Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Een reactie plaatsen, hoe doe je dat?

Wil je meepraten in een topic, de oplossing geven of heb jij een gouden tip? Plaats een reactie! Hier leggen we uit hoe je een reactie in een topic geeft.

Om in een topic te kunnen reageren, moet je ingelogd zijn. En om in te loggen, moet je natuurlijk een account hebben. Heb je deze nog niet, registreer je dan nu!

Reageergedeelte
Onderin het topic, na de reacties, vind je het gedeelte om te reageren.



Zie je hier niets? Dan ben je waarschijnlijk niet ingelogd. Ook kan het zijn dat het topic gesloten is. Is het topic gesloten lees je de tekst "Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic."

Opmaak
Tijd om je reactie te typen. Wil je een afbeelding toevoegen? Die optie staat onderin. Ook zie je hier de mogelijkheid om een emoticon toe te voegen of de opmaak van je bericht aan te passen. Over het veranderen van de opmaak is uitgebreid geschreven door Community lid Mortum.

Mention
De @ geeft aan dat je een ander Community lid kan benoemen in je bericht. Hierdoor krijgt deze een notificatie per e-mail en weet hij/zij dat hij genoemd is.

Typ je bericht en voeg eventueel afbeeldingen, emoticons en mentions toe. Klik als je klaar bent op [Reageer].
Je reactie is geplaatst! Degene die het topic is gestart, de topicstarter, krijgt een notificatie per e-mail zodat hij/zij weet dat er een nieuw bericht is.


Meer handige topics over de Ziggo Community:
- Huisregels
- Registreren
- Zoeken naar topics
- Een eigen topic aanmaken
- Je profiel aanpassen
- Moderators
- Foto of video toevoegen in topic/reactie
- Poll aanmaken
- Beste antwoord markeren
- Ik wil anderen waardering geven
- Privéberichten
18 Reacties 18
Watervrouw

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dolgraag zou ik willen meedoen om de nieuwe mediabox XL 4K te testen.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Watervrouw

Ziggo producttesten: Hoe werkt het?

https://community.ziggo.nl/aankomende-producttesten-214/ziggo-producttesten-hoe-werkt-het-25174

In het topic hierboven vind je alle informatie hoe je aan te melden voor het klantpanel.

Deze tekst is daar een onderdeel van:
Kan ik me hier ook voor aanmelden?
Dat kan zeker! Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat er op korte termijn geen nieuwe testers nodig zijn, maar dit kan natuurlijk snel veranderen. Dus wil jij ons in de toekomst helpen?
Robeco

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik probeer mijn (oude 84 jaar) buurvrouw te helpen met het installeren van de HD ontvanger, tussendoor lees ik over het updaten van de software. Hoe kan ze het doen wanneer zij niet over een Internet beschikt, ze heeft alleen de HD ontvanger van Ziggo voor haar TV.

mvg,

robeco
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Robeco lees dat verhaal boven aan dit topic eens .

En stel dan je vraag op de goede plek, dan heb je ook meer kans om goed geholpen te worden .

Geef ook wat meer info, zoals merk en type van haar apparaat en welke problemen er eventueel zijn .
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Robeco
Voor het updaten van de Humax 5500 is geen internet nodig.
martwoutnl

Level 15
  • 1370Posts
  • 5Oplossingen
  • 550Likes
Even een vraag over het forum. Als ik een onderdeel van het forum open staan de topics gesorteerd volgens recent actief. Hoe kan ik dit standaard op nieuwste topic eerst zetten? Ik heb het idee dat ik zo sommige topics mis omdat ze lager in de lijst komen. Dan zie ik liever elke recente posting als eerste zodat de grotere en kleine topics in 1 oogopslag langskomen.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Robeco Welkom op de Ziggo community.

Een Ziggo moderator zet te zijner tijd je vraag wel op de goede plek, geen enkel probleem.

Als het goed is haalt het apparaat bij het aansluiten de juiste software al op en anders op een later moment automatisch.

Werkt alles al naar behoren?
Zo niet, laat het hier weten, dan kan er actie ondernomen worden.
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
martwoutnl wrote:

. Hoe kan ik dit standaard op nieuwste topic eerst zetten?

Linksboven in het menu?
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Misschien is "actief sinds laatste bezoek" een goede keuze voor je? martwoutnl
Links boven in menu. (Nieuwste is niet aanwezig.)
erikj

Level 3
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Beste Lycke Ziggo,
Wat doet de optie 'Link naar reactie' onder aan ieder topic/reactie?
Lycke
Community Moderator Topicstarter
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
erikj wrote:
Beste Lycke Ziggo,
Wat doet de optie 'Link naar reactie' onder aan ieder topic/reactie?



Hey!
Als je deze aanklikt, wordt je url anders. Als je deze url kopieert en plakt en er op zou klikken, ga je direct naar die reactie in het topic, in plaats van naar het volledige topic.

Misschien een beetje een warrige uitleg, maar beter lukt het me niet ;-). Het is in elk geval het verschil tussen bijvoorbeeld:

  • https://community.ziggo.nl/over-de-community-210/een-reactie-plaatsen-hoe-doe-je-dat-25422 (link naar het topic)
  • https://community.ziggo.nl/over-de-community-210/een-reactie-plaatsen-hoe-doe-je-dat-25422#post357511 (link naar specifiek jouw post in dat topic).
erikj

Level 3
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Lycke Ziggo wrote:

erikj wrote:
Beste Lycke Ziggo,
Wat doet de optie 'Link naar reactie' onder aan ieder topic/reactie?

Hey!
Als je deze aanklikt, wordt je url anders. Als je deze url kopieert en plakt en er op zou klikken, ga je direct naar die reactie in het topic, in plaats van naar het volledige topic.

Misschien een beetje een warrige uitleg, maar beter lukt het me niet ;-). Het is in elk geval het verschil tussen bijvoorbeeld:

  • https://community.ziggo.nl/over-de-community-210/een-reactie-plaatsen-hoe-doe-je-dat-25422 (link naar het topic)
  • https://community.ziggo.nl/over-de-community-210/een-reactie-plaatsen-hoe-doe-je-dat-25422#post357511 (link naar specifiek jouw post in dat topic).

Helder. Thx!
gerard4619

Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
HALLO ZIGGO.
Weet niet of dit de juiste plek is, maar mijn topic over Samsung SB met zachter en harder geluid is gesloten.
Nu heeft Michael Ziggo mij gevraagd down en upstream gegevens door te geven. Ik kan ze wel vinden, maar kopiëren en plakken lukt niet.
Kan ik niet gewoon telefonisch contact opnemen met Ziggo en daar 1 en ander uitleggen....Ben nu al 9 maanden aan t zoeken en uitvogelen hie het zit. De SB werkt wel goed op de TV, masr heb het "weglopen" van t geluid niet alleen op de SB maar ook op de tablet en laptop......
Gerard4619
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
gerard4619 Ik zie dat je niets meer kunt plaatsen in je eerste topic.

Dan maar hier, ik zag ook dat de link niet werkte, hier de juiste:
Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?

Kun je hier uit je modem je downstream en upstream waarden plaatsen met een screenshot of copy/paste?
Lycke
Community Moderator Topicstarter
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
gerard4619 wrote:
HALLO ZIGGO.
Weet niet of dit de juiste plek is, maar mijn topic over Samsung SB met zachter en harder geluid is gesloten.
Nu heeft Michael Ziggo mij gevraagd down en upstream gegevens door te geven. Ik kan ze wel vinden, maar kopiëren en plakken lukt niet.
Kan ik niet gewoon telefonisch contact opnemen met Ziggo en daar 1 en ander uitleggen....Ben nu al 9 maanden aan t zoeken en uitvogelen hie het zit. De SB werkt wel goed op de TV, masr heb het "weglopen" van t geluid niet alleen op de SB maar ook op de tablet en laptop......
Gerard4619


Oeps, ik denk dat dat topic per ongeluk dicht gezet is. Ik zal Michael vragen hem weer te openen, zodat je daar weer kunt reageren ^^
Djoan

Level 4
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ok dit is dus het Topic 'Een reactie plaatsen hoe doe je dat?'
En dmv van deze reactie reageer ik direct op dit topic.
Krijg de indruk dat dit niet even helder is voor iedereen!?

Je kunt ook direct op een reactie (op een topic) reageren.
Persoonlijk vind ik onduidelijk hoe je dit moet doen.
Nu weet ik dat het via “ of 'quote' gaat.
Persoonlijk vind ik 'reageer' duidelijker met 'n hiërachische lijn die vanzelf al duidelijk aangeeft wie waarop reageert, zonder (zoals nu gebeurt) iedere keer de hele tekst waarop gereageerd wordt aan te halen /quoten.
Ziggo dit kan beter en gebruikersvriendelijker!
Lycke
Community Moderator Topicstarter
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Djoan,
Je kunt binnen een topic gewoon reageren door een nieuw bericht te plaatsen. Ik zie in andere topic dat je regelmatig teksten quote (vaak ook zonder er zelf nog iets bij te zetten) en dat is niet nodig.
Mocht je willen reageren op 1 specifiek iemand, kan je gewoon de naam er bij zetten. Net zoals ik in dit bericht doe :-). Bij andere klanten gaat dit vrijwel altijd goed, dus ik weet niet goed wat er precies onduidelijk is voor jou.
Djoan

Level 4
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Dag Lycke,
ik heb al ergens aangegeven waarom en hoe.
Heb je ws al gelezen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic