Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes

De Ziggo Community: 2018 in een notendop!

NewsHet jaar zit er weer bijna op en zoals altijd kijken we nog één keer terug op alle hoogtepunten. Want jullie hebben niet bepaald stil gezeten! In 2018 hebben we ruim 21.000 nieuwe leden mogen verwelkomen, zijn er bijna 100.000 reacties geplaatst en zijn er zo'n 11.000 topics geopend. Wij zijn heel erg blij met deze cijfers, maar bovenal zijn we super trots op jullie: het kloppend hart van de Community.

And the nominees are...
Je hebt het vast wel voorbij zien komen, de ‘Wat is er allemaal veranderd’ topic.
We hebben een aantal van jullie betrokken in dit project voor het verzamelen van feedback. Hiermee zijn bijvoorbeeld de Community ranks & badges vernieuwd.

De nieuws update
Niemand wil iets missen! Daarom zijn we gestart met de maandelijkse e-mail update. We hebben op de Community zoveel topics en we helpen je graag een handje om deze te belichten. Zo mis je niets. Ontvang je deze nog niet? Meld je dan nu aan!

Dit is onze top 5 ‘Meest besproken onderwerpen’. Deze zijn niet voor niets hot topics op de Community, want ze zitten boordevol waardevolle reacties.
1. Connectbox betekenis lampjes
2. Blokken en strepen in beeld, oorzaken en oplossingen
3. Foutmelding e48-52
4. Alles over portforwarding
5. Analoge tv gaat uit en iedereen gaat over naar digitaal

Namens het hele Community Team wensen we iedereen :snowman2:fijne kerstdagen:santa: en natuurlijk een knallend uiteinde! :champagne:

Tot volgend jaar!
29 Reacties 29
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes
Had graag eind mei bij de super expert dag willen zijn in Leeuwarden, wie weet ooit komt het nog een keer, kijkje bij jullie in de keuken.

Hele Fijne dagen en Goed 2019 alvast en dat we lekker door gaan op de zelfde voet met ondersteunen van de community.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
minkaap

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Fijne kerst topstra’s! Mooi overzicht en vet leuk geschreven! Dikke smakkerd
FredSr

Level 9
  • 270Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes
Leuk deze reacties en natuurlijk ook van mijn kant voor iedereen een mooie Kerst en een in alle opzichten goed 2019 toegewenst.

FredSr.
Teun

Level 17
  • 4206Posts
  • 182Oplossingen
  • 809Likes
Ook vanuit het Noorden van het land. Veel geluk, goed uitkijken met oud en nieuw en zeer graag tot gauw en zeker volgend jaar. En natuurlijk een goed 2019 toegewenst voor allen!!

Gr Teun
lamocco

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Nederlandsee Ziggoklant die meestal vanuit Duitsland via de app kijkt, wenst alle ziggo klanten, medewerkers maar vooral de medewerker die voorgesteld heeft om de app voor het buitenland te aktiveren een prettige kerst en fantastisch 2019???
annu

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Prettige dagen en een goed 2019 zonder storingen allemaal
Hoop snel een 4 k box te mogen gaan ontvangen voor de horizonbox
want je koopt niet voor niks een oled tv UHD.:wink:
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Ja, wat kan ik zeggen... Uiteraard wens ik ook iedereen hele Fijne Feestdagen toe en een Fantastisch 2019 met veel nieuwe producten van Ziggo (tenminste, ik mag toch wel hopen dat 2019 een spectaculair jaar gaat worden) :sunglasses:

Geniet er allemaal van de komende dagen en leuk dat ik (wij) een onderdeel mogen zijn van de Ziggo Community. Ook in 2019 help ik weer graag mensen met een oplossing (als ik het antwoord heb natuurlijk).

Veel plezier de komende dagen, eet niet teveel en anders in Januari tijdens het sporten (in de sportschool) met je Ziggo Go app in de hand genieten van TV uitzendingen. Ziggo hoef je namelijk nooit te missen en dan is sporten opeens een stuk leuker :). (TIPje)



Andere plaatje durf ik eigenlijk niet zo te plaatsen maar ik stuur hem toch mee als bijlage. Veel plezier allemaal!!
efok

Level 17
  • 4014Posts
  • 219Oplossingen
  • 1594Likes
Fijne Feestdagen voor het Ziggo-team en iedereen hier! En bedankt voor de leuke kaart!
Erving

Level 6
  • 108Posts
  • 4Oplossingen
  • 29Likes
Forumleden en Ziggo medewerkers allemaal gezellige dagen. Alhoewel nog niet zo lang Forumlid, heb ik toch alweer het nodige opgestoken. Heel leuk !
borry52

Level 15
  • 1201Posts
  • 18Oplossingen
  • 418Likes
Het Ziggo-team en alle forumleden fijne dagen gewenst en een goed 2019.
En, Ziggo-team, bedankt voor de leuke kaart!
HB35144

Level 11
  • 582Posts
  • 4Oplossingen
  • 218Likes
Ook ik wenst het Ziggo team Fijne Feestdagen en een gezond 2019.
King006

Level 1
  • 490Posts
  • 9Oplossingen
  • 110Likes
Iedereen hele fijne feestdagen en een gezond 2019! Laten we tevens hopen op een hoop nieuwe functies bij ziggo 😉
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Ik wens hierbij iedereen een heel goede en gezellige Kerst toe en een ongelofelijk goed en gezond nieuwjaar. Maak er het beste van.

Alle goeds!

CreativeS

Level 13
  • 813Posts
  • 16Oplossingen
  • 161Likes
Fijne feestdagen allemaal!

Voor het eerst in 43 jaar hier een kerstboomloze verjaardag, maar geniet ervan.
Geniet van de tijd samen met je dierbaren!



PS. Je wordt wel gemist hoor minkaap sinds je niet meer actief bent 😛
DennyW

Level 17
  • 3150Posts
  • 251Oplossingen
  • 921Likes
Ook ik wenst het Community Team en de forumleden fijne feestdagen en een gezond 2019.
minkaap

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Dat is toch fijn om te horen CreativeS ??? Ik spiek nu zo nu en dan even mee als Ziggo klant en als vriendje van de Ziggo Community, om bij te houden wat voor moois er allemaal gebeurt hierzo.

Fijne dagen!
JVANHAGEN60

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
HB35144 wrote:
Ook ik wenst het Ziggo team Fijne Feestdagen en een gezond 2019.
zuiden

Level 3
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Als een van de oudste Ziggo kijker wens ik alle medewerkers van Ziggo een feestelijk Kerstfeest en goed nieuwjaar en nog dank voor de hulp bij instaleren Wifi ( dame met leuke stem )
Groet van Henk

Uitgelicht topic