News

De Ziggo Community: 2018 in een notendop!

De Ziggo Community: 2018 in een notendop!
Reputatie 7
Het jaar zit er weer bijna op en zoals altijd kijken we nog één keer terug op alle hoogtepunten. Want jullie hebben niet bepaald stil gezeten! In 2018 hebben we ruim 21.000 nieuwe leden mogen verwelkomen, zijn er bijna 100.000 reacties geplaatst en zijn er zo'n 11.000 topics geopend. Wij zijn heel erg blij met deze cijfers, maar bovenal zijn we super trots op jullie: het kloppend hart van de Community.

And the nominees are...
Je hebt het vast wel voorbij zien komen, de #LekkerBezig Award. In januari zijn we gestart met de waardering voor en door leden op de Community. Iedere maand krijgt iemand het #LekkerBezig pakket thuisgestuurd en jij bepaalt mede wie de gelukkige is. Dus helpt iemand jou uit de brand of heb je zojuist de gouden tip gekregen? Schroom niet en nomineer een ander!

Social login en SSO
In februari zijn we gestart met het spannende project: De Social Login! Sindsdien is de Ziggo Community bereikbaar voor een groter publiek. Waar je voorheen een klantnummer nodig had om je te registreren, kan nu iedereen met een Facebook- of e-mailaccount zich registreren en meedoen op de Community. Hoe meer zielen hoe meer vreugd!

Super Expert dag
Eind mei hebben we een ‘Super Expert’ dag gehad. Alle Super Experts zijn uitgenodigd om een dagje langs te komen op het kantoor in Leeuwarden. Het is een geweldig gezellige dag geworden, waar we elkaar allemaal beter hebben leren kennen. "Bijzonder om iedereen in het echt te zien" en "Sommige mensen had ik me echt heel anders voorgesteld.”, hoorden we veel.
De users hebben onze werkplek gezien en verder hebben we deze dag vooral veel gekletst, ideeën uitgewisseld, informatie gedeeld en met elkaar gelachen. Dit gaan we zeker weer eens doen!

Nieuwe look & feel
In augustus was het zover: de vernieuwde Community. Er is veel aan de look & feel veranderd en er zijn een aantal functionaliteiten bijgekomen. Nieuwsgierig? Neem een kijkje in het ‘Wat is er allemaal veranderd’ topic.
We hebben een aantal van jullie betrokken in dit project voor het verzamelen van feedback. Hiermee zijn bijvoorbeeld de Community ranks & badges vernieuwd.

De nieuws update
Niemand wil iets missen! Daarom zijn we gestart met de maandelijkse e-mail update. We hebben op de Community zoveel topics en we helpen je graag een handje om deze te belichten. Zo mis je niets. Ontvang je deze nog niet? Meld je dan nu aan!

Dit is onze top 5 ‘Meest besproken onderwerpen’. Deze zijn niet voor niets hot topics op de Community, want ze zitten boordevol waardevolle reacties.
1. Connectbox betekenis lampjes
2. Blokken en strepen in beeld, oorzaken en oplossingen
3. Foutmelding e48-52
4. Alles over portforwarding
5. Analoge tv gaat uit en iedereen gaat over naar digitaal

Namens het hele Community Team wensen we iedereen ☃fijne kerstdagen🎅 en natuurlijk een knallend uiteinde! 🍾

Tot volgend jaar!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

29 Reacties

Reputatie 7
Badge +13
Had graag eind mei bij de super expert dag willen zijn in Leeuwarden, wie weet ooit komt het nog een keer, kijkje bij jullie in de keuken.

Hele Fijne dagen en Goed 2019 alvast en dat we lekker door gaan op de zelfde voet met ondersteunen van de community.

Reputatie 7
Badge +31

Reputatie 1
Badge
Fijne kerst topstra’s! Mooi overzicht en vet leuk geschreven! Dikke smakkerd
Reputatie 3
Badge +1
Leuk deze reacties en natuurlijk ook van mijn kant voor iedereen een mooie Kerst en een in alle opzichten goed 2019 toegewenst.

FredSr.
Reputatie 7
Badge +11
Ook vanuit het Noorden van het land. Veel geluk, goed uitkijken met oud en nieuw en zeer graag tot gauw en zeker volgend jaar. En natuurlijk een goed 2019 toegewenst voor allen!!

Gr Teun
Badge
Nederlandsee Ziggoklant die meestal vanuit Duitsland via de app kijkt, wenst alle ziggo klanten, medewerkers maar vooral de medewerker die voorgesteld heeft om de app voor het buitenland te aktiveren een prettige kerst en fantastisch 2019🙋👍🎅
Prettige dagen en een goed 2019 zonder storingen allemaal
Hoop snel een 4 k box te mogen gaan ontvangen voor de horizonbox
want je koopt niet voor niks een oled tv UHD.😉
Reputatie 7
Ja, wat kan ik zeggen... Uiteraard wens ik ook iedereen hele Fijne Feestdagen toe en een Fantastisch 2019 met veel nieuwe producten van Ziggo (tenminste, ik mag toch wel hopen dat 2019 een spectaculair jaar gaat worden) 😎

Geniet er allemaal van de komende dagen en leuk dat ik (wij) een onderdeel mogen zijn van de Ziggo Community. Ook in 2019 help ik weer graag mensen met een oplossing (als ik het antwoord heb natuurlijk).

Veel plezier de komende dagen, eet niet teveel en anders in Januari tijdens het sporten (in de sportschool) met je Ziggo Go app in de hand genieten van TV uitzendingen. Ziggo hoef je namelijk nooit te missen en dan is sporten opeens een stuk leuker 🙂. (TIPje)

Andere plaatje durf ik eigenlijk niet zo te plaatsen maar ik stuur hem toch mee als bijlage. Veel plezier allemaal!!
Badge +10
Fijne Feestdagen voor het Ziggo-team en iedereen hier! En bedankt voor de leuke kaart!
Reputatie 1
Forumleden en Ziggo medewerkers allemaal gezellige dagen. Alhoewel nog niet zo lang Forumlid, heb ik toch alweer het nodige opgestoken. Heel leuk !
Reputatie 6
Badge +3
Het Ziggo-team en alle forumleden fijne dagen gewenst en een goed 2019.
En, Ziggo-team, bedankt voor de leuke kaart!
Reputatie 5
Badge +3
Ook ik wenst het Ziggo team Fijne Feestdagen en een gezond 2019.
Reputatie 4
Badge +2
Iedereen hele fijne feestdagen en een gezond 2019! Laten we tevens hopen op een hoop nieuwe functies bij ziggo 😉
Reputatie 7
Badge +17

Ik wens hierbij iedereen een heel goede en gezellige Kerst toe en een ongelofelijk goed en gezond nieuwjaar. Maak er het beste van.

Alle goeds!

Fijne feestdagen allemaal!

Voor het eerst in 43 jaar hier een kerstboomloze verjaardag, maar geniet ervan.
Geniet van de tijd samen met je dierbaren!

PS. Je wordt wel gemist hoor @minkaap sinds je niet meer actief bent 😛
Reputatie 7
Badge +13
Ook ik wenst het Community Team en de forumleden fijne feestdagen en een gezond 2019.
Reputatie 1
Badge
Dat is toch fijn om te horen @CreativeS 🎉😁🤓 Ik spiek nu zo nu en dan even mee als Ziggo klant en als vriendje van de Ziggo Community, om bij te houden wat voor moois er allemaal gebeurt hierzo.

Fijne dagen!
HB35144 schreef:

Ook ik wenst het Ziggo team Fijne Feestdagen en een gezond 2019.

Reputatie 1
Als een van de oudste Ziggo kijker wens ik alle medewerkers van Ziggo een feestelijk Kerstfeest en goed nieuwjaar en nog dank voor de hulp bij instaleren Wifi ( dame met leuke stem )
Groet van Henk

Reputatie 7
Badge +17
Dag @zuiden /Henk,

leuk je weer even te 'zien'. Alles goed daar op de perikelen na van het oud worden?

Groetjes van je 'oude' hulpverlener.

Fijne dagen!
Reputatie 1
Willem het is inderdaad je weer eens te ontmoeten , onze Humax 5200C werkt nog prima (eigen aankoop) Ziggo heeft andere maar mijn Wifi gaf de geest en nu een van Ziggo Instaleren op mijn ouwe dag 84 ging moeilijk maar zoals ik al melde een dame hielp mij telef door de problemen, leuke stem geen foto helaas...…..maar nogmaals de beste wensen aan de Ziggo mensen en wij hebben nog een linke kerstboom......Fijne dagen Willem

Reputatie 1
Krijg een mail van Marianne Ziggo maar waar vind ik haar groet Henk
Reputatie 7
Badge +17
zuiden schreef:

Krijg een mail van Marianne Ziggo maar waar vind ik haar groet Henk

Heb je een persoonlijk bericht gehad kun je daar gewoon op reageren. Als ze je heeft toegelaten op de PM, dan kun je haar ook hier vinden:

https://community.ziggo.nl/members/marianne-ziggo-61938
Reputatie 1
Heb nu Marianne in haar ogen gekeken maar de bedoeling van haar mail ontgaat mij zal wel iets gekregen hebben op naamstelling
Dan is het verleden de naam zuiden geworden maar het is van Zuidam maar het maakt niets uit zal wel een schuilnaam geweest zijn , weet het niet meer Groetjes en de stol is bijna al op
Reputatie 5
Badge +11
Ik hoop dat jullie allemaal een fijne Kerst hebben gehad 🙂
Voor nu een goed uiteinde en een gelukkig, gezond, en storings- en frustratievrij 2019 gewenst! 🎆 🎇