RAN1

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Besloten community

Ben ik nu in de besloten community IPV...?
Voor mijn en ieder anders veiligheid.
9 Reacties 9
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Neen. De community is een openbaar forum en voor een ieder die een account aanmaakt, toegankelijk.
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Deze community heeft besloten delen. Als u daar toegang toe heeft kunt u die zien, anders niet. Als u mee doet met een test kunt u via het menu naar dat gedeelte zoeken.
DrGonzo

Level 6
  • 238Posts
  • 12Oplossingen
  • 44Likes
Als je meedoet aan een test en daar het besloten gedeelte van zoekt dan zit je inderdaad verkeerd.

Je kan als je een topic aanmaakt onderin de Rubriek kiezen. Kies dan voor de afgesloten rubriek waar de test in valt.

Als je eerst op het homescherm via Categorieën naar jouw afgesloten rubriek gaat en de topics van jouw test ziet dan kun je een nieuw topic aanmaken. Hij kiest dan automatisch de rubriek waar je je in bevindt en dan zit je ook goed

EDIT: Jan was me net voor :smile:
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Nee, het is hier niet besloten, dus ik raad een ieder aan de kledingstukken aan te houden ... :stuck_out_tongue_closed_eyes:
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Aanvulling op Willem:
ook niet je adres gegevens, pincode, wachtwoord, mail adres, banknummer, klantnummer, schoenmaat enz enz afgeven. Dit is door iedereen te lezen :stuck_out_tongue_winking_eye:
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Prettig te lezen dat men op dit forum schijnbaar in Kerstsfeer verkeert, al dan niet voorzien van een goed glas wijn of een kerstborrel. Proost een ieder.:blush:
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
KBX458 wrote:
Prettig te lezen dat men op dit forum schijnbaar in Kerstsfeer verkeert, al dan niet voorzien van een goed glas wijn of een kerstborrel. Proost een ieder.:blush:



Je kerstballen hier tonen is dan ook nog wel toegestaan... :grin:
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Proost! Hik.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Uitgelicht topic