 2014 ben ik bij Ziggo weggegaan en word deze week weer aangesloten.
Mijn rondreis ging via Tweak en de KPN, de laatste is niets mis mee, het enige waarom ik weer teruggegaan ben is de reden dat ik zenders bij de KPN mis die hier wel zijn.
Mijn abonnement bij Ziggo was in 2014 ook zonder problemen en ik neem aan (hoop) dat het nog zo zal zijn, ben er in elk geval niet bang voor.
Wel ben ik bang voor jullie dat jullie me hier vaker zullen zien🐱
Reputatie 7
Badge +21
Huistijger schreef:

Hallo allemaal
Terug van weggeweest.
In 2014 ben ik bij Ziggo weggegaan en word deze week weer aangesloten.
Mijn rondreis ging via Tweak en de KPN, de laatste is niets mis mee, het enige waarom ik weer teruggegaan ben is de reden dat ik zenders bij de KPN mis die hier wel zijn.
Mijn abonnement bij Ziggo was in 2014 ook zonder problemen en ik neem aan (hoop) dat het nog zo zal zijn, ben er in elk geval niet bang voor.
Wel ben ik bang voor jullie dat jullie me hier vaker zullen zien🐱

@Huistijger Welcome back!

Gr Rob
Reputatie 7
Haha, welkom terug Huistijger! Ik kijk nu al uit naar de katten posts/plaatjes 😃 🐆

Gr,
Reputatie 5
Badge +6
Dank je @Ronald Ziggo
Hier heb je Arie (Aristoteles) als de beste stofzuigerhulp 😸

Reputatie 7
Nice! dat is wel een hele vette foto van em! 😃

Reageer