EnergieBoy

Level 19
  • 11408Posts
  • 577Oplossingen
  • 1874Likes

Ziggo afknAPPer van het jaar

Bij de uitreiking van de iCulture Awards is in de categorie Apps voor Apple is Ziggo uitgeroepen tot afknAPPer van het jaar. Het kabelbedrijf wordt verweten dat het nog geen app van de online streamingdienst Ziggo GO voor mediaspeler Apple TV heeft uitgebracht. Of het terecht is dat Ziggo deze vermelding heeft gekregen, kan betwist worden.

Nou ja... als we het dan toch over de Apps hebben. Het is toch nog steeds een afknapper dat ZiggoGo.TV niet werkt op Safari. Kunnen jullie me misschien een zeur vinden, maar daar mag toch zeker wel iets aan gedaan worden :sunglasses:

Wil je het hele verhaal lezen, klik dan hier!
5 Reacties 5
efok

Level 17
  • 4014Posts
  • 219Oplossingen
  • 1594Likes
Raar dat Ziggo die prijs krijgt terwijl de concurrentie echt niet verder lijkt te zijn.
Er staat:

"In Nederland heeft alleen T-Mobile een zeer beperkte app voor Apple TV voor de mobiele dienst TV Anywhere beschikbaar. Dit is dan ook nog eens een positieve erfenis van de geflopte streamingdienst KNIPPR, die ook eigendom van T-Mobile was. Ziggo heeft wel enige maanden geleden aan Totaal TV bevestigd dat intern apps voor diverse online mediaspelers waaronder Apple TV en Android TV worden getest. Een volgende stap in dit proces is om deze apps door een beperkte groep klanten te laten testen. De grootste concurrent van Ziggo is KPN. Dit telecombedrijf heeft nog geen enkele aankondiging van een app voor Apple TV gedaan of een hint in die richting gegeven."
Gusto

Level 7
  • 1490Posts
  • 34Oplossingen
  • 147Likes
En dan nog, de meerderheid gebruikt geen Apple. 😉
Verwijderd account
Niet van toepassing
Dat klopt, de meerderheid heeft geen oog voor kwaliteit :grin:
RobertKoopman

Level 7
  • 915Posts
  • 86Oplossingen
  • 253Likes
Een AppleTV werkt in ieder geval een flink stuk sneller als de huidige Ziggo mediaboxen.
Netflix is een verademing.
Maar ja, een Mediabox brengt elke maand centjes uit de verhuur in het laatje en een app voor de AppleTV niet.

Ik gebruik mijn AppleTV in ieder geval veel.
Infuse om eigen media te bekijken speelt alles af.
NPO app voor de Nederlandse Publieke Omroep.
Deze omdat mijn EPG met CI+ In fUPC zo belabberd was dat opnemen eigenlijk niet ging.
Met de NPO app kon ik alles gemakkelijk terugzien.
En wat ik al eerder zei, Netflix werkt prettig net zoals Amazon Prime.
EnergieBoy
Topicstarter
Level 19
  • 11408Posts
  • 577Oplossingen
  • 1874Likes
Wat je zegt RobertKoopman, hier ook een vaak gebruikte Apple TV fan en ben er heel blij mee. Zeker als er een Apple TV app zou komen, ik teken hier zeker voor. Dus laat het een artikel zijn die ze goed lezen. Of ze het nu verdienen of niet 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic