Beantwoord

Blokkeren e-mailadres


Ik heb volgens de instructie van Ziggo een ongewenst e-mail geblokkeerd. De mails komen nu automatisch in de spammap terecht. Is er een optie om de geblokkeerde mails direct verwijderd te krijgen, dus niet eerst in de spammap.?
icon

Best beantwoord door Be rt 20 maart 2019, 11:34

Die mogelijkheid is er, regels in webmail of opdrachten in Outlook, maar omdat er iedere keer met een ander verzendadres spam verzonden wordt, blijf je aan de gang en heeft het geen enkel effect op de spamfilter die steeds meer lerend is en steeds nauwkeuriger wordt.

Uit ervaring blijkt dat verplaatsen naar de spam map via IMAP of webmail het meeste effect heeft.
Ik volg de spam in 10 mailboxen al meer dan een jaar via een apart mailprogramma via IMAP en er zijn inmiddels behoorlijk wat verbeteringen in de spamfilter die steeds minder spam in de inbox toelaten en minder goede mails in de spam box terecht laat komen.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +35
Die mogelijkheid is er, regels in webmail of opdrachten in Outlook, maar omdat er iedere keer met een ander verzendadres spam verzonden wordt, blijf je aan de gang en heeft het geen enkel effect op de spamfilter die steeds meer lerend is en steeds nauwkeuriger wordt.

Uit ervaring blijkt dat verplaatsen naar de spam map via IMAP of webmail het meeste effect heeft.
Ik volg de spam in 10 mailboxen al meer dan een jaar via een apart mailprogramma via IMAP en er zijn inmiddels behoorlijk wat verbeteringen in de spamfilter die steeds minder spam in de inbox toelaten en minder goede mails in de spam box terecht laat komen.
Dankjewel voor de info. Feitelijk gaat het niet om spam maar om hinderlijke mails, bijna stalking. Om die reden wil ik zelfs geen mails in de spammap hebben. Ik kijk wel of jouw suggestie om regels aan te maken een optie is. Nogmaals bedankt.