Vraag

Afzeggen Ziggo community

Ziggo community brengt mij niet wat ik ervan verwacht heb. Ik ben al maanden bezig om mij uit te laten schrijven uit deze community. Ik wens geen gegevens meer te ontvangen over het probleem dat ik eerder heb aangekaart. Ondanks het ontvolgen aangevinkt te hebben en gesprekken met diverse medewerkers (helpdesk e.d.) lukt het niet mij uit te laten schrijven. Zelfs een terugbelafspraak door een helpdeskmedewerker wordt niet gehonoreerd. Als je het niet weet zeg het dan eerlijk en zet je klant niet voor jan met de korte achternaam neer om hem niet meer terug te bellen. Hopelijk is er iemand die weet hoe dit moet zonder het verliezen van Mijn Ziggo-account. Het schijnt namelijk dat Ziggo community aan Mijn Ziggo is gekoppeld. Wie helpt?

23 Reacties

Reputatie 4
Badge +5
Je kunt in je profiel, in het deel berichten enz. ontvangen nee aanvinken. Staat standaard op ja.
Email berichten stoppen dan als het goed is.
In profielinstellingen kun je alles wat ja is gemarkeerd, vervangen door nee.
Ook kun je evt. ingevulde persoonlijke gegevens verijderen.
Dat zou je vraag grotendeels moeten oplossen.
Omdat het account is gekoppeld aan je mijn ziggo, zal het niet eenvoudig zijn zelf je account geheel te verwijderen.
Misschien dat er een dezer dagen een moderator je vraag oppikt en hij of zij meer voor je kan betekenen.
Ik heb, zoals je voorstelt, alles op nee aangevinkt. Nu maar afwachten of dat lukt. Als dat zo is, krijg ik van de moderator ook geen antwoord te zien. Ik begrijp niet dat dit aan je account van Mijn Ziggo gekoppeld moet zijn. Op deze manier ben jezelf niet de baas over waaraan je mee wilt doen. Het lijkt mij dat dit onder de privacywet valt, om zelf te beslissen hoe of wat.
Reputatie 4
Badge +5
Het is een klanten helpen klantenforum. Het waarom het is gekoppeld aan het mijn ziggo account is waarschijnlijk ontstaan uit praktische overwegingen om problemen, zo nodig, sneller en dieper aan te kunnen pakken.
Hoop met jou dat het zoals beschreven, tegemoet komt aan jouw wensen.
Reputatie 7
Badge +31
Het Ziggo Community account zit niet gekoppeld met je Mijn Ziggo account, al werd hier vroeger wel dezelfde inlog voor gebruikt.
Er konden in de één andere email adressen of gegevens staan dan in de andere.

Nu kun je ook een Ziggo Community account maken en hiermee inloggen, door apart een naam aan te maken of via Facebook of via Mijn Ziggo login.
Reputatie 7
Hoi @Toeboog
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Heel jammer dat je niet tevreden bent over de Community van Ziggo. Je had ergens vragen over en daar ben je blijkbaar nog niet echt goed in geholpen? Wat was deze vraag dan, als ik dat alsnog vragen mag?!

Om geen informatie meer te ontvangen van deze community kan je je laten uitschrijven door een moderator van de Ziggo Community. Deze komen alle berichten langs en zodra je dit bericht zien zullen ze je helpen. De koppeling met je MIJN Ziggo is omdat het voorheen alleen door Ziggo klanten te kijken was, tegenwoordig is het een open Community en kan iedereen erop die vragen heeft. Het is er wat makkelijker op geworden.

Maar als je nog steeds wenst te worden uitgeschreven dan zal je nog even geduld moeten hebben. Een moderator kan dit voor je doen en komt je bericht vanzelf tegen.
Reputatie 4
Badge +5
@Be rt Stel dat je jouw account definitief wilt verwijderen? Het hoe dat zou moeten heb ik niet kunnen vinden.
Een ieder bedankt voor je antwoord. Tot nu mocht het aanvangen van alles op nee niet helpen, want ik krijg jullie antwoord nog steeds binnen. Ik wacht wel af een moderator mij op weg helpt om mij uit te schrijven.
Reputatie 4
Badge +5
Hoe lang het duurt voor e.e.a. door het systeem is verwerkt weet ik niet. Vaak duurt het enige tijd, net zoals bij opzeggen nieuwsbrieven. Dus enig geduld en als het geheel niet werkt, even opnieuw aan de bel trekken. Zoals eerder geschreven, kan misschien een moderator hier zijn of haar licht over laten schijnen.
Reputatie 7
Badge +31
KBX458 schreef:

@Be rt Stel dat je jouw account definitief wilt verwijderen? Het hoe dat zou moeten heb ik niet kunnen vinden.

Definitief verwijderen kan niet, dan zouden ook al je berichten verwijderd worden en dat geeft vreemde opeenvolgende communicaties in topics.

Wel kan een Ziggo moderator je account blokken voor allerlei reacties van en naar je toe.
Reputatie 4
Badge +5
Dan lijkt me met je laatste zin een schone taak te zijn weggelegd voor een moderator om de wens van TS in vervulling te laten gaan.☺
Reputatie 7
Hey @Toeboog. Wat jammer dat je de Community wilt verlaten en dat we niet voor je zijn geweest wat je ervan verwacht had 😞. Ik heb je een privébericht gestuurd!
Stuur mij aub ook een bericht hoe ik van deze community af kom. Bvd.
Reputatie 7
Badge +17
mijnnaamisuniek schreef:

Stuur mij aub ook een bericht hoe ik van deze community af kom. Bvd.

Je eerste reactie en daarin vragen je uit te schrijven?

Dat noem ik nog eens bijzonder...
Jouw reactie is helaas geen antwoord op de vraag. Maar ik kreeg het even uit: Ziggo is alleen via Twitter en Facebook schriftelijk te benaderen. Heb ik niet, dan wordt dit nog geopperd. Account aan moeten maken, maar het bevalt me niet. Hoe kom ik er vanaf?
Reputatie 4
Badge +5
Door geduldig te wachten tot een moderator dit oppikt. I.v.m. de feestdagen en het oliebollengebeuren kan dit even duren.😉
Reputatie 7
Badge +17
Dag @mijnnaamisuniek

dat begrijp ik, maar je had precies één reactie geplaatst: de vraag weer te worden uitgeschreven. En dat vind ik dan wel erg bijzonder, en vroeg me dus ook af of het wellicht om een grap ging.

Maar ik zal @Lycke Ziggo er bij deze nog even bij roepen voor je. Jammer dat je alweer zo snel de community verlaat, want er valt veel te vragen en te leren.
Thanks.
Reputatie 7
Badge +25
@mijnnaamisuniek Zoals al aangegeven, kan een moderator dit voor je regelen.
Toch een reactie op je uitleg, Naast Facebook en Twitter kun je Ziggo ook op nog 2 andere manieren schriftelijk bereiken.
Dat kan via het contactformulier of via de chat.
Reputatie 4
Badge +5
Kortom: dit laatste deel van dit topic is in meerdere opzichten uniek te noemen.😉
Wat een gespam vanuit Ziggo Community. Meerdere mails per dag en ik kom er niet vanaf. Grote fout dat ik hieraan ben begonnen.
Reputatie 7
mijnnaamisuniek schreef:

Wat een gespam vanuit Ziggo Community. Meerdere mails per dag en ik kom er niet vanaf. Grote fout dat ik hieraan ben begonnen.

Laat hier dan eens een plaatje zien van de mails? Jammer dat je daar verder geen gehoor aan geeft.

Snap niet dat je zoveel mails op 1 dag krijgt. Hier echt geen last van. Dus is handig als je ook aangeeft wat voor mails, de inhoud en liefst een plaatje laten zien!
Reputatie 7
Badge +17
mijnnaamisuniek schreef:

Hoe kun je nou zoveel mail krijgen? Je krijgt alleen mail van de topics waarin je hebt gereageerd, en dat is er bij jou precies geen een. Je hebt nu 5 reacties geplaatst, en dat alleen in dit topic. Je geeft aan dat het een grote fout is dat je eraan bent begonnen, maar je eerste reactie was de vraag om weer uitgeschreven te worden???

Ik denk dat je ons een beetje in de maling neemt en wil het hier dan ook bij laten.
Reputatie 4
Badge +2
Ach iedereen kan zelf zorgdragen voor wel of niet ontvangen van spam / berichten.

Een beetje nadenken en eigen verantwoordelijkheid, zo ook even kort inlezen voorwaarden.

Dan maak je als je niet zeker weet gewoon ergens bij bijv zoho.eu of protonmail.com wat dan ook een extra mailadres aan, klaar is kees gebruik dan geen persoonlijke gegevens in public community en klaar is kees.
Wil je ervan af sluit je je emailadres of blok alles van ziggo community bij die mailprovider.

Echt zo simpel is het. voor die hier toevallig lezen.😉

Neemt niet weg dat een recht op vergeten / wissen / privacy regels enz. eenvoudiger dient te zijn denk ik wat dit forum betreft.

Reageer